Elkések!

20 2 0
                                    

A suliba készültem. Szeptember elseje volt. Csak azt tudtam, hogy nyolcadikos vagyok és az első nap vizsgázunk. Felvettem az egyenruhám, majd elindultam a fürdő felé. Hirtelen megpillantottam a FIÚ unokatesómat aki éppen sminkelte az arcát. Mivel ketten voltunk a fürdőben, át kellett menjek a szoba másik végébe.

- Nekem is vizsgám lesz ma az egyetemen.

- Ahaaaam... Az király... - mi a francért nincs akkor a koliban? Nem 10 percre van az egyetem!

Amikor átmentem hirtelen a közelben található erdőbe csöppentem. Megpillantottam a pár hónapos kutyáját sétáltató (másik) uncsimat.

- Hát, sziaaaaa. Na mi az sétálsz? Igen? Jaj de cuki vagy! - beszéltem a kisállathoz.

- Képzeld el Emily, hogy most, csináltattuk meg ennek a drágaságnak a babaszobát. - na az unokatestvérem ennek a mondatánál már megakadtam. Tehát gondolkozzunk el ezen mégegyszer. Az uncsim csinált egy baba szobát a kutyájának... Reménytelen.

Amikor megfordultam és a házban kötöttem ki. Gyorsan muszály volt még elmennem a mosdóba. Az után ránéztem a lábamra és anyához szegeztem a furcsa kérdést.

- Van még időm leborotválni a lábam? -

-Nincs. Két perced van beérni a suliba.

- Hogy a k*rva kibeba*zott élet egye meg ezt a hülye iskolát hogy ilyen korán kell beérni. Fúúú, ge*i. - Hát igen... Ha nagyon akarok én is tudok káromkodni.

Amikor a suliba értem mindenki a helyén ült. Kiderült hogy jön egy új osztálytársunk. Egyszer csak nyílt az ajtó és belépett rajta egy magas, széles srác iszonyúan pici fejjel. Őszintén én féltem tőle. Megkaptuk a vizsgalapokat.

-----------------------------------------------------------

Komolyan mondom nem tudom hogy az agyam honnan szed össze ennyi hülyeséget egybe. De azért remélem tetszett, ha igen akkor vote-oljatok és kommenteljetek. Jó és furcsa álmokat mindenkinek!

Hülye Álmok FelsőfokonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang