Egy pici árus bódé előtt vártam öt osztálytársammal. Hogy mire? Arra hogy beengedjenek minket oda mert ott volt az igazgatói iroda (itt nem tudom elképzelni hogy jött ez szerk.)
Amikor beengedtek minket az igazgató elkezdett bent velük ordibálni, hogy mit képzelünk, hogy füves cigit viszünk a suliba.
- De igazgató úrnak is van. Mindenki tudja hogy ott van a polcon abban az átlátszó ételhordóban. - mondta értetlenkedve az egyetlen ember aki hozta a cigit csak ránk is ránk kenték.
- Az lényegtelen jelen pillanatban. - oda sétált hozzánk és kivette a fiú táskájából egy csikket és meggyújtotta. - De ti nagyon nagy bajban vagytok. - mondta két szippantás közben.
Hirtelen kicsapódott rajta az ajtó és egy kamerás nő és egy férfi mikrofonnal lépett be.
- Interjút készítünk a füves cigi tulajdonosával. - az igazgató bambán bólintott egyet. - Gyere kölyök! - azzal kirángatták az ajtón a magas srácot majd csak egy autó ajtó csapódását, majd a jármű eltűnését láttuk. Hirtelen megjelent a TEK és megkérdezték merre mentek a szőke sráccal, mert, hogy valami maffiától lopta az az idióta a cigit. Mi meg ilyedten mutattuk merre mentek, majd valahogy elkezdtünk mi osztálytársak futni abba az irányba. Komolyan mondom, hogy 90km/h-val mentünk. Pedig esküszöm hogy nem szívtam semmit!
Futás közben valahogy elkapott minket is a maffia majd csak annyit vettünk észre, hogy a régi korház romos, életveszélyes épületének az emeletén vagyunk. Nem tudtunk lejutni semmi féle képpen. Csak egy vécépapírt adtak de még mosdó se volt a fenti részen ezért mindenki előtt kellett "elvégezni a dolgunkat".
Amikor benéztem az egyik ajtót egy lépcsőt láttam meg ami lefele vezetett.
Elindultam arra de a padló nagyon durván recsegett és az egyik le is szakadt, de szerencsére eltudtam még lépni onnan. Gyors, de mégis óvatos léptekkel visszajutottam abba a szobába ahol már nem voltunk egyedül. Ott volt a TEK és bilincsbe tették a maffia embereit miközben fegyvert tartottak rájuk. Kesőbb minket fogtak és vissza vittek a sulihoz, de már vége volt a tanításnak de nekünk ott kellett bent ülnünk.-----------------------------------------------------------
Szavazás!!!
Sziasztok! Jó barátom csinált a könyvnek egy borítót. encike000000 tervezte a mostanit és az újat is. Kommentben írjátok meg, hogy nektek melyik tetszik jobban, és a legtöbb szavazatot kapott kép lesz a borító.
1. kép
2. kép
Remélem tetszett ez az álom is nektek. Vote-oljatok és ne felejtsetek el kommentben szavazni. Hozzá teszem, hogy a hülye agyam nem tudom, hogy szülte meg azt, hogy az igazgatói iroda egy kis árus bódé és, hogy füvezik. Főleg, hogy nálunk igazgatónő van.
Jó és furcsa álmokat mindenkinek!
ESTÁS LEYENDO
Hülye Álmok Felsőfokon
De TodoAz álmok néha nagyon érdekesek tudnak lenni. Főleg az én és a barátom álmai. Ezeket fogjuk ide lejegyezni... /Az álmokban a nevek álnevek lesznek a személyi jogok miatt/ @encike000000 val írjuk a story- t melyben horoszkópok és one shot- ok találha...