Yura terus duduk dari baringnya. Matanya melihat Taera yang sudah tersengih.
"Kau buat apa dekat sini?" Yura menjeling Jungkook.
"Oh dekat court ni ada tulis hak milik Park Yura ke? Mana eh? Tak de pun. Jadi, ikut suka hati aku lah nak buat apa dekat sini." Dagu Yura dicuit oleh Jungkook.
Yura memandang Taera dan EunSang yang berdiri secara tiba-tiba itu.
"Kau kenapa?" Yura menyoal.
"EunSang ajak aku pergi kedai kejap. Kau nak kirim apa-apa tak?"
"Macam biasa, dan.."
"Aku belanja. Nah. Beli lah apa korang nak. Jangan lupa untuk aku sekali." Jungkook menghulurkan duit kepada Taera.
"Okay!" Dan keadaan kembali sunyi dan sepi apabila Yura mengambil keputusan untuk tak bercakap, pandang Jungkook pun tak nak.
"Yura pasal dekat kantin tadi aku nak minta maaf." Sebelah kening Yura ternaik. Bad boy sekolah minta maaf?
"Kau tak payah nak tunjuk baik lah dengan aku Jungkook. Aku tak terasa pun bila kau marah aku. Aku bukannya lemah macam perempuan lain yang bila kena tengking sikit nak menangis. That's not even my style."
"Tapi aku faham kau."
"Apa yang kau faham tentang aku?" Yura memandang wajah Jungkook.
"Kau dengan aku kita sama-sama tengah memberontak sekarang ni. Sebab tu kita ponteng sekolah, buli orang lain."
'Aku buat semua tu bukan sebab aku memberontak Jungkook, aku buat semua tu sebab kau sendiri pernah bagitau aku yang kau suka perempuan ganas sebab diaorang nampak cool. Aku buat semua tu sebab kau!'
Stay tuned!🍒
YOU ARE READING
Flashback [A Jeon Jungkook Fanfic]✔️
Romance"Aku nak ulang tayang, macam mana aku boleh jatuh suka dekat kau."-Jeon Jungkook