"Yura nah." Sekotak susu strawberry Taera berikan kepada Yura. Yura mencapai air itu tanpa ucapan terima kasih.
"Gangster tapi minum susu? Like seriuosly? Comelnya gangster ni." Jungkook tersenyum sinis ke arah Yura.
"Suka hati aku lah nak minum apa. Benda ni bukan arak." Yura menyedut airnya.
"Kook, ni ha lolipop favourite kau." EunSang menghulurkan lolipop itu buat Jungkook.
Yura pula sudah tersengih sinis.
"Asal kau?" Jungkook membuka plastik lolipop itu lalu dimasukkan ke dalam mulutnya.
"Gangster tapi makan lolipop. So not class." Yura menjeling Jungkook.
"Hello, better aku hisap lolipop daripada aku hisap rokok. Take a note, girl."
"Kook, jom lah game. Kalah belanja. Kau dengan aku je. Cepat la." EunSang sudah pun berdiri, bersedia untuk menentang Jungkook, walaupun dia tahu Jungkook akan menang, tapi apa salah nya kan kalau mencuba nasib.
Jungkook menganggukan kepalanya. Lolipop tadi dikeluarkan dari mulutnya. Yura yang berada di hadapannya di pandang.
"Yura." Jungkook memanggil Yura lembut.
"A--" Jungkook memasukkan lolipop tadi ke dalam mulut Yura. Yura pula sudah terkejut. Lolipop ni bekas mulut Jungkook!
"Tolong jagakan lolipop ni untuk aku tau!" Jungkook mengenyitkan matanya lalu pergi ke arah EunSang.
Taera dan Yura sama-sama tergamam.
"Habislah kau Yura." Taera berkata perlahan tetapi masih bkleh didengari oleh Yura.
Stay tuned!🍒
YOU ARE READING
Flashback [A Jeon Jungkook Fanfic]✔️
Romance"Aku nak ulang tayang, macam mana aku boleh jatuh suka dekat kau."-Jeon Jungkook