"Buat apa dekat sini?" Yura memandang Jungkook pelik. Yalah, ada ke patut bawa dia ke tempat pusat latihan taekwondo.
"Kalau aku stress, aku datang sini." Jungkook berkata sambil memandang wajah suci bersih Yura.
"Masalah aku ke kalau kau stress?" Yura bertanya sinis.
"Aku tahu kau stress. Jom ikut aku." Tangan Yura dicapai lalu dibawa gadis itu masuk ke dalam pusat taekwondo itu.
"Hey Kook. Awal harini. Bukan sekarang waktu sekolah ke?" Park Jimin merupakan pemilik pusat latihan itu merangkap kawan baik kepada Jungkook.
"Kau rasa?" Jungkook cuba bermain tarik tali dengan Jimin.
"Kau ni asyik ponteng je, bila belajar?" Jimin memerli Jungkook. Dan Jimim ternampak seorang gadis di sisi Jungkook.
"Kau Kook. Nak ponteng pun agak-agak lah heret awek sekali." Jimin memandang Yura atas bawah. Comel!
"Dia ponteng dulu, aku follow belakang je." Jungkook memandang Yura. Dan Yura pun menjeling Jungkook.
"Oh wow kejap, ni ke minah gangster yang kau cerita dekat kitaorang haritu? Cute gila!" Jimin memuji Yura lebih-lebih.
Yura menarik tangannya yang berada di genggaman Jungkook dan memeluk tubuh.
"Kita buat apa dekat sini? Aku nak balik!" Yura memandang Jungkook tidak puas hati.
"Kita battle. Kau lawan aku. Siapa kalah, kena belanja makan. Deal?" Jungkook berkata selamba manakala Jimin pula sudah membulat matanya.
"Kau gila Kook? Dia perempuan kot!"
"Deal." Yura berkata dan beredar untuk menyalin pakaian. Dia bukannya tak pandai taekwondo. Appanya hantar dia ke kelas taekwondo dari kecil lagi.
Jungkook memandang Jimin dan tersenyum. "Jangan risau hyung, dia kuat." Lalu Jungkook pun beredar.
"Gila lah kau ni Jeon Jungkook." Jimin menggelengkan kepalanya.
Stay tuned!🍒
YOU ARE READING
Flashback [A Jeon Jungkook Fanfic]✔️
Romance"Aku nak ulang tayang, macam mana aku boleh jatuh suka dekat kau."-Jeon Jungkook