seven🍒

26 2 0
                                    

"Serius lah dia buat macam tu dekat kau Yura!?" Haejin menjerit di telinga Yura kerana terlalu terkejut.

"Tak payah jerit. Aku belum pekak lagi. Dah aku cerita dekat kau macam tu. Macam tu lah jadi."

"Yura, jadi ke plan kau tu?" Taera yang dari tadi mendiamkan diri mula menyoal.

"Gila tak jadi. Aku akan buat sampai perempuan tu rasa nak pindah sekolah." Yura mula tersenyum sinis.

"Yura. Tu" Taera memuncungkan bibirnya menunujuk ke arah belakang Yura.

Yura pun pusing ke belakang.

"The games is begin bitch." Dengan angkuhnya Yura berdiri dan mendekati Ha In yang sedang menunggu Jungkook.

"Hai. Sorang je ke?" Yura menegurnya dengan suara lembut.

"Oh, hai. Takde lah. Saya tengah tunggu Jungkook." Ha In berkata dengan senyuman.

"Oh tunggu Jungkook." Yura menganggukan kepalanya. Dan tiba-tiba..

"Hey Yura!" Taera dan Haejin menerjah Yura sehingga air kotak yang dipegang oleh Yura terpancut dan tepat mengena baju milik Ha In.

"Oh my god. Sorry dear." Yura berkata sinis dan pada masa yang sama, Jungkook pun tiba.

"Ha In kenapa dengan baju kau ni?"

"Tak-takde apa-apa." Jungkook memandang tepat ke arah Yura.

"Kau buat apa dengan dia?!" Jungkook mula meninggi kan suaranya apabila terlihat Yura tersenyum sinis.

"Tak ada apa-apa. Cuma nak tunjuk dekat dia, jangan rampas hak orang lain. Bye-bye, bitch." Yura menjeling Ha In dan berlalu pergi.

" Yura menjeling Ha In dan berlalu pergi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stay tuned!🍒

Flashback [A Jeon Jungkook Fanfic]✔️Where stories live. Discover now