De ontmoeting

966 35 0
                                    

Als dat Myrthe zou zijn lijkt ze heel erg op een meisje dat altijd in de HITKRANT staat. Na vijf minuten te hebben gewacht worden dat meisje die tegenover me zit en ik geroepen. We moeten een kamertje in. Er staat een bureau, drie stoelen en wat spulletjes. Als iedereen zit, begint de man te vertellen dat we uit huis geplaatst zijn dat Myrthe bij een gezin is geplaatst met ouders en twee zusjes en hetzelfde bij mij maar dan met een broertje. Dan begint de man over dat ze niet weten waar onze echte ouders zijn. Ze denken dat ze dood zijn. Dat vind niet echt leuk maar eigenlijk ken ik ze niet eens. Maar gelukkig heb ik wel me tweeling zus ontmoet. Na een kwartier gepraat te hebben staan we weer buiten. 'Zullen we misschien wat drinken in de stad?' Vraag ik. Ze vindt het een goed idee. Dus we fietsen samen richting de stad. We stoppen bij de Starbucks en we bestellen wat. Als we een plekje hebben gevonden. We praten wat over vroeger en we komen er achter dat we veel gemeen hebben. We houden allebei veel van muziek, tekenen en zingen. Myrthe is ook model dus ik had ook gelijk dat ze zoveel in de HITKRANT staat. De tijd vliegt om. Opeens voel ik twee armen op me schouders die me laten schrikken. Wie zou dat zijn?

Friends? Ft. SamuelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu