Prilog

243 13 3
                                    

-Leah, idemo!!!

Čujem moju najbolju prijateljicu Klaudiju kako se nestrpljivo dere. Večeras izlazimo u klub i jako je uzbuđena jer izlazimo nakon dugo vremena.

-Idem! - Viknem i ja njoj dok stavljam srebrne naušnice. Uzimam torbicu i silazim niz stepenice.

-Wow, izgledaš seksi! – Odmjeri me, a ja se nasmijem.

-Hvala ti, ti izgledaš odlično za djevojku koja de porodila.-Nasmiješim joj se i stvarno izgleda top.

Ona je postala majka prije pet mjeseci pa kako ona kaže „Treba mi odmor od ludog muža i ludog djeteta! "

-Ne laskaj mi, pa što planiraš večeras?

-Izgleda da večeras lovim nekog. – Kažem iako ne mislim zavoditi muškarce. Oni mene zavode, ali nažalost nitko me još nije oduševio.

-Pazi da ne postaneš lovina. – Namigne mi.

-Ne brini, večeras sam isključivo ja lovac. – Nasmijem se.

-Dobro, a sad idemo jer mi je muž odredio vrijeme do jedan. – Zakoluta očima pa se okrene i krene van iz stana.

-Stvarno? – Upitam malo se čudeći.

Njezin muž Boris je ogroman i jako utjecajan čovjek koji bi ubio svakoga tko ju samo krivo pogleda. Milijun puta sam poželjela ljubav kao njihovu, ali za sada o tome mogu samo čitati i pisati.

-Ne pitaj, on kad sljedeći put poželi izaći kljucat ću ga u glavu kao kokoš. – Kaže i obe se slatko nasmijemo.

-Ti si mama moraš pazit na dijete.

-Pa on ga je pravio!!!! – Vikne uvrijeđeno.

-Samo kažem. - Nasmijem se i zagrlim je.

Obožava svoju prijateljicu. Luda je ko struju i uvijek će ti reći sve što te ide. Iskrenost je njezina opadns vrlina koja ju je često uvaljivala u nevolje.

Nakon pola sata parkiram svog mustanga ispred kluba. Volim dobre automobile i o tome često pišem u svojim knjigama. Imam još tri automobila, Ferrari, kabriolet i BMW. Također vozim i motor.
Čudno zs ženu, ali volim vidjet dobar automobil više nego lijepu haljinu.

Ja sam pisac i po meni to je najbolji posao na svijetu. Pogotovo za ženu. Kao što noja majka kaže, žena je tu da brine o kući i djeci uz lagan posao dok je muškarac tu da radi bogat posao i „cjepa drva".
Ovim poslom imam sve. Imam dovoljne prihode da si mogu priuštiti sve u životu, a samo pišem. Di ćeš bolje!

-Falilo mi je ovo. – Klaudija progovori kada uđemo u klub i zapljusne nas miris alkohola, cigareta, a uši mi se odmah pobune zbog glasne muzike.

-Kao da nisi bila pet godina, a ne pet mjeseci.

-I to je previše. - Mi smo od onih ženskih što obožavaju izlaske i lude provode. Ništa ljepše.

-Idemo plesati – Povuče me za ruku na plesni podij. Obožavam plesati tako da odmah krenem uvijati kukovima. Primijetim razne poglede na sebi, ali ne obazirem se. Ne može mi nitko ništa.

-Piće? – Upitam Klaudiju nakon desetak minuta plesa.

-Da, ti ideš po njih?

-Naravno. – Namignem joj i krenem do šanka.

-Dobar dan, može dvije votke. – Naručim narudžbe i sjednem na stolicu ali konobar zuri u mene bez prestanka. Približim mu se preko šanka i pucnem prstima ispred očiju.

-Oprostite idu odmah votke. – Trgne de i da ni dvije votke koje odmah odnesem.

-Hvala ti, umrla sam. – Odmah mi otrgne piće iz ruke.

-Uživaj. – Popijem malo i nastavim plesati.

Znate osjećaj kada imate osjećaj da vas netko intenzivno prati i promatra? E pa upravo sad imam taj osjećaj. Malo se ukočim i osvrnem oko sebe. U najvišem separeu uočim crnu siluetu.
Ne mogu vidjeti lice, ali vidim obrise tijela. Osjećam taj pogled i ne znam zašto, ali šalje trnce mojim tijelom.
Pustim svoje misli i posvetim se Klaudiji. Ostavimo pića i ponovno zaplešemo.

Nakon nekog vremena osjetim ruke na svojim kukovima i okrenem se.

Dah ni zastane, knedla mi se stvori u grlu, tijelo mi se zgrči, a nos udahne predivan Hugo Boss muški parfem.
Ispred mene je stajao muškarac visine metar i devedeset, crne kose, morsko plavih očiju, usana koje djeluju tako ukusno, čvrste vilice, isklesanog tijela i ogromnih ruku.
Mogu dodati da izgleda jako skupo, sređeno i preslatko.

Vrag nek me odnese, ali ovo je najljepši muškarac kojeg sam u životu vidjela.

**************
Uživajte!

Moja Sretna Zvijezda Where stories live. Discover now