6. Topljenje Od....

90 8 0
                                    

Leonardo

Očaran! Našao sma pravu riječ koja opisuje moje trenutno stanje. Smijem se kao zaljubljeni kreten, ali nije mi bitno.
"Ovo ti je da zapamtiš da se od mene ništa ne krade", rečenica koju ponavljam sebi iznova i iznova.
Na setu nakon što je otišla nije bilo živog čovjeka koji nije buljio u mene.

-Možemo nastaviti?- upitam da smetnem s uma svoje nagone da se ustanem i potrčim najbrže što mogu za njom.
Svi su se vratili svojem poslu, a redatelj je rekao da pravimo pauzu od petnaest minuta. Kristofer je odmah došao do mene.

-Frajeru ovo je bilo wow!! Mislim da mi se digo na tu žensku! - kaže, a meni tlak skoči na 400 te se okrenem bijesno prema njemu.

-Krivo ju pogledaj, napit ću ti se krvi. - kažem i udarim ga kažiprstom po prsima.

-Oho-ho, ti si debelo upao u živo blato. Pa znaš ju tri dana, a ponašaš se kao da je znaš tri godine. "-kaže s cerekom na licu, a ja prevrnem očima..

-Ne zezaj me! - kažem mu te mu okrenem leđa i sjednem na jednu stolicu. Nasmijem se njezinoj pojavi

Njezin glas, tijelo, usne, oči, ruke, jezik pa čak i jebeni hod je predivan i neodoljiv. Točno da se čovjek istopi od miline.

-Vidi, vidi taj osmijeh. - Kristofer se opet oglasi, a ja se odmah uozbiljim.

-Koji osmijeh? - upitam kap da ne znam o čemu se radi na što on prevrne očima i odmahne rukom.

-Pauza je gotova.

Odmah ustanem i prebacim se u poslovni sistem. Na setu sam uvijek koncentriran i ne želim da me ometaju druge stvari. Mada mislim da je Leah ozbiljno poljuljala moje misli.

. . .

Nakon snimanja uključim svoj mobitel i prvo što vidim je gomila poruka i poziva od moje sestre.
"Tko je ona djevojka od jučer"
"Jel ti ono djevojka?"
"Nisi valjda našao neku, a da mi nisi rekao!"
"Odgovori mi na poruke!!!"
Te još stotinu sličnih. Kako joj se dalo pisati toliko poruka?? Luđakinja!
Kratko joj odgovorim da idem kući da ćemo pričati poslije.

Uzmem svoje stvari te pozdravim ekipu i krenem kući. Dolazim pred svoju vilu jer mi se ne ide u stan, ali čim ulazim u dvorište primijetim još jedan nepoznat ispred. Parkiram svoj te izađem iz njega i uđem u kuću. Vidim da nema nikoga zato se krenem penjati uz stepenice, ali iz sobe svoje sestre začujem stenjanje, a odjeća je pobacana od hodnika sve do sobe.

Uhvatim se za glavu od muke, a onda rukama začepim uši.

-Bože molim te, ne muči me ovako. - zakukam i pogledam u strop taman kada se začuje glasniji krik, a onda sve tiho. Tada shvatim da su završili te krenem prema sobi. Uđem namjerno bez kucanja, a Anamarija raširi oči i brzo se pokrije dok jebač dohvati hlače koje obuče.

-Leo, od kud ti ovdje? - Ana tiho upita, a ja podignem obrve.

-Ovo je moja kuća. - naslonim se na štok od vrata i prekrstim ruke na grudima.

-Dobar dan. - oglasi se i jebač kojeg popreko pogledam.

-Znaš, danas sam odlične volje i čak ni ovo mi ne može dan pokvariti. Zato imate sreće, a sad magla da te ne vidim. - obratim se jebaču koji pokupi svoje stvari te se okrene prema Ani. Približi joj se te joj gurne jezik u usta, a ja zakukam.

-Majko mila šta ja sve neću gledat! - prekrijem oči, a kada me on pozdravi i izađe iz sobe otvorim ih i pogledam u Anu.

-Gurnuo ti je jezik do jednjaka, operi usta! - kažem gledajući svugdje samo ne u nju, a ona se nasmije te ustane omotana plahtom i od u kupaonicu.

. . .

Naravno, čim je vrag završio i pospremio nered ja sam napravio kavu te sjeo u zimski vrt.

-Braco, pričaj! - Anamarija koja sjedne pored mene mi kaže, a ja se ne želim praviti kao da ne znam o čemu priča.

-Moja buduća supruga. - kažem opušteno dok njoj oči umalo nisu ispale.

-ŽENIŠ SE??! -upita, a ja se nasmijem. Slatka moja seka.

-Ne, nismo ni zajedno, ali ona će biti moja. - kažem ponosno te otpijem gutljaj kave.

-Koja samouvjerenost. - kaže dok prevrće očima te.

-Nije to samouvjerenost nego činjenica koja mi se sve više sviđa. - i koju ću ostvarit 11/10.

-Ako trebaš pomoć tu sam. - nasmijem se te pogledam u nju, a ona rukom pokaže na sebe uz osmijeh.
**********************
Uživajte!!

Moja Sretna Zvijezda Where stories live. Discover now