Gledali smo se i gledali sve dok on nije progovorio.-Zvjezdice, što kažeš na jedno putovanje do zvijezda. - Bezobrazno se nasmije, a meni odmah prekipi.
-Što kažeš da te ja šutnem u to tvoje dupe? Imat ćeš predivan put do zvijezda. – sarkastičnim glasom kažem dok ga ubijam pogledom.
On se nasmije na moju rečenicu. E, zlato moje ova „zvjezdica" ima pamet.
-Drska? – Upita i dalje s odvratnim smiješkom na licu. Mislim lijep je to osmijeh, ali bezobrazan. Ne podnosim takve tipove.
-Ne možeš ni zamislit koliko. – Namignem mu te se okrenem na peti i krenem ići, ali me zaustavi jaka ruka.
-Leonardo Medvedev, upamti to ime. – Stranac mi šapne na uho, a ja se naježim. Osjećam njegov dah na svome uhu te se trgnem i oslobodim njegove ruke.
Pogledam ga bijesno preko ramena i produžim prema Klaudiji.
-Opa maco, tko tebe ljutio? – Ona pita sa smiješkom, ali meni nije do smijanja.
-Idemo? – Upitam dok uzimam svoju torbicu sa stolice.
Klaudija me mrko pogleda, ali jebiga. Ne mogu više. Živčana sam, napaljena i pripita. Ne znam zašto je moje tijelo tako reagiralo na njega. Srce mi je htjelo iskočiti iz grudi dok mi se trbuh grčio od njegove blizine. Najgore je što i dalje osjećam njegov dah na svom uhu i njegov prodoran glas.
Klaudija napokon krene. Izađem iz kluba i uđemo u mog mustanga. Prvo nju odvedem doma, ali do tamo nije usta zatvorila. Milijun pitanja, a ja samo šutim.
-Zapamtit ću ti ovo, sve ćeš mi ispričat. – Zaprijeti mi prstom ispred očiju i nasmijem se.
-Hoću, hoću, ajde idi. – Potjeram je iz auta te krenem doma.
Ulazim u kuću te ostavim ključeve i torbicu te odmah letim prema kupaonici da se istuširam. Dok kapi vode padaju po meni ja razmišljam o svojoj sestri koja se sutra udaje, zapravo danas pošto je prošla ponoć.
U životu imam samo nju. Ona je bila moj oklop, moja sigurnost i ona je jedina osoba kojoj neizmjerno i iskreno vjerujem.
Starija je od mene sedam godina i doslovno me odgojila. Zato sam jako sretna što je našla Lea. Njezinog budućeg muža. On je dobar i pažljiv prema njoj. Sunce bi joj skinuo s neba i znam da će s njim biti sretna.
Ugasim vodu te izađem iz tuša stavljajući ručnik oko sebe. Uđem u svoju spavaću sobu i sjednem na krevet dok mi u glavu dolazi samo jedno.
Leonardo Medvedev.
-Tko je, zaboga to? – Upitam sama sebe dok mi mozak vrti to ime. Poznato mi je. Negdje sam ga čula i sigurna sam u to.
Istrčim iz sobe do dnevnog boravka uzimajući svoj laptop. Ukucam to ime i imam šta i za vidjeti.
Blješte naslovne strane brojnih časopisa.
„Leonardo Medvedev, poznati glumac i najpoželjniji neženja svijeta."
Gledam u njegove fotografije s raznim ženama, gledam filmove u kojima glumi i shvatim da niti jedan nisam gledala.
Gledam u brojne naslove Vogua, GQ, Rolling Stone i ostalih svjetskih časopisa. Ne vjerujem svojim očima. On je prokleto najseksi, najbogatiji, najljepši, najarogantniji i ahhh.... Sve najbolje je on.
Tek mi tada dođe do mozga. MENI je prišla NAJPOZNATIJA ZVIJEZDA u svijetu. Kako sam to propustila?
Grdim sebe i razmišljam o njemu.
-Pa da je netko previše bitan znala bi. – Slegnem ramenima iako znam da nije tako. On je i te kako bitan samo kako i kome ne znam.
-Tuko i ti si bogata, lijepa, bezobrazna, poznata. – Govorim sebi i udaram se po glavi. Tako je on je možda glavni u svijetu glume, ali srećo meni u svijetu stvaranja i mašte nema ravne.
******************
Cao svim čitateljima!
Evi ga prvi dio ove ljubavne priče. Nadam se da vam se sviđa i uživajte čitajući.
LEONARDO MEDVEDEV
YOU ARE READING
Moja Sretna Zvijezda
ActionZvijezda, sjajna točka jedva oku vidljiva. Ne izlazi svaku večer, ali kada izađe nebo dobije svoj biser i sjaj. Crno nebo, mrak koji ćeš vidjeti na kraju svakog dana i zbog kojeg ćeš drhtiti od straha. To isto nebo i isti mrak ne može živjeti bez s...