5. Plan

81 7 3
                                    

Leah

Klaudija me cijelim putem do kuće zezala zbog Leonardovog poljubca, a kada smo došli do njezine kuće pozvala me unutra što sam rado prihvatila.

-Hej, dragi! - Čim smo ušli ona je prišla Borisu i poljubila ga.

-Cao draga, Leah. - pozdravio je i mene virivši ispod Klaudijine ruke koja je bila na naslonu kauča.

-Bok. - pozdravim i ja.

-Sjedni. Ja idem po pića. - Klaudija kaže te ja sjednem, a nju Boris zaustavi.

-Ostani ti, idem ja. - poljubi je u sljepočnicu gledajući je opčinjeno. Tako su sretni i zaljubljeni i ne mogu opisati koju radost osjećam kada svoju kumu i najbolju prijateljicu vidim sretnu.

-Hvala dragi. - kaže mu prije nego on nestane u kuhinju.

-Leah, a da pitam Borisa zna li Leonarda?

-Ne, zašto bi ga to pitala? - podignem obrvu prema njoj jer....nije mi jasno?!!

-Pa on ga možda zna pa ti sredi broj!!! - malo povisi glas na što ja prevrnem očima.

-Šta će mi njegov broj? - mada bilo bi ga dobro imati ali....hmm!

-Pa da vidiš hoće li te nazvati, a i možeš mu i ti poslati koju neprimjerenu fotografiju.

-Kaludija!!! Nisam kurva! - kažem uvrijeđeno taman kad se Boris vrati s pićima te sjedne i povuče Klaudiju na svoja prsa.

-Ko je kurva? - pita nas, a ja spustim glavu.

-Nitko, to je Leah samo nešto uspoređivala, a tebe moram nešto pitati.

-Pitaj. - odgovori dok gleda televiziju, ali opet je fokusiran na Klaudijino pitanje.

-Poznaješ li Leonarda Medvedeva? - ona upita i pogleda ga, a Boris se odmah okrene prwma njoj zainteresirano.

-Poznajem, režirao sam par puta njegov film.

Inače, Boris je redatelj i to jedan od poznatijih u Rimu i jedna od najboljih.

-A zašto tebe to zanima? - malo nakrivi glavu prema njoj i nisam izdržala da se ne nasmijem.

-Zanima mene. - kažem, a on preusmjeri pogled prema meni dok se Klaudija cerekala.

-Zašto?

-Recimo da moram vratiti nešto što mi je ukrao. - nasmijem se tajanstveno iako me jako zabavlja pomisao da su njegove usne ponovno na mojima.

-Pa, sutra kreće snimanje njegivog filma koji ja režiram. Mogu ti sredit da uđeš malo.

-Savršeno! - uzviknem veselo. Već smišljam plan osvete.

-Znam taj zli smiješak. - Klaudija me bocne, a ja je pogledam.

-I te kako se zloban.

. . .

Napokon je svanulo. Bila ja moja prva pomisao kada sam se probudila jutros. U kafiću radim popodnevnu smjenu tako da imam taman vremena ujutro za moj plan.

Obučem poderane traperice i kožni top s naramenicama koji mi dolazi malo ispod grudi. Stavim uočljivi sjaj na usne i još malo šminke te obujam štikle i krenem na snimanje filma.

. . .

Borisova asistentica me uvela na set. Stala sam u kut prostorije i s bočicom vode u rukama promatrala snimanje scene filma.

Leonardo je bio... damn!!!! Tako zgodan, a dok glumi izgleda tako u svom svijetu i stoji mu savršeno.

Čekala sam pravi trenutak, a on je bio kada se snimala scena sastanka. Leonardo je bio na čelu stola.
Pokrenula sam se i krenula do njega. Prolazila sma pored ljudi te namignula Borisu koji mi se nasmiješio.

Tek kada sam se dovoljno približila taman kada je netko rekao "akcija" Leonardo me primijetio i faca mu nije mogla sakriti čuđenje.

Prošla sam pored svih došla do njega i povukla ga u poljubac. Osjetila sam trenutak kad se nasmiješio i uzvratio mi poljubac, a iza nas se čulo tiho komešanje i mogla sma osjetiti začuđene poglede na nama.

-Ovo ti je da zapamtiš da se od mene ništa ne krade- rekla sam mu na usnama gledajući ga u oči kada sam se odvojila od njega.

Nasmijala sam se te se okrenula i otišla ostavljajući ga zbunjenog.

**********************
Uživajte!

Moja Sretna Zvijezda Where stories live. Discover now