Jungkook érezte, hogy lassan az idegbetegség szélére kerül, miközben a nemrég vásárolt autója motorháztetője alatt kutatott. Reggel óta nem akart beindulni a kicsike, ami felettébb nem volt ínyére a fiatal srácnak, hiszen ez volt az első autója, amire saját maga spórolt össze különböző diákmunkákból és születésnapra, karácsonyra kapott pénzekből.
Azt érezte, hogy most már hivatalosan is felnőtt lett, saját autóval, saját keresettel – hiszen a nyár kezdete óta egy műszaki bolt eladója volt – és a hamarosan kezdődő egyetemmel. Mindemellett legjobb barátjával – aki egyébként egy lány volt és éppen a kocsija oldalát támasztva röhögött a fiún – tervezgették, hogy hamarosan kivesznek egy közös albérletet, hogy mihamarabb önállósodhassanak.
- Azt hittem minden pasi ért az autószereléshez. – jegyezte meg a vörös hajszínűre festett Chaeyoon, aki nem bírta leplezni mennyire élvezi Jungkook szenvedését. – Vagy csak a hetero pasik értenek az ilyesfajta dolgokhoz?
- Haha, nagyon vicces vagy. – emelkedett fel a kocsiból az emlegetett srác és, hogy szeretetét kifejezze barátnője iránt, felmutatta neki a középső ujját. – Mondtam már, hogy ne a sztereotípiák alapján ítélkezz a melegekről.
Chaeyoon a szemét forgatva lépett mellé, hogy ő maga is megszemrevételezhesse a rendszert, habár ő sem konyított hozzá jobban. Sőt, lehetségesen még azt se tudta volna megmondani, hogy melyik a motorja az autónak, annyira nem mozgatták meg a járművek. Így ezúttal Jungkookra esett a sor, hogy kinevesse a lányt, aki világoszöld nyári ruhában és egy vajszínű szandálban igyekezett megszakérteni valamit, amiről lövése sem volt. Im Chaeyoon a szó százszázalékos értelmében talpig nő volt és kizárólag úgymond „nőies" dolgokhoz konyított. Ezért is örült, annyira a középsuli első évében, amikor Jungkookal padtársak lettek és megtudta, hogy a srác a fiúkhoz vonzódik, hiszen a lány állítása szerint mindig is vágyott egy „meleg legjobb barira".
Csakhogy a vöröskével nagyjából öt év alatt sem lehetett megértetni, hogy Jungkook hiába a fiúkhoz vonzódik, attól még férfi és a férfias dolgok iránt rajong. Ennek ellenére hamar összebarátkoztak és az óta is elválaszthatatlanok.
- Szerintem el kéne vinned szerelőhöz. Ő biztosan jobban értene hozzá, mint te vagy én. – állapította meg diplomatikusan Chaeyoon. Jungkook felhorkantva fonta össze maga előtt a kezét és szemöldökét megemelve pislogott a lányra.
- Ugye tudod, hogy éppen, annak az okát keressük, hogy miért nem indul be? – tárta szét tehetetlenül a karját remélve, hogy ezzel a lánynak leesik, hogy nemhogy a szerelőhöz, de még a sarki közérthez sem tudnának elgurulni.
Chaeyoon megvilágosodva ütötte homlokához jobb tenyerét, ahogy leesett neki mit mondott és vihogva hátrált, hogy a garázs egyik műanyagszékére ülhessen. Ezzel egy időben Jungkook eszeveszett hangosan elordította magát, abban a reményben, hogy a házban tartózkodó bátyja meghallja őt. Chaeyoon kínosan a hajába túrva várta az idősebb Jeon felbukkanását, aki nem sokkal a hívószó után meg is jelent a garázs bejáratában, csupán egy fekete melegítőt viselve. Jeon Jungin laza fél mosollyal támaszkodott neki az ajtófélfának és üdvözlésképp a vörös hajú lány felé dobott egy kacsintást, amire egy időben érkezett öccse horkantása és Chaeyoon szemforgatása.
- Mi van? – tette fel a felettébb szépen megfogalmazott, férfias mondatot egyenesen Jungkooknak intézve szavait. – Lerobbant a tragacsod?
- Ez nem tragacs, te bunkó! – fújtatott Kook idegesen. Utálta, hogy a bátyja ennyire lenézte az autóját, annak ellenére, hogy az idősebb egyébként motorral közlekedett, hiszen állítsa szerint az jobban vonzza a „tyúkokat". Néha szerette Danny Zukonak képzelni magát a Grease című amerikai musicalből. – De ja. Nem akar beindulni. Tudsz segíteni?
YOU ARE READING
keserédes | jikook
Fanfictionkönnyed, soft jikook történetek olyan napokra, amikor • ѕzσмσяú ναgу • нιáηуzιк α ʝιкσσк • υηαткσzσℓ • мєgυηтα∂ α тúℓ нαя∂ ѕzтσяιкαт • vagy csak szeretnél kikapcsolódni és valami édes történetet olvasni néhány apró kis fluff, amikkel szeretnék mosol...