- Syeri-ya, kérlek, ne mássz fel oda! Le fogsz esni! – Jimin kétségbeesve kapott a kislány után, aki viccesnek gondolta, hogy felmászik a kanapé támlájára.
- Nyem! – jelentette ki a rövid, barna hajú ördögfajzat, majd a nyelvét is kiöltötte keresztapjára, mielőtt tovább mászott volna a bútordarabon. – Kijájlány vagyok! – vágta le végül magát a kanapé szélén és megigazította magán lila tütüszoknyáját.
Jungkook, abban a pillanatban lépett a nappaliba, amikor Jimin a kiskirálylány hónai alá nyúlt és a vállára kapta őt. Syeri csapkodni kezdett a lábával a levegőben, de Jiminnek esze ágában sem volt őt elereszteni, és hangoztatta, hogy a rossz kislányok nem kapnak délután fagyit, és a mesét sem nézhetik meg lefekvés előtt.
Jungkook nem akarta megzavarni az idilli jelenetet, így az egyik oszlop takarásából nézte, ahogy férje és keresztlánya visszaülnek a szőnyegre és a kisasztalon folytatják a színezést, amit feltehetőleg félbehagytak, hiszen mielőtt elment mosdóba, még javában buzgólkodtak, mivel Syeri feltett szándéka volt, hogy kiszínezi a nagy tigrist, hogy holnap délelőtt a szüleinek adhassa.
Az igazat megvallva, Jungkook és Jimin már hetek óta agyaltak, hogy lassan nekik is elérkezik az idő, hogy elgondolkodjanak gyerekvállaláson. Ugyan egyikük sem mondta ki nyíltan, de érezhetően mindketten céloztak a másiknak, amikor valahol sétáltak és megláttak egy babakocsit tologató anyukát, vagy egy kisgyerekes családot.
Így nem is volt kérdés, hogy vigyáznak barátaik három éves kislányára, amíg a páros romantikázik egyet. Mivel Hoseok és Jiae szülei is Szöulon kívül életek, kénytelenek voltak az édesapa legjobb barátaira bízni lányukat. És még milyen szerencse, hogy ez ellen a házaspárnak sem volt kifogása.
Második házassági évfordulójuk közeledett már, de ennél jóval régebb óta alkottak egy párt. Sokáig csak barátok voltak, gyerekkoruk óta, de, ahogy idősödtek rédöbbentek valódi érzelmeikre, és szerencsére hamar beismerték, hogy ők egymáshoz tartoznak.
- Kook bácsi! – zökkentette ki a férfit Syeri angyali hangja a gondolataiból. A megszólított mosolyogva lenézett a csöppségre, aki éppen a barbiját tartotta felé.
- Mondd, Syeri-ya. – guggolt le hozzá, hogy a fejük egyvonalba kerüljön.
- Pipo éhes, kaphat valamit enni? – motyogta továbbra is babáját szorongatva.
- Persze, gyere. – nyúlt Jungkook a kis kezekért és bár maga furának tartotta, hogy egy játéknak készül enni adni, elindult a konyha felé. – Mit kíván Pipo?
- Mogyojóvajat lekvárral! – lelkesedett fel azonnal Syeri, amitől Jungkook hangosan nevetni kezdett. Tudta, hogy a kislánynak ez a kedvenc uzsonnája, de ugyanúgy tisztában volt vele, hogy Jiae megölné, ha megtudná, hogy ilyenekkel tömi a lányát.
- Úgy tudom, hogy Pipo nem ehet délután ilyeneket. – ingatta meg a férfi a fejét, miközben a kislányt a pult melletti székre ültette. - Mi lenne, ha kapna egy kis kimbapot? Sonkával, paprikával, tojással...
- Akkor én is szeretnék enni Pipoval. – jelent meg a konyhában Jimin is és a pároshoz lépve először Syeri arcára nyomott egy puszit, majd Jungkookéra is. – Jó lesz a kimbap, Pipo? – kérdezte komolyan a babától, mire Syeri kuncogni kezdett.
- Én is ehetek veletek? – pislogott ártatlanul a lány, amitől a két férfi hangosan nevetni kezdett.
Amíg Jungkook neki állt elkészíteni a kért tekercseket, Jimin előkészítette a tányérokat a késői uzsonnához, kora vacsorához. Mivel már öt óra is elmúlt, mindketten tudták, hogy keresztlányuk már nem fog vacsorázni, mivel hatkor fürdés van, hétkor kezdődik a kedvenc meséje, ami után szinte azonnal be is szokott aludni.
- Kiszíneztétek a nagy tigrist? – érdeklődött Kook, mikor már mindannyian a pultnál ettek. Jimin kettévágott egy kimbap darabot és a pálcikájával Syeri szájába adta.
- Igen! – vigyorgott foghíjasan a legkisebb. – Alig vájom, hogy anyáék is meglássák!
- Mikor jönnek hyungék? – tette fel most Jimin a kérdést párjának, aki némi gondolkodás után megmondta az időpontot. – Akkor főzhetnénk ebédet nekik, nem?
- Jó ötlet, habár nem tudom Jiae mennyire fogja díjazni... - húzta el a száját Kook.
- Miéjt? Anya nem szejet itt lenni? – kapkodta a kislány a fejét a két férfi között.
A házaspár ijedten nézett össze és egyikük sem tudta, hogy mit kellene, mondjanak. Ugyan Jiae nem hangoztatta, mindketten tudták, hogy nincs teljesen kibékülve, azzal, hogy a lányának két keresztapja van, akik történetesen házasok is. Nem volt homofób, vagy bármi, de nem barátkozott meg sose teljesen férje barátaival. Engedte, hogy vigyázzanak a gyerekére és mosolygott is rájuk, amikor muszáj volt, de különösebben nem akart velük jóban lenni.
- De, igen. Szeret itt lenni, csak biztosan ő is készül ebéddel. – nyugtatta meg Jimin Syerit, aki ezután ismét boldogan falatozott tovább.
Ahogyan az menetrendszerinti volt, elérkezett a fürdés idő, majd a mese a tévében, ami után Syeri ásítozni kezdett és még nyolc óra előtt elnyomta őt az álom.
- Tündéri ez a kislány, de minden energiámat felemészti. – sóhajtott fel fáradtan Jimin, amikor leült férje mellé a kanapéra. Jungkook összekulcsolta ujjaikat és lágy csókot hintett szerelme kézfejére, aki mosolyogva hajtotta a másik vállára a fejét. – Mit gondolsz? Hosszú távon is képesek lennénk erre?
- Egészen biztos vagyok benne. – bólintott határozottan Jungkook, közben gyengéden cirógatva Jimin kezét. – Örülnék neki, ha állandóan itt rohangálna egy kis lurkó, aki egyszerre keseríti meg és dobja fel az életünket.
Jimin meglepetten emelte fel a fejét és nézett férje ragyogó szemeibe. Hirtelen nem találta a szavakat, egyszerűen sokkot kapott a hallottaktól. Tudta ő is, hogy aktuális téma köztük a gyerekvállalás, de nem számított ilyen pozitív reakcióra.
- Komolyan mondod? Készen állunk egy közös gyerekre? – a meghatottságtól hangja teljesen elérzékenyült és félő volt, hogy könnyei is hamarosan megerednek.
Jungkook a másik álla alá vezette kacsóit, majd közelebb húzva magához egy édes, szerelmes csókba vonta őt. Nem volt se hosszú, se szenvedélyes. Inkább egy bizonyíték volt, hogy komolyan gondolja az elhangzottakat.
- Szeretlek, Minnie. – dörgölte össze orraikat, amitől az alacsonyabb felkuncogott, ahogyan azt évek óta teszi. – Ez sosem fog változni. Te vagy életem párja és szeretnék veled családod alapítani, akár már holnap!
- Annyira szeretlek Jeon Jungkook, hogy, arra már nincsenek szavak. – fogta Jimin boldogan két keze közé Kook arcát és minden pontjára puszit hintett. – Holnap bejelentkezünk egy örökbefogadással foglalkozó céghez, rendben?
- Már alig várom! – kuncogott a fiatalabb, majd újabb és újabb csókkal pecsételték meg elhatározásukat.
YOU ARE READING
keserédes | jikook
Fanfictionkönnyed, soft jikook történetek olyan napokra, amikor • ѕzσмσяú ναgу • нιáηуzιк α ʝιкσσк • υηαткσzσℓ • мєgυηтα∂ α тúℓ нαя∂ ѕzтσяιкαт • vagy csak szeretnél kikapcsolódni és valami édes történetet olvasni néhány apró kis fluff, amikkel szeretnék mosol...