глава 5

145 19 2
                                    

Гладна точка на Емили
Той ме накара да се кача в колата му, а аз нямах друг избор. Качих се и не смеех да кажа нещо, защото той си сменя настроенията много лесно. Както е весел така може и да стана ядосан. Гледах го доста време. Беше спокоен. Та както си го гледах той се обърна към мен, а аз веднага изместих погледа си. С периферното зрение видях как се усмихна. Ъгх идиот. След известно време колата спря.
-Къде сме забога? - попитах аз като едва не му се развиках.- Доведох те на хижата на родителите ми. - каза той. И тръгна на някъде естествено аз го последвах.
-Стигнахме. - уведоми ме той, а аз започнах да се оглеждам. Тук е толкова красиво.
-Харесва ли ти? - попита той като усетих дъха му върху врата ми. Настръхнах.
-Дали ми харесва? Тук е уникално. - казах аз, а той не спираше да се усмихва. Ах тази усмивка как ме пленява.
-Ела с мен. Искам да ти покажа нещо. - каза той. -От къде да знам, че няма да ме убиеш. - казах аз , а той започна да се смее. -Ако исках да те убия вече да бях го направил. А сега ела с мен. - каза той. Аз го последвах никой не каза и думичка.
-Стигнах ме. - каза той. -Тук е красиво. - казах аз. Имаше поляна, а по надолу от нея рекичка. Хари седна на поляната и потупа мястото до него. Аз колебливо седнах.
-Защо ме доведе тук? - попитах го аз. -Не знам. - отговори той просто. Аз се загледах в реката.
-Ще излезнеш ли с Кристиян? - попита той. Това пък от къде се взе.
-Да, защо не. Изглежда свестно момче. - казах аз и изражението на Хари се промени.
-Свестен така ли. Добре така да бъде. - развика се той. Сега пък какво му стана.
-Какво забога ти става. Първо ме целуваш, после казваш, че е грешка. Сега ми държиш сметка с кой ще излизам. - не мога да те разбера.
-Знаеш ли какво. Прави каквото си искаш на мен не ми пука. - каза той и стана от мястото си. -Държиш се като дете. - казах аз като го следвах.-Аз ли се държа като дете. Не съм аз този който се забива със всеки срещнат. -каза той като се спря на едно място и се обърна към мен. -Аз да се забивам тук си в грешка. Ти спиш с всяко срещнато момиче. Никога не си имал сериозна връзка. Мислиш само за себе си. - развиках му се аз. -Щом така мислиш защо дойде тук с мен? - попита той. - Защото ти ме задърпа и не ми даде шанс да си ходя. - казах аз. -Да права си не мога да обичам и мисля само за себе си. Но знам само едно и ти ще ми паднеш в краката. - каза той ето това преля чашата. -Никога няма да ти падна в краката. Знаеш ли какво мразя те, мразя те от дъното на душата си. Не искам да те виждам повече. - казах аз. Той не каза нищо просто си тръгна. Остави на средата на пътя и сега какво да правя. Поне, че не вали дъжд и точно го казах и заваля. Сетих се че имам телефон и се обадих на Кристиян. Разказах му всичко по телефона и той дойде да ме вземе.
След един час
-Благодаря, че ме прибра. -казах аз. -Моля пак заповядай. - отговори ми той. -Ем аз ще тръгвам чао. - казах аз. Той също ми каза чао и аз излезнах. Прибрах се и видях Хейли седнала на леглото си.
-Момиче къде беше? Знаеш ли колко се притесних за теб. - каза тя. -Бах с Хари. - казах аз, а тя се изненада. -Защо си била с него? -попита тя. -Сега ще ти обясня. - казах аз и ѝ разказах всичко до най малката пордорбност. От устата и излезе едно единствено уоу.
-Момиче загазила си го. Ти започваш да се влюбваш в него. - каза тя. - Не е вярно аз не започвам да се влюбвам в него. -казах аз. -Щом казваш така да бъде. - отвърна ми Хейли. Аз ще си лягам защото ми се спи. Лака нощ.
Здравейте ето я и новата глава. Надявам се да ви хареса. Съжалявам ако има грешки. Чао за сега. Целувки
Н. Я. 💋😁😘❤

IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺Onde histórias criam vida. Descubra agora