глава 14

111 17 0
                                    

             ~Гледна точка на Емили~

-Казвам, да - казах аз и Хари ме гушна, като ме завъртя във въздуха.

-Горчиво, горчиво. - чух да викат Хейли и Зейн, като се бяха хванали за ръце.

-Чакайте малко, вие кога. Хейли и не си ми казала. Как не те е срам. - казах аз, а тя ме погледна с извинителен поглед.

-Искате ли да ходим на дискотека да отпразнуваме? - попита Хари.

Всички се съгласихме и тръгнахме по колите си. Естествено аз се качих в на Хари колата, а Хейли в на Зейн.

-Е,Хари как се чустваш в компанията на такова прекрасно момиче като мен? - попитах аз и с Хари се засмях ме.

-Все едно съм в рая. - каза той и се засмях ме.

-Ууу аз твоя ангел ли съм? - попитах аз като не спирах да се смея.

- Не ти си моята принцеса. А аз какво съм за теб?- попита той.

-Ти си моя принц жабок. -  казах аз.

                  ~ След 10 минути ~

При стигнахме  в дискотеката. Не ни искаха лични карти, защото познават Хари и Зейн. Настанихме се в ВИП сепаре и зачакахме някой да дойде да ни вземе поръчките.

- Хора вие какво ще пиете? - попитах аз.

- Аз ще пия уиски. - каза Зейн. - Аз също ще пия уиски. - каза и Хари.

-Хейли ние какво ще си вземем? - попитах аз.

- Вие ще пиете сокчета. - каза Хари, а аз го погледнах лошо.

- Ние с Емили ще пием по един коктейл. - каза Хейли и аз кимнах.

Сервитьора дойде и ни взе поръчките. Докато го чакахме с Хейли решихме да потънцуваме. Запътихме се към дансинга. Видяхме, че коктейлите ни са дошли и затова се върнахме. Седнахме си обратно на местата.

                      ~След един час ~

Хари беше мъртво пиян и не знаеше какво говори.

-Знаеш ли, че можеш да убиеш моха с главата си. -  каза той, а аз започнах да се смея.

-Хари хайде да си вървим, защото ми се спи страшно много. - казах аз.

- Само да ходя да пишкам. Ще ти кажа енда тайна. Аз харесвам да спя с мечета. - каза той и се запъти към тоалетните.

Телефона на Хари звънна. Видях, че пише някакво момичешко  име. Реших да вдигна, но преди това отидох пред тоалетните. Вдигнах телефона.

-Ало! Хари майче, сестра ти катастрофира. - каза непознатата жена за мен.

- Ало, здравейте аз съм приятелката на Хари. Той не е тук в момента. - казах аз.

- Ти си от еднодневните на Хари нали? - каза жената, а аз се засегнах.

-Съжалявам, но имате грешка. Аз съм от сериозните  момичета  и не искам да съм с Хари само заради парите и секса. - казах аз.

- Ол миличка извинявай не исках да те  обидя. - каза жената.

- Няма проблем. Сега ще ви дам Хари. Изчакайте на телефона. - казах аз.

Влезнах в мъжката тоалетна и заварих Хари да се целува с някаква. Аз не знаех какво да правя и седях и ги гледах. По едно време Хари ме забеляза.

-Е... Емили не е това което изглежда. - каза той.

- Хари няма време за обяснения. Сестра ти е катастрофирала. - казах аз, а той замръзна на място.

- Къде е тя. Трябва са говоря с майка ми. - каза той и аз му дадох телефона.

Още ми е гадно от гледката която видях преди малко. Но реших да не се караме сега. Все пак сестра му е по важна.

-Емили, аз отивам в болницата.- каза той

-Ще дойда с теб, без това не си в много добро състояние. - казах аз, а той кимна.

Запътихме се към колата му и потеглихме  към болницата.

-Емили виж. Това което видя не съм искал да го направя. - каза той.

- Добре, няма проблем. - казах аз.  И никой не каза и думичка.

Здравейте ето я и новата  глава. Съжалявам, ако има грешки. Получи се доста скучна, за което се извинявам.

Според вас как ще реагира майката на Хари като види Емили?

Може да споделите мнението си в коментарите и също така да гласувате.

Чао за сега. Целувки 😘
Н. Я. ❤❤

IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺Donde viven las historias. Descúbrelo ahora