глава 11

115 19 3
                                    

На сутринта (гледна точка на Емили)
Събудих се от тропането на вратата. Кой забога идва в десет сутринта. Станах и отворих. Беше Хари. Тоз пък какво иска.
-Какво искаш? - попитах ядосано аз. - Здравей Хари. Как си? Добре съм, а ти. И аз. - каза Хари и се опита да ми изимитира гласа. - Ей аз не звуча така. - казах сърдито аз. - Точно така звучиш. - каза той, а аз го ударих. - Какви искаш? - попитах аз пак. - Искам да те изведа на вечеря. - каза той. - Какво ти бъзикаш ли се с мен. - попитах аз и се засмях. Хари ме гледаше сериозно. - Не не се бъзикам, довечера в осем да си готова. - каза той и си тръгна. Затворих вратата и започнах да пищя и да скачам. Хейли влезна.
- Момиче какво си се разпищяла, все едно си видяла някой известен. - попита Хейли и аз се засмях. - Ами Хари ме покани на вечеря. - изпищях аз и Хейли със мен. - Чакай какво. Хари ли каза? - попита тя. - Да, Хари. - казах аз. - Емили да нямаш температура?- попита Хейли и ми пипна челото.- Не, нямам. Защо? - казах аз. - Ти си влюбена в него. И не смей да отричаш,защото те познавам -  каза Хейли. - Добре да влюбена съм в него. Ето признах си сега доволна ли си. - казах аз леко ядосана. - Уоу. Ето от това исках да те опазя. - каза тя. - Какво си се загрижила за мен. Не съм малко дете и знам, че той е добър човек. - развиках се аз и Хейли нищо не каза. Дали ми се разсърди? Май прекалих.
Три часа по късно
Оправих се за вечерята и сега е 19:30. Имам още време. Тъй като не знам къде ще ме води реших да не съм много официално облечена. Това е тоалета ми ⏬⏬

 Това е тоалета ми ⏬⏬

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

А това е гримът ми. Не е нищо особено. ⏬⏬

За обувки си избрах едни червени токчета

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

За обувки си избрах едни червени токчета. Косата си я накъдрих и оставих да се спуска по раменете ми. Мисля, че изглеждам добре. Телефона ми звънна и това беше Хари. Той ми каза, че е долу, а аз слезнах. Качих се в колата му.
- Здравей. Красива си. - каза той, а аз се изчервих от комплимента му. - Здравей. Благодаря ти също не си за изспускане. - казах аз и двамата се засмях ме. - Къде ще ходим? - попитах аз.- Ще ходим на ресторант и после ще ходим в нас. - каза той а аз кимнах.
10 минути по късно
Стигнахме до ресторанта изглежда много луксозен и скъп. Не съм свикнала да се храня на такива места.
-Харесвали ти? - попита Хари. - Ами не мислиш ли, че е малко скъпо. - казах аз. - Не не мисля. - каза той и влезнахме.
-Здравейте имате ли резервация? - попита ни жената. - Да на мое име. - каза Хари. -  А вие как се казвате? - попита любезно жената. - Хари, Хари Стайлс. - каза той. Жената ни заведе към нашата маса. След 20 минути и сервитьора дойде. Ние си поръчахме спагети и вино. Говорихме си с Хари и той ми разказа за него. Има сестра коята се казва Джема тя е на 21. Майка му се казва Ан, а баща му ги е зарязал като са били малки. Говорихме си на още много теми, но стана 22:00 и решихме да си ходим. Хари ме заведе във тях. Имаше доста голяма къща. Красива е но е много пусто вътре.
-Сам ли живееш? - попитах аз. - Да, но понякога сестрами ми идва на гости. - каза той а аз кимнах. - Какво ще правим? - попитах аз, защото ми беше скучно. - Ти какво искаш? - попита Хари и ме погледна с перверзен поглед. - Не и това за което си мислиш. - казах аз, а той започна да се приближава към мен. Хари ме целуна и в точно този момент Наталия влезна и държеше камера.
-Какво става тук? - попитах и погледнах Хари, а след това Наталия. - Нали твърдеше, че не си курва. Сега имам доказателство, че си. - каза тя, а на мен ми стана ясно всичко. Вечерята, милите думи. Главата ме заболя и започна да ми се върти целия свят.
-Емили добре ли си? - попита човека който вече ненавиждам и после всичко ми стана мрачно.

Здравейте ето я и  новата глава. Съжалявам, ако има грешки.

Надявам се да ви хареса, ако е така може да гласувате и да коментирате.

Чао за сега. Целувки 💋
Н. Я. ❤💕❤

IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon