глава13

114 18 5
                                    

              Гледна точка на Емили
Лежа си в леглото и разглеждах социалните медии. Хейли я нямаше и ми беше доста скучно. Телефона ми звънна и като говорим са вълка той звънни.

-Ало Хейли. Къде си? -попитах аз.

-Емили оправяй се ще излизаме. Облечи се официално. - каза тя.

- Къде ще ходим забога? - попитах аз, но тя вече ми беше затворила.

Станах и започнах да се оправям. Облякох си червена рокля по тялото. Сложих си малко коректор под очите, спирала и гланц за устни. Косата си я накъдрих и я оставих да се спуска по раменете ми.

                         ~ Ретроспекция~
Зейн ми звънна и каза, че иска да поговорим. Аз се съгласих. Излезнах към 10,а Емили още спеше. Видях, че Зейн ме чака долу. Качих се в колата му и тя потегли.

-Здравей! За какво искаш да говорим? - попитах аз.

-Свързано е с Хари и Емили. Нали знаеш, че и двамата се харесват. - попита той.

-Да знам, въпреки, че Хари го отрича, но му се личи. Сега искаш да ти помогна да ги съберем нали. - попитах аз.

-Не точно. Вчера Хари се прибра и ми разказа всичко което е направил на Емили. И иска да я заведе на неговото място и там да и признае чуствата си. - каза той, а аз ахнах.

-Добре, но Хари наранилия ще го смажа. Ясна ли съм. - казах аз и Зейн се засмя.

-Да шефке. Можеш ли да готвиш? - попита той.

-Да мога? Къде е Хари? - попитах аз.

-Във моя апартамент и ни чака. - каза той.

- Ти от къде знаеше, че ще се съглася? -попитах аз

-Бебче, знам много добре, че не можеш да ми откажеш. - каза той и беше прав.

Отидохме в Зейн и аз започнах да готвя Хари отиде  на пазар. Зейн остана да ми помогне. И така направихме всичко необходимо за тяхната среща.

                  ~ Край на рестрикцията~

Хейли ми звънна и ми каза да слизам. Качих се в колата на Зейн и там беше Хейли.

-Здравейте! Къде ще ходим? - попитах защото умирах от любопитство.

-Здравей Емили! Мястото където ще ходим е изненада. -  каза Зейн и Хейли потвърди.

Пътувахме някъде един час. Колата спря, а аз се огледах. Имаше гора и една поляна.

-Какво правим насред нищото? - попитах аз, а Хейли и Зейн се за смяха.

-Сега ще ти завържем очите и ще те отведем към бъдещия ти мъж. - каза Хейли.

-Чакай какво? Какъв бъдещ мъж ви гони вас. - попитах аз.

-Ще разбереш, но искам да ми обещаеш, ако те нарани веднага да ми кажеш да го спукам от бой. - каза Хейли. Кати звучеше много строго.

              ~Гленда точка на Хари~

Зейн отиде да вземе Хейли, за да може да ни помогне. Надявам се да я е обедил. След няма и пет минути те дойдоха.

-Сега Стайлс слушай ме внимателно. Нараниш ли Емили ще си три метра под земята. Ясна ли съм. -  каза строго тя и звучеше доста сериозна.

-Да, спокойно няма да я нараня.- казах аз.

-Ще видим. Само внимавай ще те следя изкъсо. - каза тя.

Започнахме да оправяме всичко да срещата. Аз отидох да купя цветя на Емили и тем подобни.

          ~Един час по-късно~

Седях и чаках Емили да дойде. Днес е момента в който ще и призная чуствата си. Надявам се да не ме отреже. Оф Хари станал си като някоя женичка.
Стегни се малко. Емили, Емили какви забога ми правиш. Размишлявах на ум, но Зейн бързо ме изкара от мислите ми. Той свали шалчето от очите ѝ. Ние си засякохме погледите.

-Хари, ти какво правиш тук? - чух да казва тя.

-Емили искам да ти се извиня за всичко. - казах аз.

             ~Гледна точка на Емили~

Когато ми  развързаха очите видях Хари. Попитах го какво прави тук. Той ми каза, че иска да ми се извини. Седнахме на масата коята имаше храна. Изгледжаше вкусно. Говорихме си и се наядохме. Но Хари стана.

-Емили може да прозвучи детински, но аз те харесвам още от както те видях. Харесва ми начина по който се смееш, как се обличаш.
Искаш ли да бъдеш моето момиче? - попита той. Аз буквално се разревах от щастие.

-Хари аз, не знам какво да кажа. - казах аз.

-Кажи да или не. - каза той.

- Казвам ........

Здравейте приятели ето я и новата глава. Съжалявам, че не съм редовна, но не знаех какво да напиша. Съжалявам ако има грешки.

Какво мислите, че ще стане с Хари и Емили? 😁

Ще се развие ли добре тяхната връзка или няма да успеят да преодолеят всички изпитания?

Може да споделите мнението си в коментарите и също така може да гласувате.

Чао за сега. Целувки.
Н. Я. ❤❤

IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺Donde viven las historias. Descúbrelo ahora