глава 16

113 15 7
                                    

~Гледна точка на Хари ~

Докато чаках Джема и Емили да си поприказват отидох при майка ми. Отдавна не бях я виждал. Толкова ми липсва майчината ѝ обич.

-Мамо, ако искаш се прибрери аз ще остана тук. - казах аз

- Не, Хари не искам да те оставям сам. - отвърна майка ми

-Спокойно Емили ще е тук. - казах аз

-Хари, тя е добро момиче. Пази я и не я наранявай, защото ще ти дърпам ушите. - каза тя и се засмя

- Спокойно, ще я пазя. Даже повече от себе си. - казах аз

Както си седяхме с майка ми видях доведения ми брат. Той какво прави тук? Мамка му изругах под носа си. Дано Емили да не се появи.

-Здравей братче! Липсвах ли ти? - попита той и се усмихна подло

Сега се чудите кой е той. Казва се Томас и е на 19 години. Майка ми и баща ми се разведоха, защото той и изневери. Сега той живее с новото си семейство и Томас е негов доведен син. А на мен ми се пада доведен брат.

-Да много. - казах аз със сарказам

~Гледна точка на Емили ~

Поговорихме си с Джема и реших да я оставя да си почива. Тя е добра, за разлика от Хари но пак си го обичам. Чакай какво обичам ли казах?

Излезнах и видях Хари, майка му и някакво симпатично момче. Имаше кафява коса, кафяви очи. Беше висок, но по нисък от Хари.

-Хари, кой е това? - попитах аз

-Томас. Томас Стайлс. - представи се той.

Чакай как той ще е Стайлс. Хари няма брат има само сестра. Започнаха да ми се въртят въпроси в главата. Със сигурност Хари няма да ми каже.

- Ти как се казваш сладкиш че? - попита той. Ъгх идиот

-Еми.. - тръгнах да казвам,но Хари ме прекъсна

-Не те засяга. - каза Хари, като започна да се ядосва

Боже това момче ще ме побърка. Имам чувството, че е в цикъл. Въпреки че няма как да е.

-Вие гаджета ли сте? - присмя се Томас

-Да, защо? Проблем имаш ли? - попитах аз като леко повиших тон

-Чудно ми е как си се хванала с тоя мухал. Погледни го на нищо не прилича. - каза той. Край тука прекали.

-Ти на кой ще викаш мухал. Първо се погледни и тогава говори за другите. Ясна ли съм. - развиках се аз. Не знам какво ми стана, но като го обиди направо кръвта ми кипна.

-Кучко мери си прикъските за да не стане лошо. - изсъска той срещу мен

-Още веднъж да си я обидил ще те смажа. Ясен ли съм? - изрева Хари.

Аз се стреснах. До сега не съм го чувала да вика толкова. В очите му се четеше омраза.

- Спокойно Стайлс, ще си платите за всичко. Чао - каза Томас и си тръгна

~Гленда точка на Томас~

Качих се в колата си и потеглих към дома си. Значи така великия Хари Стайлс си е намерил приятелка. Как го мразя. Ще го съсипя и него и приятелката му. Никога няма да го оставя да бъде щастлив. Ако трябва ще влезна в затвора, но няма да е щастлив.

След 10 минути

Прибрах се и звъннах на Роузи. Тя е бившата на Хари скъсаха защото тя спа с мен. Звъннах ѝ.

-Здравей Роузи. Как си? - попитах аз

-Какво искаш Томас? Казах ти да не ми звъниш вече. - отвърна Роузи хапливо. Кучка.

-Ако ти кажа, че твоя скъпоценен Хари те е заменил с друга. - казах аз

-Да да знаеш повярвах ти. Няма пак да ти се вържа. Веднъж успя, но втори път няма. - каза Роузи и затвори

Здравейте ето я и новата глава. Надявам се да ви хареса, ако е така може да гласувате и да споделите мнението си. Съжалявам ако има грешки.

Според вас защо Томас завижда на Хари? Ще развали ли връзката на Хари и Емили? Роузи ще се съгласи ли да участва в плана на Томас?

Ще се радвам са споделите мнението си. Чао за сега. Целувки 💋
Н. Я. ❤🔐💜

IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺Where stories live. Discover now