~Гледна точка на Хари ~
Карах бързо към болницата. Знам, че Емили ми се сърди. Не бях в трезвено състояние и не знаех какво върша. Още щом чух, че сестра ми е катастрофирала изтрезнях. Погледнах към Емили, как може да е толкова красива. Спрях колата на паркинга пред болницата.
-Емили, хайде да вървим. - казах аз
-Хари сигурен ли си че искаш да дойда. Смисъл майка ти може да не ме хареса. - каза тя
- Принцесо. Сигурнен съм че майка ми ще те хареса. А сега слизай.- казах аз и тя слезна.
Запътихме се към рецепцията и попитах жената в коя стая е сестра ми. Тя ми каза на втория етаж стая 209. Със Емили се качих ме и видях майка ми която седеше на един стол.
-Мамо, как е тя? - попитах аз. Колкото и да сме се карали аз ги обичам.
-Хари, състоянието ѝ не е никак добре. - каза майка ми.
-Мога ли да я видя? - попитах аз
-Не тя е в операционната. А кое е това момиче? - попита майка ми, като погледа Емили.
-Мамо това е Емили моята приятелка. - представих я аз
-Здравей Емили. Аз съм Ан майката на Хари. - каза тя.
-Здравейте. - отвърна приятелката ми
- Отивам да си взема кафе. Някой иска ли нещо? - попитах аз.
-Не, аз не искам нищо. - каза Емили. - Аз също не искам нищо. - отвърна майка ми
~Гледна точка на Емили ~
С майката на Хари нищо не си казахме. Затова реших аз да разваля тишината.
- Сестрата на Хари ще се оправи ли? - попитах аз
-Да се надяваме. - отвърна тя. - Искам да ти се извиня, че те нарекох леко момиче. - каза тя
-Спокойно, няма проблем. Случват се и такива неща. - казах аз.
Отново потънахме в тишина. Обърнах се към майката на Хари. Започнах да и иследвам лицето. Ето на кой се е метнал Хари. Майка му има зелени очи, красива е. Изглежда ми мила жена.
Хари се върна и седна до мен. Двамата се погледнах ме и той ми намигна. Тъкмо тях да кажа нещо, но доктора излезна.
-Здравейте. Вие ли сте семейството на Джема Стайлс? - попита доктора.
-Да! Аз съм майка ѝ, а това е брат ѝ. - отвърна майката на Хари.
-Как е тя? Ще се оправи ли? - попита Хари.
-Да тя е добре. Ще се оправи. - каза доктора.
-Може ли да я видим? - попита Хари.
-Да може, но не се струпвайте всички наведнъж. - каза доктора.
-Мамо може ли, аз ѝ Емили да влезнем първи? - попита Хари, а аз се ококорих.
-А.. аз няма да влезна. Госпожо Стайлс ходете вие с Хари аз ще ви изчакам тук. - казах аз
-Миличка моля те наричай мен Ан. И ще се радвам ако вие влезне те първи. - отвърна тя.
Хари ме задърпа към стаята на сестра му. Ох мале сега какво ли ще си помисли за мен. Дано тя да е добре.
Хари отвори вратата и ние влязохме. Сестра му е доста красива. Много си приличат с Хари. И тя е наследила зелените очи на майка си.
-Джема, сестричке добре ли си? - попита Хари. За пръв път го чувам да говори толкова мило.
-Да добре съм спокойно. А кой е това? - попита Джема като ме посочи с поглед.
-Здравей! Аз съм Емили приятелката на Хари. - казах аз
-Здравей Емили! Аз съм Джема. От колко време сте заедно? - попита тя. Аз не знаех какво да отговаря и Хари се намеси.
-От един ден сме заедно. - отвърна Хари, а аз кимнах.
-Хари може ли да ни оставиш насаме? - попита тя и Хари погледа към мен. Аз кимнах. Хари излезна и аз седнах на стола до леглото.
-Ако Хари те нарани веднага да ми кажеш. За да мога да го спукам от бой. - каза тя, а аз се за смях.
-Задължително. Иначе ти как си? По добре ли си? - попитах аз.
-По добре съм. - каза тя. - Като излезна от тази мизерия ще дойдеш в нас на вечеря. - каза тя.
-Добре съгласна съм. - казах аз.
Здравейте ето я и новата глава. Надявам се да ви хареса. Съжалявам ако има грешки. Може да гласувате и да споделят мнението си.
Чао за сега. Целувки 💋
Н. Я. ❤❤
ESTÁS LEYENDO
IN LOVE WITH A BAD BOY ❤🔥☺
RomanceТой Хари Стайлс арогантен, мисли само за себе си, не го засягат чуствата на другите. Използва момичета за една вечер. Имиджа му е *лошото момче*. Той е най-популярния в училището. Тя Емили добра, мила, забавна, не е като другите момичета. Не се е...