Ким Намсүны амьдралд бялуунаас өөр чухал юм алга.
===============================
Намсүн"Сүбин~аа тэгэхээр төлөвлөгөөгөө эхлүүлцгээе! Эхний дайралтанд бэлтгэ!"
Намсүны хажууд сууж байсан туулай шиг хүү багш дээрээ очин яриа өдөж байлаа. Цаг руу нэг хараад болсон гэсэн шиг гараараа дүрсэлж үзүүлээд, ярингаа хаалга руу дөхөв.
Намсүн"Kim Mira~ssi ингээд эхлэх нь дээ"
Сүбин багшийгаа хаалганд ойртуулан хэн нэгэн орж ирэхийг хүлээж байлаа. Төлөвлөсөн ёсоор бор хүрэм өмссөн, бор үстэй залуу орж ирэв.
Намсүн гялс босон аав дээрээ очих гэж байгаад багшийгаа санаандгүй түлхэн унагааж орхилоо.
Мира багш өвдөлт мэдрэх байх гэж бодсон ч хэн нэгэн дээр уначихсан байв.
Сүбин"Намсүн~аа цохиорой"
Намсүн"Wait!!!"
Төлөвлөгөөний дагуу багш Намжүн дээр унах ёстой байсан ч биеийн тамирын багш хаа нэгтэйгээс гарж ирэн тэрнийг бариад авчхав.
Намсүн"Би уг нь Жон Жонгүг багшид дуртай байсан юмсан. Одоо яая гэхэв
дээ.Тийм ээ Сүбин~аа 🔪🔪"Юу вэ? Энэ аймар харц чинь.
Намсүн"Өршөөхгүйдээ таныг"
Сүбин"Өршөөхгүй!!! Өршөөхгүй!!!"
Өршөөхгүй гэсэн баннер барин орилж байлаа.
Намсүн"Дараагийн төлөвлөгөөндөө шилжицгээе!!!"
Сүбин"Тиймээ тийм!!!"
Дахиад л баннер бариад орилох.....
===============================
Намсүн"Тэгхээр багшаа үнэнээ хэлэх л болж дээ"
Дөнгөж 6-н настай хүүхдүүдэд өнгийн цаасаар хүлүүлж, хүүхэлдэйний сандал дээр сууж байгаа багш.
Гал тогооноос хуссан сэрээгээ хоолойнд нь тулгаж буй Сүбин.
Сүрдүүлэлт нэрээр тоглоомон ганжингаар хөл рүү нь цохиж буй Намсүн.
Энэ бол шилдэг барьцаалалт.
Намсүн"Та Мира багштай яг ямар зорилгоор ойртож байгаа вэ? Тэрийгээ хэл!!!"
Сүбин"Хэл!!! Хэл!!!"
Намсүн"Жон Мира багштай дотно харилцаа байгаа юу?"
Сүбин"Байгаа юу? Байгаа юу?"
Жон багш"Ю-юу?"
Намсүн"Яг ямар санаатайгаар манай ээжид ойртох болов?"
Сүбин"Ямар санаатайгаар!!! Ямар санаатайгаар!!!"
Жон багш"Би сайн ойлгохгүй байгаа ч багштай чинь ямар ч холбоогүй шүү. Бас Сүбин~аа чи наад баннеруудаа хаанаас гаргаж ирээд байгаа юм бэ?"
Сүбин"Аан энэ үү? Тусгайлан бэлдсэн. Чүэ. Сүбиний. Тусгай. Үгтэй баннер"
Үг нэг бүрийг нь салгаж хэлээд догь байрлал авав.
Сүбин"Бүгдэн дээр нь сэтгэлээ гаргаж бичсэн бас цэцгэн хүрээтэй. Голд нь машин зурсан шүү багшаа \^О^/ Өө нээрээ тийм нэг нь 500-н вон"
~Киёо~
Киёо:Чанаргүй 2 хэсэг 😳😳