Deel 14

520 9 9
                                    

==========================

Liked by: @Watsematter, @Themediananny, @Sarahjane & 1

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Liked by: @Watsematter, @Themediananny, @Sarahjane & 1.1 million others

Martingarrix Ibiza, what would I do without you😍 📸@Louisvanbaar
————
Garrixgoals Super dope🔥

Louisfan @Louisvanbaar Also very cool🤩💥
Louisvanbaar ^ Aah, thanks mate!!

Garrixupdates Wait, I heard that you and Charelle had a break-up?!?! Why you both didn't post anything?
Martijnpizza ^ WHAAAT?! Really?!
Pizza+Martyx ^He just posted a IG story😟
MarelleLove ^ They were so cute together💔
=====================

Martingarrix

=====================

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

=====================

Martijn

De show op Ibiza gister avond was echt geweldig! Ibiza geeft mij altijd zo'n positieve energie! Sarah heeft het gisteren gelukkig weer goed kunnen maken met Damian en José. Ze moest van mij! Dat heb ik weer goed geregeld. Nee grapje, dat heeft Sarah weer goed bijgepraat. Ze moet nog een hele maand met Damian samenwerken en Sarah en José zijn de enige vrouwen die mee op tour zijn, dus zij moeten ook gewoon goed met elkaar kunnen opschieten.
Wat wel jammer is, is dat Sarah vannacht toch niet meer bij mij heeft geslapen, maar gewoon op haar hotelkamer bij José. Ze mocht niet van José, ze wilden gezellig bijkletsen met hun meidenpraat. Ik snap het ook wel hoor. Slaperig stap ik uit bed en doe een ander zwart t-shirt aan. Daarna pak ik mijn producer laptop mee naar het restaurant beneden. Daar hebben we met het team afgesproken om te brunchen. "Hoe kan ik nou alweer de laatste zijn?!" zeg ik mompelend en ga naast Louis zitten. "Ja, dat vragen wij ons ook af," zegt hij en ik kijk hem flauw aan. "Hebben jullie trouwens al de leader van de docu gezien, die Sarah gemaakt heeft?" vraag ik. "Ja, dat heeft ze goed gedaan hè," zegt Damian. Wow, die hebben het echt goed gemaakt met elkaar! "Na het eten hebben we een half uurtje. Dan verwacht ik iedereen beneden. De tijd is krap want onze jet vliegt weg naar Miami om half één en we moeten ook nog twintig minuten met de taxi. Gelukkig rijden die als gekken, anders komen we te laat." deelt Watse met ons. Er komen drie obers aan met pannenkoeken.

———
Martingarrix
1 min ago

Seen by: @Garrixpizza, @Martymusic, @Davidguetta and 791

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Seen by: @Garrixpizza, @Martymusic, @Davidguetta and 791.354 others
———

Sarah

We zijn gelukkig nog op tijd gekomen bij onze jet! Je zou denken, waarom zit er een tijdslot op privévluchten? Nou, dat wist ik dus ook niet maar José heeft uitgelegd dat de landingsbaan vrij moet zijn voor andere vluchten, waardoor vliegtuigen meestal op tijd moeten vertrekken. Maar goed, iedereen verveel zich een beetje in het vliegtuig. We moeten 16 en een half uur vliegen en we hebben er al bijna 8 uur op zitten. Ik kijk om me heen. Martijn zit gefocust achter zijn laptop en deunt soms met zijn hoofd mee op de maat van de muziek door zijn koptelefoon. Menno ligt met zijn hoofd tegen het raam op te slapen. Louis is druk bezig met al zijn foto's uit te zoeken. Watse en José zitten naast elkaar een planning voor Amerika te maken. Damian is naast mij komen zitten met zijn laptop en samen zijn we druk bezig met onze docu te bewerken. Ik ben echt blij dat Martijn mij gister heeft overgehaald om met Damian en met José te praten. Dat luchtte zo op en gelukkig kunnen ik en Damian nog steeds goed samenwerken. "Jongens, ik ga ook een tukkie doen," zegt José en klapt haar stoel naar achteren. "Ja, dat is nou niet zo een heel slecht idee," zegt Louis. Hij klapt zijn laptop dicht en doet ook zijn ogen dicht. Watse zit bij Martijn en kijkt met hem mee. Dat is het voordeel dat Charelle weg is en we met één persoon minder zijn, er is dus één stoel vrij waardoor het veel gemakkelijker is om van plaatsen te veranderen.

Het is heel stil in het vliegtuig. Ik, Martijn en Damian zijn de enige drie die nog wakker zijn, buiten de piloot dan. "Psst," zegt Martijn zachtjes tegen ons. Ik en Damian kijken op. Martijn steekt zijn vinger in de lucht, om te laten merken dat we moeten kijken en daarna trekt hij, terwijl hij zijn koptelefoon nog op zijn hoofd heeft staan, het kabeltje eruit. Het geluid van zijn muziek galmt door ons vliegtuig en iedereen schrikt wakker. "How, sorry. Foutje," zegt Martijn voor de grap en Martijn, ik en Damian beginnen te lachen. "Ach, team Sandaal is ook nog wakker," zegt Menno tegen mij en Damian en iedereen kijkt hem verbaasd aan. "Team Sandaal? Waar hèb jij het over?" vraagt Damian verward. "Sandaal, van Sarah en Damian. Jullie twee voorste letters. En dan heb ik met mijn brein de n en de aal nog erbij toegevoegd," zegt Menno en iedereen moet lachen. "Gast, je hebt tot nu toe heel de vlucht al geslapen. Gaat het nog wel een beetje goed met je?" vraagt Louis om te geinen met Menno. Ja, daar gaat de rust. Iedereen is weer wakker, dankzij Martijn zijn flauwe geintje. Èn we moeten nog een hele tijd met elkaar in dit vliegtuig. Dat wordt nog wat hoor. Ik durf ook niet te slapen hier. Sowieso dat de jongens dan rare fratsen gaan uithalen. Nee, ik slaap wel weer eens tijdens een show ofzo, hahaha!

Now That I've Found You 1./\ Martin GarrixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu