Etraf karanlıktı ve insanı huzursuz eden bir hava vardı. Kafamı çevirip etrafımda olan biten şeylere baktım. Tam karşımda biri bana doğru bir ok doğrulttu ve ok yaydan çıktı. Her şey ağır çekimde işliyor gibiydi. Kendimi koruma amacıyla elimi havaya kaldırdım ve...
Ve elimi uzattığım anda parmaklarımdan... Aman allahım o da ne?
Bir sıvı çıktı ve önümde bir kalkan oluşturdu. Bana doğru gelen ok ise önümdeki kalkana çarparak yere düştü.
Oku atan adamın gözleri şokla açıldı ve o kapkara dudaklarından bir söz çıktı.
-Onu bulduk...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Yine baş ağrıları ve saçma bir kabus ile uyandığım bir gün daha. 17. Yaşıma girdiğimden beri durum aynı.
Önce biraz kendimden bahsedeyim. Ben Mina. Geceyi ve siyahı aşırı seven kendi halinde bir kızım aslında. Lise öğrencisiyim. 17 yaşındayım. Ailenin sevilmeyen kızıyım.
Sanırım alıştım artık beni sevmemelerine ya da kabullendim de denilebilir. Tam ben bunları düşünürken sanırım beni bu hayatta seven tek kişi, yani teyzem içeriye girdi.
-Günaydın tatlım nasılsın.
-Çok kötüyüm teyze başım çok ağrıyor. Dedim.
-Tamam Teyzecim sanırım neden olduğunu biliyorum ve sana bu ağrıların geçmesi için yardımcı olacağım. Dedi o an hemen yattığım yerden fırladım.
-Teyze sen ciddi misin? Peki ama neden bir haftadır bir şey yapmadın?
-Üzgünüm Teyzecim emin olmam gerekiyordu . Dedi.
-Teyze neyden bahsettiğini anlayamadım. Dedim çünkü cidden hiçbir şey anlamamıştım. Neyden emin olması gerekiyordu ki .
-Teyzecim bunu oraya gittiğimizde her şeyden emin olunca anlatacağım. Şimdi hazırlan salonda bekliyorum beş dakikaya hazır ol. Dedi ve ben soru soramadan odamdan çıkıp gitti.
Hiçbir şey anlamamıştım. Tek anladığım Teyzemin beni bir yere götürecek olmasıydı. Banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra dolabımdan elime gelen ilk kombini alıp giydim. Altıma yüksek bel küçük yırtıkları olan kot bir pantolon, üstüme de siyah bir tişört giydim. Odamdan çıkmadan önce duvarımda yazan yazıya gözüm kaydı.
"Bir anda her şey değişebilir"
Bu söze hayatım boyunca inanmak istesem de olmuyordu hep sıradan bir hayatım vardı ve bu saatten sonrada değişeceğini düşünmüyordum.
Daha sonra banyoda saçlarımı tarayıp teyzemin yanına gittim. Acaba beni nereye götürecekti?
-Hazırsan çıkalım. Dedi teyzem.
-Tamam. Demekle yetindim. Ve teyzemle beraber evden çıkıp arabaya bindik.
Yol boyunca ikimizde sessiz kaldık. Gerçekten hiçbir şey anlamamıştım. Benden ne saklıyordu ve neyden emin olmak istiyordu bilmiyordum.
Yolculuk kısa geçmişti. Önünde durduğumuz yer okul gibi bir şeye benziyordu. Arabadan inip ismini okuduğumda olduğum yerde donakaldım.
BÜYÜCÜLÜK AKADEMİSİ
***************************
Evettt herkese selamlar!!!
Yepyeni bir kurguyla karşınızdayım.
Bu bölüm her şeyin başlangıcıydı ama asıl konu 4 veya 5. bölüm açıklanacak o bölümleri okuyup he şeyi anlamak için beklemede kalın.
Yıldızlarla ve yorumlarla bana destek olabilirsiniz.
Görüşürüzzz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ SAVAŞ
FantasyBu hikaye karanlığın aydınlığa aşık olma hikayesi Bu hikaye bütün zorlukların ve büyülü bir dünyanın içinde birbirine sığınmış iki insanın hikayesi ***************** "Ay her zaman parlamak zorundadır çünkü geceyi aydınlatan o'dur." *****************...