Bölüm Üç:Büyücü ve Koruyucu

33 11 1
                                    

Herkese merhaba!!
Yeni bölüme hoş geldiniz.
Multimediya da güzel bir şarkı ve spoiler içeren bir fotoğraf var.
Gelecekte olacak şeylerle ilgili. Bir sonraki bölümde her şey açığa çıkacak beklemede kalın.
Herkese iyi okumalar.
(Kamer'in Anlatımıyla)

İlk testin sonucunu görünce şoka girdim. Kız hem büyücü hem de koruyucu özellikleri taşıyordu. Bu imkansızdı. Bu zamana kadar hem büyücü hem de koruyucu özelliği taşıyan birini ne gördüm ne de duydum.

-Bir sorun mu var? Dedi. Endişeli bir sesle.

+Olmaması gereken bir sonuç çıktı. Bu nedenle testi tekrar yapıp kontrol etmemiz gerekecek. Dedim.

İlk başta yüzünü buruştursa da itiraz etmeden kolunu bana uzattı. İğnelerden korktuğunu fark etmiştim. Başka biri olsa fark etmezdi ama ben anladım. Şırıngayı koluna batırdıktan sonra boşta olan elini güven verebilmek için sıkıca tuttum.

İlacı enjekte ettikten sonra şırıngayı yandaki çöp kutusuna attım ve Mina'ya döndüm. O anda kafası yana doğru düşüyordu ki son anda tuttum. Lanet olsun ilaç kıza ağır gelmiş olmalı. Ben bunu nasıl da unuturum yaa. Kız iki doz ilaca nasıl dayansın ki. Test sonucuna baktım ve yine aynı sonucu gördüm.

Büyücü ve Koruyucu

Kızı kucağıma aldım ve odadan çıktım. İlaç herhangi bir hastalık yapmayacaktır. Sadece 2-3 gün dinlenmesi gerekiyor. Yapacağım şey belliydi. Kızı kendi evime götürecektim. Hemen fesat anlamayın kızın hem koruyucu hem de büyücü olduğunu öğrenen olursa kız tehlikeye girer. Bana garip garip bakan hemşirelere ters bir bakış attım ve otoriter bir ses tonuyla konuştum.

+Test sonucunda kızın büyücü olduğu ortaya çıktı. İlaç ağır geldiği için bayıldı. Dedim kucağımdaki kızı göstererek . Ve odadan çıkıp merdivenlere doğru ilerledim.

Merdivenlerden yukarı çıkan 30 yaşlarında bir kadın beni görünce hafifçe kafasını eğdi. Daha sonra kucağımdaki kızı fark edince yüzü endişeli bir ifade aldı.

-Mina. Teyzecim iyi misin? Dedi kızın yüzünü okşarken. Kız tepki vermeyince kafasını kaldırıp bana baktı ve konuşmaya devam etti.

-O'na ne oldu?

+Test aşamasında kullanılan ilacın dozunu biraz fazla koydum galiba. Koruyucular için normal olabilirdi ama kız büyücü. Yani bünyesi bizim gibi dayanıklı değilmiş o nedenle bayıldı. Fakat endişe edilecek bir durum yok. Onu bu hale getiren benim eğer izniniz olursa onu 2-3 gün evimde misafir edeyim o sırada dinlenir ve kendini toparlar. Dedim kadın önce şaşırdı daha sonra kendini toparladı.

-Ahh anladım ama sizin için yük olmasın.

+Yok asla onu bu hale ben getirdim. İyileşene kadar benim sorumluluğum.

-Peki. Teşekkürler. O büyücü mü?

+Evet büyücü.

-Tamam anladım uyandığında beni aramasını söylerseniz sevinirim. Dedi kafamı salladım ve binadan çıkıp arabama doğru ilerledim ve onu arka koltuğa yatırdım. Yavaşça kulağına yaklaştım ve fısıldadım.

+Kimsin sen?

Daha sonra sürücü koltuğuna geçerek arabayı çalıştırdım ve şehirden uzak ormanın içindeki villama doğru sürmeye başladım.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Eve geldiğimizde arka kapıyı açtım ve Minayı kucağıma aldım. Açıkçası gerçekten güzel bir kızdı ve Akademideki oğlana tekme attığına bakılırsa etrafımda fazlaca olan sürtük kızlardan değil gibiydi. Ama bunu zaman gösterecekti.

BÜYÜLÜ SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin