◆️Harmadik rész◆️

1.1K 115 2
                                    

Teltek-múltak a napok, hetek, hónapok, évek. Taehyung már tizenhat éves kamaszfiú. Azzal a különbséggel, hogy a többi vele egykorúakkal ellentétben, nem egy lázadó srác. Kellően izmos, de vékony testalkata volt, helyes is volt, mondhatni szinte tökéletes volt. A lányok körében elég népszerű volt, de a többi fiúval szintén ellentétben, csak egy barátnője volt, az se sokáig.

Nem is régen lett vége a kapcsolatuknak, mivel egyszer mikor Taehyung és a - mostanra már - volt barátnője, egyik pénteken suli után átmentek a fiúhoz, és a lány kissé rámászott Taehyungra. Ekkor viszont Tae eltolta magától, mert nem volt még felkészülve arra, hogy ő ennyi idősen lefeküdjön egy lánnyal. A lány viszont mérges lett, elővette a telefonját, amin pötyögött valamit, és egy " végeztünk "-el kiviharzott a házból. Taehyung még az ablakból nézte a lányt, majd még mikor nem ért el az utca végéig sem, egy nála pár évvel idősebb fiút pillantott meg, aki a volt barátnőjét átölelve, csókolta meg és markolt a fenekébe.

Gondolom mondani sem kell, Taehyungnak ez mégis hogyan eshetett, hiszen szerette a lányt. Vagyis, azt hitte, hogy szerette.

A szakítás után már eltelt három hónap. A lány az események után az egész iskolában elhíresztelte, hogy "Taehyung egy szűz kis semmirekellő puhány buzi". Ezt ugye követték a pletykák, a beszólogatások, a kiközösítés. Az előtt sem volt egy társasági lény, de addig normálisan viselkedtek, vagy nem foglalkoztak vele. Azt viszont mai napig sem érti, hogy mitől lett "buzi" mikor szerette a lányt, ő pedig nem volt srác.

Az a nap óta a fiú, minden nap iskola után kiül az ablakába, Jungkookkal az ölében és néha napján egy szál cigarettával a szájában, és úgy meséli el a már nagyobb termetű nyuszinak a napi történteket. A nyuszi, mint egy ember, együttérzően bújik gazdájához és úgy hallgatja őt.

Egy pénteki napon, mikor utolsó óráról is kicsöngettek, Taehyung szokásosan legutolsónak ment ki a teremből és indult volna haza, ha az iskola kapuján kilépve, a szokásos fiú csapat mellett elhaladva ki nem teszi elé valamelyik srác a lábát. Tae elesett a fiú lábában, és időt sem kapott, hogy felálljon, egy másik fiú a hátára lépve vissza nem löki a földre.

~A nyúl mentett meg~ |Vkook|◆️✓️◆️Where stories live. Discover now