A két fiú automatikusan kezdett egymás arca felé hajolni, de Taehyung nem mert kezdeményezni, így megállt Jungkook szájától pár centiméterre, és várta, hogy a másik megtegye helyette. Jungkook már eléggé ismerte a vele szemben lévő fiút, ezért nem is nagyon számított arra, hogy majd nem ő maga fog kezdeményezni. Óvatosan érintette össze Taehyung ajkait a sajátjával. Mindkettejüknek ez volt az első csókja, ezért még kicsit ügyetlenek voltak, de ez egyikőjüket sem zavarta. Lassan és hosszan ízlelgették egymást, majd kipirulva váltak el.
- Öhm.. Tae? - szólalt meg először a fiatalabb, mire válaszul, csak egy érdeklődő pillantást kapott. - Szerintem már eléggé ismerjük egymást, szóval megkérdezem amit ilyenkor szoktak ,azt hiszem. - hadarta egy kicsit zavarában. - Kim Taehyung! Lennél a párom? - kérdezte végül, mire az idősebb, csillogó szemekkel, egy nagy mosollyal az arcán bújt hozzá, mint egy kisfiú a szüleihez, mikor megkapja a kisautót amire mindig is vágyott.
- Nagyon szívesen lennék a párod Jeon Jeongguk! - fúrta mégjobban a fejét a másik melkasába.
Ezután már csak feküdtek egymás karjaiban és jelentéktelen dolgokról beszélgettek. Lassan el is aludtak és a romantikus óráikat az ébresztő hangos csörgése zavarta őket, miszerint ideje iskolába menni. Jungkook álmosan lelökte a polcról az órát és próbált visszaaludni, csakhogy Taehyung ezt nem hagyta, mivel nem hiába csörgött az a fránya ébresztő, irány az iskola. Lassacskán el is készülődtek és összekulcsolt kezekkel indultak el az iskolába. Az iskola kapuján belépve rengeteg megvető pillantást kaptak, ahogy már megszokhatták volna. Taehyungnak ez nem nagyon sikerül. Egyszerűen nem tudja megszokni, vagy kizárni a gondolataiból. Kook látta rajta, hogy nem igazán van jól, ezért elengedte a kezét és védelmezően derekánál fogva magához húzta. Tudta, hogy Taehyungnak arra van szüksége, hogy biztonságban érezze magát. Sikerült is elérnie, hogy így érezze magát. Neki mindig sikerül.
A hónapok csak úgy teltek egymás után, ahogy az évek is. Kijárták az egyetemet, lediplomáztak. Már lassan hét teljes éve, hogy bevallották egymásnak érzéseiket. És még milyen jól is tették! Taehyung elkezdett modellkedni, ami nagyon jól megy neki, Jungkook pedig énekesi pályára lépett, angyali hangjával. Össze is költöztek, egy gyönyörű szép, fákkal és virágokkal teli csendes környezetben, egy nagy fehér kertesházba. A későbbiekben viszont az a tervük, hogy ha elég stabilan állnak az anyagi dolgaikkal, örökbe fogadnak egy kislányt és egy kisfiút.
Az egyetemen igaz barátokat is szereztek, név szerint Kim Namjoon, Kim Seokjin és Jung Hoseok. Na meg persze egy-még az elején mogorva viszont mára már nagyon jól ismert- kedves szomszéddal is meg lettek áldva, Min Yoongival és a mindig vidám párjával, Park Jiminnel. Gyakran össze szoktak járni így mind a heten.
A fiúk is és Taehyung szülei is támogatják a Taekook párost mindenben amiben csak lehet és ez kölcsönös.
Taehyung és Jungkook az utóbbi években úgy érezte, hogy boldogabbak szinte már nem is lehetnének. Hiszen egy erős és felhőtlen kapcsolatuk van egymással, amit teljes mértékben meg is érdemeltek már.
Vége
Remélem tetszett nektek ez a kis Taekook szösszenet ami csak úgy egyik pillanatról a másikra pattant ki a fejemből. Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta!
Sziasztok!
☆*・゜゚・*(^O^)/*・゜゚・*☆
YOU ARE READING
~A nyúl mentett meg~ |Vkook|◆️✓️◆️
FanfictionRövid Taekook történet. Top - JJK Bottom - KTH ----------------------------------------------------- Befejezett - 2020.07.06 Kijavítva - 2021.04.09 Átírtam a címet, ezelőtt "nyuszi srác" néven találhattátok meg.