"Remélem megtetted amit az előző levélben írtam.
Emlékszel, hogy a kicsi Jungkook nyuszi sokkal törékenyebb és gyengébb volt, mint a többi? A szeretettől amit adtál neki, megerősödött.
Most egy kicsit lehet sokkolni fog amit írok, vagy hülyeségnek tartod, de hidd el nekem, mindenhogy jobban jársz, ha megteszed. Fordulj felé, nézz a szemébe, és erősen koncentrálj, és suttogd el egymás után ötször a következő mondatokat:
*
Jungkookom! Vigyázz rám kérlek!
*
Csak ennyitt kell tenned. Ne ilyedj meg, minden jó lesz! Bízz bennem, magadban és Jungkookban!
És ne feledd. Nem haltam meg teljesen. A szívedben örökké élek tovább! Szeretlek angyalkám, vigyázz magadra és a többiekre! ♡️ "Taehyung csodálkozva, majd a végén könnyes szemekkel futotta át a sorokat. Mégegyszer újra olvasta, hogy mit tegyen, majd letette a papírt maga mellé. Odafordult a nyúlhoz, mélyen a szemeibe nézett és mondta a szöveget.
- Jungkookom! Vigyázz rám kérlek! - ezt megismételte még négyszer, de nem nagyon történt semmi, majd egyik pillanatban, hirtelen a kis nyuszi helyett egy vele egykorú fiú,a sarkán ült meztelenül, aki a kezét mega elé rakva takarta el magát lent. Taehyung többszeör is megdörzsölte a szemét, nem akarta elhinni amit látott. A fiatal fiúnak, azaz Jungkooknak, sötét színű haja, kicsit hosszú volt és hullámos. Nagy, fekete szemei csillogtak a boldogságtól. Apró mosolyra húzta ajkait, így kilátszódtak a kis nyuszis fogai. Lentebb vezette tekintetét, izmos karok és kockás has. Lábai is tökéletesen izmosak voltak.
Majdnemhogy tíz percig csak tátott szájjal nézte a nyusziból lett fiút, majd hirtelen észbekapott. Ez a fiú meztelen. Felpattant és a szekrényéhez lépve, elővett egy szürke oversize kapucnis pulóvert, egy boxert és egy szintén szürke melegítő alsót.
- Öhm. Ezt vedd fel nyugodtan, én addig kimegyek. - mutogatott Taehyung zavarában össze vissza, miután letette a fiú elé a ruhákat. Jungkook nem igazán értette, hogy miért van ennyire zavarban, és miért kéne kimennie, ennyi év után.
- Miért vagy zavarban? - szólalt meg, miután az előtte levő abbahagyta a mondanivalóját. Taehyung meglepődve kapta fel a fejét az angyali hangra. - Hiszen már ismerjük egymást. - döntötte oldalra a fejét.
- Végülis igen, de nem számítottam rá, hogy a nyuszim egyszercsak egy eszméletlen pasivá válik. - vakarta meg tarkóját, majd mikor rájött mit is mondott, elvörösödve hajtotta le a fejét. Jungkook elmosolyodva felkelt-még mindig meztelenül-az ágyból, és elkezdett Taehyungnak háttal öltözködni. A fiú felpillantott és lopva nézte a másik kidolgozott hátát, feszes fenekét. Kicsit magasabb is volt nála a nyúl, de attól függetlenül eszméletlenül nézett ki a ruhákban amiket adott neki.
YOU ARE READING
~A nyúl mentett meg~ |Vkook|◆️✓️◆️
FanfictionRövid Taekook történet. Top - JJK Bottom - KTH ----------------------------------------------------- Befejezett - 2020.07.06 Kijavítva - 2021.04.09 Átírtam a címet, ezelőtt "nyuszi srác" néven találhattátok meg.