A testnevelés tanár először nem nagyon foglalkozott vele, azt hitte, csak elesett, de fél percen belül már leállította a játékot és odaszaladt a fiúhoz. A tanár odaszólt két srácnak, hogy az egyik segítsen neki Taehyungot a padra ültetni, a másik meg hozzon neki vizet. A fiú bekönnyesedett szemekkel, remegő testel ült a padon és nézett maga elé. A tanár mindenkit hazaküldött az óráról.
Mikor valahogy sikerült összeszednie magát, egyből hazament. Muszály volt valamit ennie, hiszen ma is majdnem elájult. Megcsinálta a másnapra kellő feladatokat, elment fürödni és az ablakba ülve mesélt a nyuszinak, mint ahogy azt minden nap. Mikor ezzel végzett, nem érdekelte, hogy alig múlt öt óra, elment aludni.
A másnap ugyan úgy telt, mint téliszünet előtt. Minden visszaesett a régi kerékvágásba. Órák után megint kapott egy pár ütést és rúgást. "Szép volt a tegnapi kis műsorod! ", "Legközelebb matekon csináld, vagy fizikán! " és még hasonló megjegyzéseket kapott még pluszba.
Hetekkel később is ugyanezek voltak, mint eddig. Szekálták, lökdösték, megverték. Egyik nap a Jungkooknak való mesélés után úgy döntött, hogy kinyitja a borítékot, amit még nyáron kapott a nagymamájától. Előszedte az íróasztal fiókjából és óvatosan felnyitotta a borítékot.
"Taehyungomnak
Nagyon sajnálom, hogy ezek történtek veled. Tudom mennyire rosszul érzed magad. De most azért olvasod ezt a levelet, hogy ez változzon, szóval nem papolok tovább, neki is kezdek. Emlékszel még, mikor öt évesen nálam nyaraltál? Akkor választottad Jungkookot. Tudtam, hogy őt fogod választani. Neked való. Tudom, hogy azt hiszed, hogy szeretted azt a lányt, de majd magadtól is rájössz, gondolom pár héten belül, hogy nem. Nade most nem ez a lényeg. Tedd Jungkookot az ágyadra, de legyen közöttetek egy méter távolság és csak miután ezt megcsináltad, utána mehetsz csak tovább a másik papírra. "
Taehyung értetlenül olvasta újra az utolsó sorokat, hátha valamit félre értett. De végül pontosan úgy tett, ahogy nagymamája írta. Letette a nyuszit az ágy közepére, ő meg az ágy szélén ülve vette elő a borítékból a második papírt.
YOU ARE READING
~A nyúl mentett meg~ |Vkook|◆️✓️◆️
FanfictionRövid Taekook történet. Top - JJK Bottom - KTH ----------------------------------------------------- Befejezett - 2020.07.06 Kijavítva - 2021.04.09 Átírtam a címet, ezelőtt "nyuszi srác" néven találhattátok meg.