Sikişli sövüşlü bir gece'

74 7 167
                                    

Helllööö,

Sikişli sokuşlu bir bölüme daha hoş geldiniz.

Bu bölüm boş yapmak istiyorum. Baya bi' boş yapacağım yani.

Öncelikle reglim. Tersime gidenin tersini sikerim:(

Böyle de mükemmelim işte.

Neyse benim harikuladeliğimi sonra konuşuruz.

Bugün bir youtube'a gireyim dedim uzun zaman sonra. Anasayfaya bi video düştü. Elif miydi neydi kızın adı. Sevgilisiyle ayrılmışlar. Çocuk kim bilmiyorum adını falan. Çocuk aldatmış bu kızı, dolandırmış falan filan birsürü olay...

Amına koyayım videodan da çıkamıyorum. Baya sardı beni. Sonra bu aldatan çocuğun kız kardeşi varmış adı da 'Ekin'di. İsmi değişik olduğu için aklımda kalmış. Neyse...

Sonra videoya bir girdim. Abooovvv...

Kız abisinin eski sevgilisine sövmek için instagramdan canlı yayın açmış. Olayı tam anlamadım ama kızın samimiyetine güvenerek çocuğun haksız olduğuna kızın haklı olduğu kararına vardım.

Abi kız aldatıldığını belgelerle tasdikliyor. Nasıl inanmayayım. Yalnız var ya çocuk ayrıldıktan sonra demiş ki: ayrılık videosunu hangimizin kanalına yükleyelim Ksjdjsmdhjsmshdjssjdhjendhfjsndhfekdnhfjenxhdksmdhfjsndhfjsndjdkdjfj şerefsize bak lan kshdksndjdks
( Bu arada ikisinin de youtube kanalı var.)

Özel hayatları kalmamış amk. Her boku dökmüşler medyaya. Sonra wattpad'de bir kızın panosuna bakayım dedim. Bakmayaydım keşke. Bir tane görmediği çocukla sevgili olmuş. Hadi buna tamam. Sonra olaylar olmuş falan filan. Şimdi birbirlerine sövüyorlar aq.

Ha bir de şeyler var wattpad'de 'kanka' olup normalde birbirlerini görünce kıçlarını dönenler... Çok gülüyorum onlara amdhksndjsksndjsmallarskfjkdmd

Neyse yeterince boş yaptım. Biraz daha yapayım. Ehehehe:)

Kitapcilara falan söveceğiz.

Hazır mısın raki? Kajdjskndjsksjs

Yav Allah'ınızı sevdiğim kitapçılar bu kitapların fiyatları ne yav? Geçen bir tane deneme seti alayım dedim. Fiyatlar uçmuş. Baktım altın kaplama mı acep diye. Yok o da değil.

İçimdeki eğitime ait son sevgi kırıntılarını da kitapçıdan çıkarken çöp kovasına bıraktım aq ne bu fiyatlar?

Online alışveriş hayatımı kurtarıyor ama. Şükürler olsun. Sikeyim eğitimi de kitabı da. Lağnet olsuğn buğ hayağt lağnet olsun buğ sevgi! Ben seni çok sevmiştiğm sen neden bene bele yaptın?

Böyle deyince eski sevgili bozuntusunu hatırladım. Seni de sevgini de sikeyim orospu çocuğu!

Teneffüs zili çalsa da hala derse devam eden öğretmen misali hayatıma sıçtın. Ama sor bi umurumda mı?

Yoo.

Sadece eski sevgilisine de sövmedi demesinler diye sövdüm. Piç kurusu seni!

Her neyse,

Bebekler kahve yapmam lazım.(Görücü falan yok rahat olun kshdksmsbd)

Sikişli sövüşlü mesajları buraya alayım.

Konuşmak isteyen panoma, dm'e veya buradan yazabilir.

Size her zaman müsaitim bebekler.

Bir sonraki bölüm soru cevap olabilir.

O yüzden bana olan sorularınızı buraya bırakın. Bolca sorun ki bir sonraki bölüm cevaplayayım.

Geceleriniz iyi olsun.

Hoş kalın limonlu nutellalarım💛

Boş Ve Dolu Arasındaki FarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin