Ölümle Gelen Hissizlik 1

19 2 10
                                    

Çağan Şengül- Sen Diye

Bu şarkıyı açarak okumanızı istiyorum.

***

Bugün intihar eden veya intihar etmeye teşebbüs edenlerle empati yapacağız.

Şöyle düşünün;

İstese hayatınızı verebileceğiniz biri var. Siz buna ister ister anne deyin ister baba veya başka bir şey..

Küçüksün, bazı şeyleri bilmiyorsun. Yaşamak, ölmek, tabut, cenaze...

Ve bunları sadece bir sabahta öğreniyorsun. Sadece bir sabah. Biri gelip 'o öldü' diyor. Anlamıyorsun. Etrafına bakıyorsun. Herkes ağlıyor.

Kalbin sıkışıyor. Sanki kalbinin üstünde kaldıramayacağın kadar bir ağırlık var ve nefes alamıyorsun.

Ama bilmiyorsun, ölmeyi..

Yıllar geçiyor. Onu ne görüyor ne de sesini duyuyorsun. Koşa koşa evine gidiyorsun. Ev sessiz. Odalar boş, kirli.  Ona sesleniyorsun. Sonra yine sessizlik. Yere oturuyorsun sonra. Konuşuyorsun onunla. O seni duyabilirmiş gibi. Ve duyacağına da inanıyorsun.

Onunla saatlerce konuşup neden gittiğini soruyorsun, ağlayarak.

Onun gelmesi için kendi canını vermeyi istiyorsun. Yalvarıyor ve onu geri istiyorsun. Ses yok. Ağlıyorsun. Ses yok. Lütfen diyorsun. Lütfen geri gel. Çok yalnızım.. Ses yok.

Ve bu konuşmaları yıllarca sürdürüyorsun, bir sonuç alamamana rağmen...

***

Aşklarım, bir seri gibi düşünün bunu. İntihar etmeyi göze almış bir insanın hikayesi bu. Ve bu sadece başlangıç. Devamı da gelecek.

İsim koymak istedim: Ölümle gelen hissizlik.

Şunu bilmenizi ve bunu bilerek saygı göstermenizi istiyorum:

Bu bir hikaye değil, gerçek.

Sizi seviyorum. Hoş kalın🖤

Boş Ve Dolu Arasındaki FarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin