Sosem szerettem az ijesztő dolgokat, horrort sem néztem soha és nem is szeretnék.
Vidámparka is , ha mentünk ,bármivel akartak megfogni a szüleim, semmiért sem mentem volna be egy kisértet házba.Én mindig úgy gondoltam , hogy a szellemek tényleg léteznek , és csak azért kisértenek, hogy megtalálják azt a dolgot amitől békére lelhetnek.
Hiába mondja bárki, ne féljek tőlük, ezek csak kitalált lények, nem léteznek, mégis érzem, mintha itt lennének közöttünk.
Nekem senki ne mondja meg , mimi csoda , mert ezt én érzem legbelűl és más amúgy sem tudja megérteni.
Ha gyengének hisznek , hát csak tessék , de akkor sem akarok közel kerűlni egy ilyen természettfelettihez.Viszont most ezek a marhák kitalálták, hogy miért nem megyünk el egy kisértet házba, amit Taehyung fedezett fel ,mikor a szüleivel elutaztak valahova és Szöul szélén volt egy romos , eléggé megfosató ház,- szerinte, - amit szívesen megnézne közelebbről.
Csak nem tudom ez mitől lesz kisértet ház, talán így jobban hangzik.De ,hogy én nem megyek sehova az hétszentség.
-Ugyan Jiminie , én ott lennék és megvédenélek a kitalált barátaidtól-mondja nekem Jungkook az aranyos egyben paraszt szavait , közben a karomat cirógatja kezével és az nyakamat simizi nyuszi orrával. Hiába csinálja, tudom mire megy ki a játék.
Egyébként a suli ebédlőjében tárgyalunk.
-ne aranyoskodj, mert nem megyek. Ha meg akarsz halni, halj meg egyedűl , majd a "Barátaim" ellátják a bajod-csapom el magamtól a kezét és sértődöttet játszom.
-de baba..-vágok szavába- nincs baba , szóval most hagyjál te seggarc, Hmp.-csüccsenek alrébb keresztbe tett karokkal és felfújt arcal , Jungkook egy sóhaj kiséretében nem próbálkozik tovább.
-haha , Jungkook megszívtad. De viccet félre tévve ,engem is érdekel az a hely- Yoongi bátran bólogat a tudatra , hogy önként belesétál a halálba.
-fasza , akkor hárman már megvagyunk, még valaki?- kérdezi a kitaláló fikás Tae.
-hát nem tudom , ha Namjoon megy akkor én is-mondja Jinie. Hát most meglepett ez a mondata, hisz ugyanolyan fosos , mint én, de mégis valahogy nem kéne meglepődnöm, mert , ha Namjoonról van szó , Jin kutyává válik és úgy csóválja neki a farkát, ahogy Nam kéri.
Én, mint látjátok mindegy mennyire szeretem Jungkookot, nem akarok szív leállást.-én benne vagyok- helyesel Jonnie
-hááát , ha már mindenki akkor én is benne vagyok-Hoseok kicsit félénken, de beleegyezik.
-hè, én nem megyek-jelentem ki mérgesen, mert erről papoltam, hogy én soha a büdös életbe nem megyek egy kibaszott kisértet házba.
-ne már Jimin , jó buli lesz , ráadásul , majd te elűzheted a szellemeket- Tae az idióta fejével próbál rávenni. De csúnya....
-igen, meg ha együtt vagyunk nem lesz semmi baj, hisz megvédjük egymást-Namjoon az ész , ész érvekkel áll elő, de ettől sem változik a véleményem. Nemlegesen rázom a fejem.
-mit vegyek neked, hogy beleegyezz?-kérdezi Kokkie hosszú csendben űlés után, de nem válaszolok.
-egy macit? Virágot?- hmp, ezek nem elegek, van otthol sok.
-egy kisállatot?
-nem , nincs rá szükségem.
-...akkor egy.... eljegyzési gyűrűt?- na ez már érdekel, ilyenem még nincs. Oda is kapom felé a fejem , amit kihasznál és nyom egy csókot a számra.
-ezzel megfogtalak, akkor ez egy igen?- mosolyog győzelem ittasan.
-talán- mondom hallkan és hozzábújok, egyből átkarol védelmező karjaival.-na gyerekek mostmár mind a heten benne vagyunk, szóval már csak el kell dönteni mikor megyünk.-csapja össze tenyerét a majom Taehyung.
Ezután megbeszéltük, hogy hétvégén lenne a legjobb, összegyűlünk a kedvenc helyünkön és onnan indulunk tovább autóval.
Hogy én mibe kerültem bele istenem......
YOU ARE READING
Horror!!! (Jikook fanfiction)
HorrorVan egy ijesztő romos ház , tele szellemekkel. Valószínüleg a leíráshoz nincs köze a történetnek , így legyen egyenlőre elég ennyi💜