4. Jak się poznaliście

1.1K 26 9
                                    

Bucky


Otrzymałaś wiadomość od samego Kapitana Ameryki że jesteś wzywana to T.A.R.C.Z.Y. aby pomóc jednemu z nich. Nie wiedziałaś za bardzo w czym pomóc. Jesteś jedynie psychologiem.

*

Wchodzisz to siedziby Avengers, tam gdzie dostałaś adres od Steve'a.

- Amelia jak dobrze że jesteś.- powiedział Kapitan.

-jasne w czym mogę pomóc?

- nie wiem czy znasz James Barnes, jest on Zimowym Żołnierzem. Nie rozmawia z nikim odkąd go znaleźliśmy. Chcemy mu wszystko przypomnieć ale on albo się nie odzywa, lub włącza mu się tryb Zimowego. Wiemy że tego nie chce, ale tak ma. Również często ma koszmary i nie wiemy co z nim zrobić. Lekarze próbowali różnych rzeczy, ale na nic. Mogłabyś nam pomóc?- skończył Rogers. 

Stałam w szoku. Naprawdę ten człowiek wiele przeszedł i nikt mu nie pomógł. Jestem ostatnią osobą która może mu pomóc z problemami.

-jasne że mu pomogę.- uśmiechnęłam się do mrożonki i zaprowadził mnie do James'a. Akurat był z lekarzami. Nagle zaczął jednego podduszać, i walczyć z lekarzami, Agenci i Steve próbowali go powstrzymać. Wbiegł Banner i wstrzyknął mi coś w szyje. Pewnie lek usypiający.

- naprawdę przepraszam że musiałaś to widzieć.- powiedział speszony Steve.- jesli po tym nie chcesz mu nadal pomóc to rozum-

- Steve. Jasne że mu pomogę.- lekko się uśmiechnęłam.- wiem że on naprawdę tego nie chce, i trzeba mu pomóc. I to zrobię.


[ zostało to inspirowane jedną z opowieścią o Bucky'im. niestety nie pamiętam nazwy książki]





 dam wam bonusik, kolejny rozdział dziś o 16. Będę starać się wstawiać codziennie.


Planuje napisać książkę o którymś z Avengers. Kogo byście chcieli?


Bucky

Tony

Steve

Peter

Thor

Loki

Clint


Napiszcie w kom i dajcie gwiazdkę ! <3


Buziaki ! <3 


Rosie

Marvel - Preferencje || Zodiaki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz