1. fejezet

506 22 10
                                    


  Rengeteg idő telt el azóta, mióta itt hagytuk a Földet. Megtaláltuk az oroszlánokat, egyesítettük őket Voltronná, csapatként harcoltunk a galrák ellen, és több bolygót is megmentettünk a biztos pusztulástól. De eddig az űrben eltöltött időm alatt soha-sem unatkoztam ennyire. Már három napja nem történt semmi érdekes. Csak lebegtünk a végtelenségben. Túl nagy volt a csend. Senki nem hallott Zarkon császár felől, ami mindenkit nyugtalanított. Így elhatároztam, mindent megteszek azért, hogy eltűnjön ez a köztünk lévő feszültség. Az eredeti tervem az volt, hogy Pidge-et és Hunk-ot ráveszem egy kis mókára, pont úgy, mint a régi szép időkben, mikor még csak az iskolába jártunk. De hamar szembesültem a ténnyel, hogy ez nem fog összejönni, mivel ők ketten éppen valami szerkentyűt szereltek.

- Hellósztok! - sétáltam oda hozzájuk

Fel se nézve motyogtak valami köszönés félést.

- Mit csináltok? - kukkantottam át a válluk fölött.

- Éppen most programozzuk a legújabb 203-as Provág modellt. Rendkívül fontos, hogy minden vezetéket jó helyre kössünk be, mert...- Értem- vágtam közbe Pidge mondanivalójába- Nincs kedvetek inkább valamit közösen csinálni? Mostanában nagyon unatkozok...

- Lance...- nézett rám elszántan Hunk- Ez egy nagyon fontos dolog. Az alteai módszerek sokkal fejlettebbek, mint a Földön. Ha most kihagynánk ezt a lehetőséget, ki tudja, mikor jönne el legközelebb az idő, mikor nyugodtan megvizsgálhatnánk és összerakhatnánk ezt a csodálatos dolgot. – mutatott az asztalon lévő..., na jó fogalmam sincs mire

- Srácok! Ne már! Most komolyan inkább ezt választjátok helyettem? Még a végén meg fogok sértődni.

- Bocs- vonta meg a vállát Pidge

- Na szép mondhatom. A legjobb barátaim leráznak.

- Mért nem mész úszni egyet? Emlékszem nyáron mindig a tengerpartnál lógtál. -javasolta Hunk

- És még is hol ússzak? - nevettem fel idegesen- A kádban még a lábamat sem tudom kinyújtani, nem, hogy úszni!

- Hülye! - nézett rám Pidge – Hunk a medencére gondol.

- Milyen medencére? Várj! Azt mondod, hogy van a kastélyban medence??- kérdeztem izgatottan

- Igen

- És én erről mért nem tudtam eddig? - vontam kérdőre őket

- Ember, még is hova figyeltél mikor Allura körbe vezetett minket?

- Leginkább rá. Tudod a többi rész homályos...

- Áhh lehetetlen eset vagy Lance.

- Ezt most bóknak veszem- kacsintottam Pidgre.

- Argh...

Ezzel a beszélgetést befejezettnek nyilvánítottam. Boldogan szaladtam a szobámba, hogy átvegyem a fürdőruhámat és megkeressem a negyedik szinten lévő medencét. Éppen befordultam a folyosóra, mikor láttam, hogy a lift ajtaja becsukódik. Őrült tempóban kezdtem az ajtó felé rohanni. Már bezáródott, de én kitartóan nyomkodtam tovább a gombot. Végül a lift meggondolta magát és újra kinyílt, ezzel együtt felfedve a benne lévő fürdőruhás Keithet. Csodálkozva meredtem rá. Még is mit csinál itt? Csak nem...?

- Most beszállsz vagy megvárod míg becsukódik az ajtó? - nézett rám unottan

- Megyek, megyek - motyogtam és beálltam Keith mellé

A víz mélyénTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang