A balhé

147 2 0
                                    


Percekkel később anya végül elkap, én pedig próbálok összegörnyedni. Ám a hosszú ujjai ellen semmi esélyem. Szinte azonnal támadni kezdi az érzékeny hasamat és persze mindkét oldalamat. – Hiába, ismeri minden gyenge pontomat. – jut eszembe rögtön. Így nem is csoda, hogy hangos nevetés és sikoltozás közepette rogyok végül a padlóra.

- Ááá! Ha-ha-ha! Anyaaaa! Neee! Eléééég! Ha-ha-ha! Feeelaaadom!... – kiabálom nevetve, miközben úgy vergődőm a konyha padlóján, akár egy partra sodródott hal.

- Hogy mondtad lányom?! Megállj! Most megvagy! Most elkaptalak! Na, mi van? Na, mi van? Most hol a nagy szád kisasszony? Na? Mi van? Csak nincs valami baj? – cukkol tovább jókedvűen anya, miközben én majd kiköpöm a tüdőm nevetés közben.

Persze még hosszú percekig csiklandoz, ahol csak ér, miközben én tovább fetrengek előtte a földön. Hiába, a mókázásban mindig is jók voltunk. Ez tagadhatatlan!

A rövidnek éppen nem nevezhető csikizős birkózás után végül aztán helyre áll a rend a konyhában, így végre én is békésen el elfogyaszthatom a reggelimet.

Minden rendben zajlik egy darabig, amikor váratlanul eszembe jut egy tegnap esti twitter poszt, ami már akkor felkeltette az érdeklődésemet.

- Hammm... Figyuuu Mami!... – kezdek bele a mondókámba még majdnem teli szájjal.

- Édes lányom, ne egyél teli szájjal! Annyira nem illik hozzád!...

- Khm... Oké...Oké...Bocsi! – folytatom, de előtte még nyelek egy nagyot.

- Ahh! Hallgatlak édesem! – néz vissza rám a mosogató mellöl, nagyot sóhajtva.

- Na, szóval! Lesz egy tök jó buli ma este a parton, Santa Monica-ban! – hadarom el végül röviden a mondanivalóm.

- Igen? Ez miért fontos? – kérdezi, majd visszafordul a még mosatlan edényhalomhoz.

- Hát, csak azért!... Mert szeretnék elmenni! Vagyis, csak azt akarom kérdezni, hogy ugye elengedsz a bulira?! válaszolom magától értetődő egyszerűséggel.

- Hmmm... Édes lányom! Tudod, hogy mi a véleményem az ilyen bulikról! – fordul felém anya, majd néz rám kissé rosszallóan.

- De... Most miért vagy ilyen? Ez csupán egy ártatlan buli, amit a helyi autós klub szervez! Plusz, lesznek tök jó koncertek is! fakadok ki szinte azonnal.

- Na persze! Ártatlan buli, mi? Ismerem én az ilyet édes lányom. hangzik rögtön a válasza.

- Most miért? Miért kell mindjárt a legrosszabbat feltételezni? Lesz ott egy csomó jó arc és persze tök jó kocsik! próbálok érvelni a dolog mellett.

- Csomó jó arc, mi?! Hát ettől félek én is! Hmm... Hol és mikor lesz ez a buli? kérdezi végül, jelezve némi engedékenységet.

- De anya...! Már mondtam Santa Monica Beach-en... ma este! vágom rá rögtön, bízva a sikerben.

- Ma este?! Azt hittem, hogy ma este itthon maradsz... és kártyázunk apáddal... - közli csalódottsággal a hangjában.

- Ne már anya! Pff... Kártya apával! Az tök uncsi! Ez a buli pedig ott lesz az óriáskerék közelében... azt hiszem! Cool hely, mi? válaszolom kissé flegmán, pedig csupán őszinte akarok lenni.

Furcsa SzerelemWhere stories live. Discover now