6. Confusion

258 44 3
                                    

/энэ хэсгийг уншихдаа боломжтой бол энэ дууг сонсож уншаарай🙆‍♀️🥺💞
BTS V - Scenery/

8:00

Дугуйлан 15 цагаас эхлэх байсан ч би догдлоод байсан болохоор эрт босож өөрийгөө бэлдлээ.  Хар сул цамц бас жинсэн өмд өмсөв.

Хувцсаа өмсөж дуусчих аад өөрийгөө хөнгөн будаад өчигдөрхөн танилцсан хэдий ч намайг догдлоход хүргэсэн шинэхэн найз Бомгю руугаа мэссэж бичихээр шийдлээ. Гэтэл тэр надруу түрүүлж бичсэн юм.

¡Il 4G◀️⏸️▶️🎵🔊............100%🔋14:26
active

<--- beom_gyu

Сайн уу Инна!

Сайн, Чи хэрвээ завтай байвал хоёулаа хамтдаа дугуйландаа явцгаах уу👉👈...

ㅋㅋ тийм ээ болно! би танай гэрийн гадаа ирчихсэн байна гараад ир😉

За

______________________________________
ㅅ ㅣ ㅇ ㅣ ㅁ
______________________________________

Гэрээс гарахад гадаа бага зэрэг бороо орсон газар чийгтэй байлаа. Борооны дараах цэнгэг үнэрийг үнэртэн түүнтэй хамт алхах сайхан байна.

ㅇㅇㅇ

Дугуйлан дээр очоод бүх гишүүдтэй танилцаж гарав. Тэнд Ари гэх миний үеийн охин байсан ба Бомгю тэрэнтэй их дотно харагдаж байлаа. Тэдний бие биетэйгээ юм ярин инээлдэх нь миний уурыг хүргээд байсан болохоор тэдэн рүү байн байн ширтсээр байгаад гитараа ч сайн ойлгохгүй байсаар байтал дугуйлан  тарах болов.

19:21

Тэдэнд баяртай ч гэж хэлэлгүй хурдхан гараад чихэвчээ зүүгээд сэтгэл дундуур байдалтай гэрийн зүг гундуухан алхлав.

  𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘱𝘶𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵
  𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦, 𝘢𝘯𝘥
  𝘗𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨
  𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥 '𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦
𝘈𝘯𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵
𝘈𝘯𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦
𝘗𝘢𝘳𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘪𝘯
𝘗𝘢𝘳𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘢𝘪𝘯...☔

"Paris in the rain" гэдэг энэ дууг бороотой өдөр сонсох бага зэрэг гунигтай болохоор нэг чихэвчээ тайлаад гадаах орчныг ажиглан хэн нэгний тухай бодолд автав...

Хамгийн хачирхалтай нь яг тэр үед намайг бодолд автуулсан тэр нэгэн урдхан талд минь намайг ширтээд намайг өөртөө татсан тэр даруухан инээмсэглэлээ тодруулсаар зогсож байв.

Тэрнээс үг гарах хүртэл би зүгээр л зогсож байсан цэгтээ хөшчихсөн байлаа.

Хөөх Инна ийм орой ганцаараа юу хийж яваа юм?

Дугуйлантай байсан юм аа

Мм

Харин чи?

Энэ хавьд манай хамаатных  байдаг юм.

Мм

Чи харих гэж байна уу?

Тийм ээ

Тэгвэл хамтдаа явцгаая

Би яагаад тэрнийг харахаар л гуниглахаа больчихдог юм бол, зүгээр л тэрний инээмсэглэл нь миний доторх аймшигтай гунигтай ертөнцийн нар болдог.

Одоо л ойлгож байна чи надад ямар их хэрэгтэй гэдгийг.

Хериний талаас~

Иннаруу 100н мессэж бичээд ч хариу өгөхгүй нь ээ за яахав хичээл орохоор уулзахгүй хаачдаг юм

Миний охион?

Яасан бэ ээжээ??

Дэлгүүр гарчхаад ирээч

Гадаа бороотой байна шүү дээ

Шүхэр бариад гарчих аа..

Заа за

Ээжийн захисан юмнуудыг авчхаад гэр лүүгээ явж байтал урд хосууд алхаж байлаа..
Би хэрвээ Ёнжүнтэй үерхчихвэл яг ингээд бороонд алхана аа

Тэд удаан алхаж байсан болохоор надад тэдний яриа нь сонсож царай нь харагдаж байлаа.

Харин тэнд байсан хоёр хүнийг хэн болохыг таньсаны дараа миний уур гуниг хоёр зэрэг хөдөлж нүдэнд минь нулимс цийлэгнэсэн юм. Тэнд миний хамгийн дотны найз бас миний хайртай хүн байсан юм би үнэхээр гомдож байна.. Надтай харьцахгүй байсан чинь ийм утгатай байжээ Ким Инна чамайг дахиж харахыг хүсэхгүй байна. Яг энэ мөчөөс эхлэн тэр миний найз биш дайсан боллоо..

/энэ Херин тийм өш хонзонтой ч байх шиг тэ😂?/

𝒀𝒆𝒐𝒏𝒋𝒖𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝑴𝒆 ✔Where stories live. Discover now