Köken;
Nephilim, bir melek ve bir insan tarafından oluşturulan melez bir yaratıktır. Çocuklar, güç kaynağı olarak her iki ebeveynden miras alınan insan ruhuyla melek lütfunun bir karışımını içerir. Onların yaratılması yasaktır ve Cennet tarafından iğrenç olarak kabul edilirler. Cezaları ise melek ebeveynin çocukla birlikte ölümüdür.
Bir Nephilim'in güç seviyesi melek ebeveynlerinin ne kadar güçlü olduğuna bağlıdır. Genel olarak Nephilim, meleklerin kendisinden daha güçlüdür.
Nephilim insan gibi görünür, ancak kışkırtıldıklarında parlayan gümüş gözlerini ortaya çıkarır. Nephillerin melek gibi parlayan gözleri vardır ancak parıltıları meleklerin parlak beyaz veya mavimsi beyaz ışıltısına kıyasla biraz loş ve grimsi renktedir.
Bir Nephilim doğduğunda genellikle doğumla birlikte fırtınalar, hastalık salgınları, çekirgeler, vebalar, büyük elektrik kesintileri ve hatta uzay ve zamanda farklılıklar gibi işaretler vardır.
Güçleri ve Yetenekleri;
× Ölümsüzlük: Asla tam olarak ispat edilemese de, lütufları çekilmediği veya öldürülmedikleri sürece Nephilimler sonsuza kadar yaşayabilirler.
× Hızlı Büyüme: Doğumdan hemen sonra genç bir yetişkine dönüşebilirler.
× Telekinesi: Muazzam telekinetik kuvvet dalgaları üretebilirler.
× Telepati: Bir insanın kafasına dokunup akıllarıyla bağlantı kurarak gözlerinin parlamasını ve yüzlerindeki damarların oluşmasını sağlayıp kişi ile görüntüleri paylaşabiliyorlardır.
× Süper Duyular: Odanın karşı tarafında gerçekleşen bir konuşmayı net bir şekilde duyma yeteneğine sahiptirler.
× Gerçekliği Çarpıtma: Zor durumda kaldıklarında tam konsantrasyon sağlarlar ise gerçekliği çarpıtarak kaçış kapıları oluşturabilirler.
× Diriliş: Tamamen ölü olmamak kaidesiyle iyileştirilemeyecek kadar ağır yaralı olanların yaralarını iyileştirerek onları yeniden diriltebilirler.
Aynı zamanda Nephilimler melek kalpleri yiyerek güçlenebilirler. Bazılarıysa hemen hemen her şeyi yapabilirler. Öyle güçlüler ki bir noktada, Nephilim yeryüzündeyken Tanrı'nın onları kaldırmak için müdahale etmesi gerekebilir.
Meleklerin aksine, standart bir Nephilim öldürüldüğünde vücutlarından ışık patlaması olmaz, gümüş gözleri sadece insan haline geri döner.
Bizi takip etmeyi ve bu çalışmamızdan Mystery seven arkadaşlarınızı bu satıra etiketlemeyi unutmayın!
Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle! Mutlu kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaratıkların Cep Atlası
RandomYaratıklara dair her şeyin konuşulacağı bir başucu çalışması oluşturarak siz Mystery severlerin beğenisine sunuyoruz. Yaratıklar nelerdir ve nerelerde kullanılır? Kurgumda yaratıkları kullanırken nereden ilham alabilirim? Tüm sorularınız için çalı...