Merhaba Mystery tutkunları!
Bugünden itibaren sizlere yaratıklardan bahsedeceğiz.
Mystery türü birden fazla dala sahip ağaç gibidir. Yaratıklar hakkında Türkçe kaynaklar ne yazık ki fazla ayrıntıya değinmiyor. Bu yüzden merak edip araştırma yapsak da genellikle yabancı kaynakları okuyamıyoruz ve yaratıkların dahi bu kadar çeşitli olduğunu bilmiyoruz.
Bu türde yazmaya başlamış ya da başlayacaksanız bahsedeceğimiz yaratıklardan faydalanabilirsiniz.
Not; Supernatural severler konu edineceğimiz yaratıklara pek de yabancılık çekmeyecekler.
Köken;
Ölüm'e göre, Karanlık(Darkness), ışık ve hatta küçük kardeşi Tanrı'dan önce vardı. Güçlü, ahlaksız ve korkunç yıkıcı bir güç olarak kabul ediliyordu. Tanrı ve Ölüm'ün ortaya çıkmasından bir süre sonra Tanrı, Karanlığa sadece ikisinden daha fazlası olabileceğini göstermek için birçok dünya yarattı ama her zaman onları yok edecekti.
Sonunda Tanrı dört Başmelek'i yarattı ve korkunç bir savaşta Karanlık'a karşı savaştılar. Başmeleklerle olmasına rağmen onu yok edemeseler de yenmeyi başardılar. Tanrı, Karanlığı zarar veremeyeceği bir yere kilitledi ve en değerli teğmen Lucifer'e emanet ettiği hem kilit hem de anahtar olarak hizmet edecek Cain İşaretini yarattı. Tanrı ve Başmelekleri Karanlık'ı kandırdı ve daha sonra Cain İşareti olarak adlandırılacak bir işaretle mühürlediler.
Karanlık'a göre, Lucifer ve Tanrı onu mühürlemek için komplo kurdu ve Lucifer'e onun düşüşüne yol açan güveni olduğunu ima etti. Fakat işaret kendi iradesini uygulamaya başladı, kendini bir lanet olarak gösterdi ve bozulmaya başladı. Lucifer'i ayarttı. Lucifer insanlara eğilmeyi reddetti ve Cennetten atılmasına neden olan bir olaylar zincirine yol açtı.
Bizi takip etmeyi ve bu yeni çalışmamızdan Mystery seven arkadaşlarınızı bu satıra etiketlemeyi unutmayın!
Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle! Mutlu kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaratıkların Cep Atlası
RandomYaratıklara dair her şeyin konuşulacağı bir başucu çalışması oluşturarak siz Mystery severlerin beğenisine sunuyoruz. Yaratıklar nelerdir ve nerelerde kullanılır? Kurgumda yaratıkları kullanırken nereden ilham alabilirim? Tüm sorularınız için çalı...