Köken;
Kitsune, Japoncada "tilki" manasına gelir. İnari'nin kutsal hayvanı olarak bilinir. Birçok görüntülemelere göre özellikle beyaz olanlar kutsal sayılır.
İnari'nin (kendisi dahi ara sıra bir tilki şeklinde gösterilir) güvenilir varlıkları olarak uğur getirdiklerine inanılır, ancak masallarda ve destanlarda kimileyin başka yönleri de vardır. Birçok hikayede insanlarla olan ilişkileri başta insanlar için faydalı nitelenir ancak en küçük bir olumsuzluk bile durumu tam tersine çevirebilir ve korkunç olaylara yol açabilir.
Bir diğer inanışlarda ise Kitsuneler, kurtadamlara benzeyen, fakat daha ziyade kurt ve tilki karışımı görünüşe sahip yaratıklardır. Oldukça nadir ve az rastlanılan bir yaratık grubudur.
Beynin hipofiz bölümünden beslenirler ve tek besin kaynakları bu olduğu için onsuz yaşama şansları yoktur.
Kitsuneler normal bir insan gibi görünürler fakat aynı zamanda hayvanımsı bir görünüşleri de vardır. Şekil değiştirerek kolayca hayvanımsı formlarına dönüşebilirler.
En büyük silahları pençeleridir. Saldırırken veya beslenirken göz renkleri sarımsı bir renge dönüşür ve göz bebekleri tilki gözünü andıran, yanlardan keskin (hafif çekik) bir hal alır.
× Güçleri & Yetenekleri:
Süper Güçlülük; Kitsuneler insanlardan daha güçlüdürler ve fiziksel gücü ne kadar büyük olursa olsun herhangi bir insanı hiç zorlanmadan yenebilirler.
Süper Hız; Kitsuneler, tilki benzeri bir şekilde, oldukça hızlı hareket edebilirler. Hızlı olmaları, avlarını zayıf bir pozisyonda ve beklenmedik bir şekilde yakalamalarına ve öldürmelerine yardımcı olur.
Pençe; Bu yaratıkların normal bir hayvandan daha büyük ve keskin pençeleri vardır.
Dayanıklılık; Bir Kitsune, bir çok tehlikeli duruma dayanıklıdır. Öyle ki sadece kalbinden aldığı bir darbe veya aç kalma durumunda zayıflar ve ölür.
Şekil Değiştirme; Bu yaratıklar insan hallerinden tilkiye benzer hayvan formlarına şekil değiştirebilirler. Bundan dolayı kurtadamlarla benzer oldukları düşünülür.
× Zayıflıkları:
Kalp; Bir Kitsune kalbinden aldığı bıçak veya hançer darbesi ile kolayca öldürülebilir.
Açlık; Eğer uzun süre beslenmezlerse zayıflar ve ölürler. Genç bir Kitsune'nin açlıktan hastalanma ve ölme olasılığı daha yüksektir. İnsan beyninin hipofiz bölümünden beslendikleri için açlıktan ölmek daha olası bir ölüm şeklidir.
Bizi takip etmeyi ve bu çalışmamızdan Mystery seven arkadaşlarınızı bu satıra etiketlemeyi unutmayın!
Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle! Mutlu kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaratıkların Cep Atlası
AléatoireYaratıklara dair her şeyin konuşulacağı bir başucu çalışması oluşturarak siz Mystery severlerin beğenisine sunuyoruz. Yaratıklar nelerdir ve nerelerde kullanılır? Kurgumda yaratıkları kullanırken nereden ilham alabilirim? Tüm sorularınız için çalı...