Tüm yaratıkseverlerin dikkatine!
Bugün bahsedeceğimiz konu Cehennem Şövalyeleri. Peki Cehennem Şövalyeleri kimdir, nedir; hep birlikte öğrenelim.
Bir Cehennem Şövalyesi en güçlü iblislerden biridir. Hatta diğer iblislerden bile daha tehlikelidir. Bunun ana nedenlerinden biri Cehennem Şövalyeleri'nin diğer iblisler arasında nadir ve hatta duyulmamış güçlere sahip olmalarıdır.
Güçleri ve Yetenekleri:
× Ele Geçirmek: Çoğu Cehennem Şövalyeleri insan vücuduna sahiptir ve bu nedenle diğer insanların bedenlerini ele geçirirken zorlanmazlar çünkü onlar için insan bedeninin yeryüzündeki ev sahipleri kendileridir.
× Biyokinesis: Bu gücü en iyi kontrol edebilen Abaddon'dur ve insanları gözlerinden bol miktarda kanamaya zorlayarak kalıcı körlüğe neden olabilir.
× Bağışıklık: Çoğu iblisin aksine Cehennem Şövalyeleri iblis ritüellerine; kiliselere ve iblis öldürme bıçağının en kötü etkenlerine karşı bağışıktırlar.
× Telekinezi: Cehennem Şövalyeleri nesneleri ve insanları akıllarıyla hareket ettirebilirler.
× Telepati: Bir Cehennem Şövalyesi, herhangi bir insanın anıları arasından istediği anıyı seçip görebilme yeteneğine sahiptir.
× Ölümsüzlük: Bu iblisler sonsuza kadar yaşayabilmektedirler.
Bütün bunların yanı sıra Cehennem Şövalyeleri normal bir iblisten daha güçlüdür, öyle ki birden fazla insanı tek bir yumruk darbesi ile öldürebilirler. Ayrıca bedenini ele geçirdikleri insanın aldığı her darbeyi iyileştirebilir ve zarar görmezler.
Cain ve Abaddon:
× Cain (veya Kabil) :
Kabil olarak da bilinen Cain, Adem ve Havva'nın ilk oğludur ve bilinen ilk katildir.Efsanelere göre Kabil, küçük erkek kardeşi Habil'i kıskançlık yüzünden öldürmüştür. Bir diğer efsaneye göre ise bu hikayenin farklı bir versiyonu vardır.
Kabil, kardeşi Habil'in Lucifer ile fazla yakınlaşmasından memnun değildir ve bunun üstüne Lucifer ile bir anlaşma yapmaya karar verir. Bu anlaşmaya göre Habil'in ruhu Cennet'e, Kabil'in ruhu ise Cehennem'e gidecektir. Lucifer bu anlaşmayı, Habil'i öldürenin Kabil olması şartıyla kabul eder ve Kabil de İlk Bıçak'ı alarak kardeşi Habil'i öldürür. Böylece kardeşi Cennet'e gitmiş olur. Fakat Kabil bu olaydan sonra Cehennem için bir savaşçı, bir iblis haline gelir.
Collette isimli bir kadın ile tanışıp ona aşık olana kadar kendisi gibi Cehennem Şövalyeleri olan iblisler ile birlikte bir sürü kötülük yapmıştır. Yaptığı kötülüklere rağmen Collette onu karşılıksız sevmiş ve öldürmeyi bırakmasını söylemiştir. Kabil de bunu kabul etmiştir. Fakat bu davranışı yüzünden diğer Cehennem Şövalyeleri'nin isyanı ile karşılaşmıştır.
Cehennem Şövalyeleri'nden biri olan Abaddon, Kabil'in bu kararı üstüne Collette'in bedenini ele geçirmiş ve Kabil'in sevdiği kadını öldürmesine neden olmuştur.
× Abaddon:
Abaddon, Lucifer tarafından seçilen ilk iblistir, ayrıca Cehennem Şövalyeleri arasındaki en güçlü olanıdır. Adının "Yok Edici" anlamına geldiği söylenir.Bazı kaynaklarda gelmiş geçmiş en güçlü iblis olduğu geçer. Hatta hakkında "Şeytan'ın değil, Tanrı'nın meleği" bile denmektedir. Ölüler Dünyası'na açılan sonsuz uçurum/çukurun koruyucusu olarak da geçer.
Her ne kadar Tanrı'nın yanında hizmet etme ve en görkemli meleklerden biri olma şansı olsa da, Abaddon bunu reddederek Lucifer'ın iblislerinden olmayı seçmiş ve bir Cehennem Şövalyesi olarak görevine sadık kalmıştır. İblisler arasındaki en değerli güçlerden bazıları onun elindedir.
Başmelekler, Cehennem Şövalyeleri'ni yok ettiğinde sona bir tek o kalmıştır.
Bizi takip etmeyi ve bu çalışmamızdan Mystery seven arkadaşlarınızı bu satıra etiketlemeyi unutmayın!
Diğer bölümlerde görüşmek dileğiyle! Mutlu kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaratıkların Cep Atlası
De TodoYaratıklara dair her şeyin konuşulacağı bir başucu çalışması oluşturarak siz Mystery severlerin beğenisine sunuyoruz. Yaratıklar nelerdir ve nerelerde kullanılır? Kurgumda yaratıkları kullanırken nereden ilham alabilirim? Tüm sorularınız için çalı...