,,Myslíš, že bych mohla něco zkusit?"
Byla to už nějaká doba, co se Cullenovi vrátili a už zbývalo pár měsíců a všechny čekala maturita.Také se blížila Katherinina a Bellyna proměna. Katherine už byla nedočkavá a přála si, aby ten den konečně přišel.
,,Katherine, je tady Jasper." Řekl Charlie své dceři a zaklepal na její dveře.
,,Už vstávám." Řekla Katherine do polštářů a posadila se. ,,Kolik sakra je, že mě budíte tak brzo." Zemumlala si Katherine nevrle.
S Jasperem se nedomlouvala, že někam půjde. Nic jí ani nenapsal a Katherine byla zvědavá, co chce.
Podívala se na hodiny, které ukazovaly půl jedenácté dopoledne. Přiložila si polštář k obličeji a naštvaně zavrčela, ale stejně vylezla a šla se obléct a udělat ranní hygienu.
Během toho dole se Jasper chystal na něco Charlieho zeptat.
,,Šerife Swane." ,,Můžeš mi pořád říkat Charlie. Co vlastně potřebuješ?" ,,Dobře. Chtěl jsem vás o něco pořádat." ,,O co?" ,,Chtěl jsem vás požádat o požehnání. Miluju Katherine celým svým srdcem a rád bych ji požádal o ruku." Řekl Jasper narovinu na Charlie se zarazil.
Charlie nikdy nečekal, že by ho někdo pořádal o požehnání. Prostě by se zasnoubili a jen mu to později řekli.
Takže byl zaskočený, když to Jasper řekl.
,,No... Myslím, že lepšího muže si pro Katherine nemůžu přát. Takže ano, máš mé požehnání." Řekl nakonec a Jasper se usmál. ,,Ale nezapomeň, že jsem policista a jestli jí znovu ublížíš, neskončí to pro tebe dobře." Varoval Charlie nakonec.
,,Nemusíte se bát, Charlie. Už nikdy jí neublížím." Ujistil ho.
,,Tak... copak tu děláš? Nevěděla jsem, že mě dneska někam vezmeš." Usmála se Katherine, když seskákala schody dolů.
Přešla k Jasperovi a políbila ho.
,,Chci tě vzít na to naše oblíbené místo." ,,Dobře." Přikývla Katherine a podívala se na tátu.
,,Můžeš se vrátit až v sedm." Povzdechl si. ,,Opravdu!" Vykřikla překvapeně a Jasper se zasmál. ,,Promiň." Omluvila se. ,,Ano. Opravdu." Potvrdil.
,,Děkuju, děkuju, děkuju." ,,No tak běžte, ať máte co nejvíce času." ,,Ještě jednou děkuju. A uvidíme se v sedm." Řekla šťastně Katherine a než vyšli ven, dala mu pusu na tvář.
,,Páni. Nečekala jsem, že nám to dovolí. A taky jsem nečekala, že mě vyzvedneš tak brzo ráno." Zasténala Katherine naštvaně a Jasper se jí zasmál.
,,Je půl jedenácté, Kat." ,,No a co. Včera jsem kvůli tobě nespala." ,,Já neříkal, že nemůžeš jít spát." Bránil se.
,,Příště mi aspoň napiš." Řekla a zívala si. ,,To už by nebylo překvapení." ,,Čert vem překvapení." Zamumlala.
ČTEŠ
War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)
FanfictionKatherine věděla, že se zlomené srdce dá zpravit, ale nemyslela si, že by ho mohla zpravit stejná osoba, která ho zlomila. Cullenovi a hlavně Jasper se vrátil do jejího života a Katherine nemohla být šťastnější. Mohli být konečně spolu a už na vždy...