,,Sethe, prosím zastav."
Když Katherine ráno probudila, už vedle ní Jasper neležel a místo toho tam byla poznámka, že musel lovit, ale že se ještě v ten den uvidí.
Katherine zakroutila hlavou a vstala, aby si mohla jít dát sprchu a udělat ranní hygienu. To všechno jí zabralo tak půl hodiny a potom šla jen v ručníku do svého pokoji, kde si zamkla, aby se mohla v klidu obléct.
Oblékla si čisté spodní prádlo, bílé tílko, černé sportovní legíny, černou mikinu Nike a obula černé tenisky.
Sedla si ke kosmetickému stolku a vysušila si vlasy, které jen rozčesala a nechala v lehkých vlnách.
Potom popadla vak, do kterého dala jen pár důležitých věcí a šla dolů.
,,Ahoj, Bello." ,,Ahoj. Kluci nás dneska budou zase vyzvedávat." Oznámila, ale Katherine zakroutila hlavou. ,,Jasper šel lovit, takže pojedu sama a napřed. Uvidíme se na hranici." Řekla Katherine, popadla jablko a šla ven, kde nastoupila do svého auta a jela na místo setkání.
,,Ahoj, kluci." Řekla a oba dva objala. ,,Dneska tu nejsi s tou svou pijavicí?" Zeptal se Seth a Katherine se na něj zamračila. ,,Má jméno, Sethe."
Už z dálky si trojice všimla, že se Edward s Bellou blíží.
,,Co na něm Bella vidí? Co on má a já ne?" Zeptal se Jacob. ,,Jacobe." Řekla varovně Katherine a hned na to před nimi na kraji silnice zastavil Edward a oba dva vystoupili.
Jakmile se rozloučili, Bella nasedla k Jacobovi do auta a Katherine a Seth do jejího.
,,Tak…co dneska budeme dělat?" Zeptala se Katherine, aby věděla, kam má jet. ,,Zaparkujeme u nás a potom nás čeká túra." ,,Fajn."
Katherine nastartovala a jela k Sethovi, kde oba dva vystoupili zrovna ve chvíli, kdy vyšla Leah z domu.
,,Ahoj, Leah." ,,Ahoj, Katherine. Jak to jde?" Zeptala se. ,,Až na to, že se mě snaží zabít nějaký bláznivý upír, se mám celkem skvěle. A co ty, míříš za ostatními a za Emily." ,,Tak nějak." ,,Tak je pozdravuj. Ahoj."
ČTEŠ
War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)
FanfictionKatherine věděla, že se zlomené srdce dá zpravit, ale nemyslela si, že by ho mohla zpravit stejná osoba, která ho zlomila. Cullenovi a hlavně Jasper se vrátil do jejího života a Katherine nemohla být šťastnější. Mohli být konečně spolu a už na vždy...