VIII.

1.5K 60 22
                                    

,,To nic

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To nic. Jen už to prosím nedělej."

Uplynulo dalších pár dnů a konečně přišla maturita, rozdávání diplomů a hlavně konec střední školy.

,,Když nám bylo pět, ptali se nás, čím chceme být až vyrosteme. Naše odpovědi byly třeba astronaut, prezident nebo v mém případě princezna. Když nám bylo deset, ptali se znovu. Odpověděli jsme rocková hvězda, kovboj nebo v mém případě zlatá medailistka. Ale teď, když jsme vyrostli, tak chtějí vážnou odpověď. No, co třeba tuhle: Kdo to sakra ví. Tohle není čas, dělat těžká a rychlá rozhodnutí, je čas na dělání chyb. Sednout do špatného vlaku a někde uváznout. Zamilovat se, často. Studovat filozofii, protože tam není šance udělat kariéru. Rozmyslet si to a rozmyslet se znova, protože nic není trvalé. Takže dělejte tolik chyb, kolik dokážete. Tak aspoň jednou, když se zeptají, kým chcete být, nebudeme muset hádat. Budeme to vědět."

Všichni maturanti a spousta dalších studentů, učitelů, pracovníků a rodičů, poslouchali projev Jessicy, který se jí velmi povedl.

Po projevu si maturanti začali postupně vyzvedávat své diplomy a Katherine se musela zasmát, když viděla, jak Charlie při jejím a Bellyném předání dokonce vstal a zatleskal jim ve stoje.

Katherine byla ráda, když byl konec školy. Konečně se mohla provdat za kluka, kterého miluje a může s ním být na věky.

Později už většina maturantů slavila na párty u Cullenových, kterou uspořádala Alice.

Ale Katherine musela Bellu chvíli přemlouvat, aby šla, protože na to Bella nikdy moc nebyla, takže přišly trošku pozdě.

,,Ahoj. Jste tady." Usmála se Angela, když společně s Jassicou přišla k sestrám a objala je.

,,Co říkáte na moji řeč? Moc lážo plážo, moc chytré?" ,,Ne. Docela si to trefila." Řekla Bella a Katherine jen přikývla.

,,Jo? Jsem rozený vůdce, co?" Zeptala se Jessica a zasmála se. ,,Jasně že ano." Zamumlala Katherine ironicky, takže to přes tu všechnu muziku a hluk nešlo slyšet.

,,Tenhle song miluju." Řekla Angela a odtáhla Jessicu pryč.

Sestry se trošku posunuly dál a Bella se otočila na svou sestru, aby jí mohla něco říct, ale zarazila se. Katherine se taky otočila a viděla čtveřici vlků.

Seth, Jacob, Embry a Quil.

Když si čtveřice sester všimla, šli za nimi.

Katherine ani nevěděla, co tam dělají. Přes to všechno při té túře, Setha zapomněla pozvat, takže usoudila, že mu to řekl Jacob, kterého nejspíše pozvala Bella.

,,Co tady děláš?" Zeptala se Bella. ,,Pozvala jsi mě, pamatuješ?" ,,Byl můj pravý hák na tebe moc jemný. Tím jsem to pozvání zrušila." Řekla Bella a Katherine se trošku zasmála.

War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)Kde žijí příběhy. Začni objevovat