,,Ty jsi ho přinutil, aby se bál, že ano?"
Týden uplynul rychle a víkend ještě rychleji.Dvojčatům zbýval poslední den s jejich mámou, kdy měli jednu z posledních možností ji vidět, než budou upíři.
Katherine hlavně Renee neřekla o tom, že se zasnoubila. Čekala, jestli si toho všimne sama a pokud ne, prostě jí jednoho dne pošle svatební oznámení.
Bella šla brzo ráno k pláži a upíří bratři byli neustále doma, kvůli slunci.
,,Jak to, že jsi nešla s Bellou?" Zeptala se Renee. ,,Nějak se mi nechtělo." ,,Nebude ti pláž na Aljašce chybět?" ,,Mami." Zaůpěla Katherine.
,,Já teď přemýšlím, jestli budu vůbec chodit na vysokou, nebo jsem také přemýšlela, že bychom s Jasperem cestovali různě po Světě." Řekla nejistě a její mámě začalo docházet, proč by nechtěla na vysokou a podívala se na její ruku.
,,Katherine Elizabeth Swanová, proč jsi mi to neřekla." Usmála se a okamžitě vtáhla Katherine do obětí.
,,Co jsme si řekli o tom druhém jméně?" ,,Nesnaž se začínat jiné téma. Jak dlouho už jsi zasnoubená?" Začala Renee vyzpovídat svou dceru.
,,Zatím jen týden. Divila jsem se, že to táta povolil." Usmála se a začala si hrát s prstýnkem.
,,Charlie o tom ví a nevadí mu to?" ,,Tak nějak. Ale jsem ráda. Rozhodně má Jaspera raději, než Edwarda." Odpověděla.
Katherine věděla, že bratři odposlouchávají, ale bylo jí to jedno.
,,Co se tu řeší?" Zeptala se Bella, která přišla ke dvojici. ,,Katherine." Odpověděla jí máma. ,,Ale už stačí. Co kdyby jsme si lehly na lehátka, opalovaly a povídaly si o něčem jiném." Navrhla Katherine a obě dvě přikývly.
,,Nebude vám tohle chybět. Copak necítíte, jak vám vitamin D přímo teče do pórů?" Zeptala se Renee. ,,To mi bude chybět. Jistě." Odpověděla Bella.
,,Víte, školy na Floridě mají víc slunce." Řekla Renee a napila se svého pití. ,,Jen chci říct, když půjdete na univerzitu na Aljašce, nebo cestovat, nikdy vás neuvidím." Dodala.
,,Mají tam moc dobrý, fyzikální program." Řekla Bella a nasadila si sluneční brýle. ,,Edwardův program?" Zeptala se ze srandy Renee.
,,Jak vás pozorují. Jakoby chtěli skočit před vás a postavit se kulce." Řekla Renee a dvojčata se podívala na Jaspera a Edwarda.
,,A to je špatně?" Zeptala se Katherine. ,,Je to dost intenzivní. Jste s ním jiné. Oni se hnou, vy taky. Jako magnety." ,,Mami, jsme zamilovaní a mladí." Usmála se Katherine.
,,Já to chápu. Chci se jen ujistit, že pro sebe děláte zprávné rozhodnutí. Protože jednou s ním budete muset žít." Řekla Renee. ,,Vzít si Jaspera je skvělé a zprávné rozhodnutí. Ani Luka jsem nemilovala tak jako Jaspera." Řekla Katherine.
,,Jo, ten se tu občas stavuje." ,,Cože!?" Vykřikla překvapeně Katherine. ,,Jo. Pořád se ptá, jestli jsi se už vrátila, nebo kdy se vrátíš. Myslím, že se chce omluvit." ,,Ne. Chce jen druhou šanci, aby mě dostal do postele a potom si zase bude spát s ostatními. A navíc, už jsou to skoro dva roky, proč to pořád zkouší?" Zavrčela a skřížila si ruce na prsou.
,,Dobře, dost vážných debat." Řekla Renee a vstala, aby mohla vzít dvě krabice. ,,Mami." Řekly sestry společně. ,,To je k maturitě." ,,Nemáš utrácet peníze." ,,Raději se podívejte."
,,Děláš si srandu?" Zeptala se Katherine, když dárek rozbalila. ,,To jsou naše trička z cest?" Zeptala se Bella. ,,Všechny jsem schovala a jsou z nich hezké deky, aby jste byly v teple, na Aljašce." Přikývla Renee a obě dvě vytáhly deky z krabice. ,,To je úžasné." Řekla Katherine.
,,Patujete? En Senada." ,,Hadí skrýš." Přikývla dvojčata. ,,Ale tohle je moje oblíbené. Tříhlavý humr z Main." Usmála se Renee. ,,To je skvělý." ,,Mám z toho radost. Až jednou budete mít své děti, můžeme je rozšířit." Řekla Renee a sestry se na sebe nenápadně podívaly.
Věděly, že dítě není možné mít, když budou upíři.
,,Díky." Řekly sestry zároveň a objaly svou matku.
,,Páni Dwyerová?" Ozval se někdo za plotem a překazil rodinné objetí. Katherine vytřeštila oči a podívala se na svou matku. ,,Můžeš dál, Luke." ,,Mami." Zavrčela Katherine potichu a běžela se schovat dovnitř.
,,Pomozte mi. Někam mě schovejte. Hlavně, ať mě nevidí." Řekla Katherine a přišla k Jasperovi. ,,Co se děje, lásko?" ,,Ex."
,,Katherine! Pojď ven pozdravit!" Křičela z venku Renee. ,,Jdeš se mnou?" Zeptala se Katherine Jaspera, který přikývl.
Katherine si všimla jeho žárlivosti a musela se i trošku zasmát. Přišlo jí roztomilé, když žárlil.
Vstal ze sedačky, Katherine vzal okolo pasu a přitáhl si ji co nejblíže a společně šli ven, ale samozřejmě zůstali ve stínu.
,,Ahoj, Luke." Řekla Katherine nejistě. ,,Ahoj, Katherine. Už je to dlouho, co…" Začal Luke, ale zarazil se, když se podíval na Jaspera, který se na něj mračil.
,,Luke, tohle je můj snoubenec Jasper. Jaspere, tohle je můj ex Luke." Řekla Katherine a zasmála se nad Lukeovým výrazem.
,,Asi bych měl jít. Přišel jsem jen pozdravit. Takže, ahoj. Rád jsem tě zase viděl a tebe, Jaspere, jsem rád poznal. Ahoj, naschle paní Dwyerová." Řekl Luke a raději rychle odešel.
,,Myslím, že ten už se tu dlouho neukáže." Ušklíbla se Katherine.
Později toho dne, už byly dvojčata a jejich partneři přichystaní na odlet a mohli letět domů.
,,Tak se mějte a pište mi a volejte." Řekla Renee a objala své dcery. ,,Neboj se, mami."
,,Ráda jsem vás poznala, hoši." ,,My vás taky." ,,No, brzy se uvidíme na svatbě." Usmála se Renee. ,,Mami, to bude až po maturitě." ,,A ta je za chvíli." Katherine protočila očima a čtveřice vyrazila domů.
Po dlouhé době se konečně dostali zpět do Forks a kluci zavezli dvojčata domů.
,,Uvidíme se zítra ve škole. Ahoj, Edwarde. Ahoj, lásko." Usmála se Katherine. Políbila Jaspera a vystoupila. Z kufru si s Bellou vzaly zavazadla a šly domů.
,,Ahoj, tati." ,,Ahoj, holky. Jak jste si to tam užili." ,,Až na setkání s Lukeem, bylo vše skvělé." Usmála se Katherine a dala Charliemu pusu na tvář.
,,Už půjdu do pokoje vybalovat a potom spát. Byla to dlouhá cesta. Uvidíme se ráno." Řekla Katherine, než vyběhla schody a zavřela se v pokoji.
Položila kufry na postel a pomalu začala vybalovat.
Po chvíli se strašně lekla, když ji zezadu objaly chladné ruce.
,,Jaspere, nelekej mě." Řekla Katherine a otočila se k němu předem." ,,Nikdy jsi mi neřekla, že jsi měla nějakého ex." ,,Jujky." Řekla nevinně a dala si pramen vlasů za ucho.
,,Ty jsi ho přinutil, aby se bál, že ano?" Zeptala se a Jasper se ušklíbl a přikývl. ,,Jsi můj zachránce." Usmála se a hned na to zívala.
,,Tak a jde se spát, princezno." Řekl Jasper oddělal ještě z poloviny plný kufr na zem a Katherine položil na postel.
,,Děkuju." ,,Není zač." Katherine si ho přitáhla k sobě, položila si hlavu na jeho hruď, zavřela oči a pomalu začala usínat.
ČTEŠ
War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)
FanficKatherine věděla, že se zlomené srdce dá zpravit, ale nemyslela si, že by ho mohla zpravit stejná osoba, která ho zlomila. Cullenovi a hlavně Jasper se vrátil do jejího života a Katherine nemohla být šťastnější. Mohli být konečně spolu a už na vždy...