,,Opravdu, majore?"
Katherine a Seth dorazili jen pár minutek po Edwardovi a Belle.,,Už nikdy nejedu na vlkovi. Ještě k tomu, když je tak rychlí." Řekla Katherine okamžitě, když slezla a šla k Jasperovi.
,,Ani nevíš, jak jsem ráda, že jste v pořádku." Dodala a šla okamžitě za Jasperem a objala ho kolem krku.
Jasper se odtáhl a podíval se na Katherininu ruku.
,,To nic není. Musela jsem to udělat, jinak by Edwarda zabili a potom i mě a Bellu." Řekla a Jasper přikývl. ,,Jsem rád, že jsi celá." Řekl a políbil ji. ,,Děkuju." Dodal Jasper a kývl na Setha, který gesto oplatil.
,,Smečka musí pryč." Řekl Carlisle a Katherine se na nej zmateně podívala.
,,Volturiovi se blíží." Vysvětlil jí Jasper.
,,Voltuři nedodrží příměří s vlkodlaky." Dodal Carlisle.Jacob vyšel z lesa zrovna, když se jeden poslední novorozenec chtěl vrhnout na Leah.
,,Leah!" Zakřičela Katherine.
Jacob se snažil Leah pomoct a odstrčil novorozence od ní, ale novorozenec ho ze zadu objal a rozdrtil mu pár kosti.
Zbytek smečky se na novorencem vrhl a roztrhali ho. Během toho se Jacob proměnil zpět a Edward, Carlisle a Bella k němu okamžitě přiběhli.
Smečka zmizela za stromy, aby se mohli změnit a obléct a potom se vrátili.
,,Jaku, idiote, já ho měla." Nadávala Leah. ,,Leah." Řekl Sam.
Katherine pořád stála dál a jen se dívala. Nemohla ani pořádně slyšet co říkali dál.
Podívala se dolů a zahlédla vystrašenou dívku. Jedna z dalších novorozenců.
Dřepla si a trošku se posunula k ní.
,,Ahoj. Já ti neublížím. Jsem Katherine." Řekla a trochu se usmála. Jasper si pro jistotu stoupl vedle Katherine, ale nic neudělal, ani neřekl.
,,Jak se jmenuješ?" Dodala. ,,J...jsem Bree." ,,To je pěkné jméno. Jsi v pořádku?" Zeptala se Katherine a Bree přikývla.
Katherine se posadila vedle ní a vzala ji okolo ramen.
Ani si nevšimla, že vlci už odešli a Cullenovi přišli k sobě a čekali, dokud nepřijdou Voltuři.
Za chvíli z lesa vyšla Jane, Alec, Demitri a Felix.
Katherine pomohla Bree vstát a potom ji znovu vzala kolem ramen a držela u sebe.
,,Působivé. Ještě žádný klan neunikl útoku téhle síly, bez oběťi." Řekla Jane. ,,Prostě štěstí." Řekl Carlisle. ,,Pochybuji."
,,Zdá se, že nám utekl skvělý zápas." Promluvil Alec. ,,Ano. Nestává se často, abychom byli zbyteční." Usmála Jane.
,,Kdyby jste přišli dřív, splnili by jste svůj účel." Řekl Edward, který si držel Bellu co nejblíže u sebe. ,,Škoda."
,,Jeden unikl." dodala Jane, když si všimla Bree. ,,Nabídli jsme jí azyl za to, že se vzdala." Řekl Carlisle.
,,K tomu nemáte svolení." Řekla Jane. ,,Proč jste přišli?" Zeptala se Jane, a když Bree neodpověděla, použila na ni Jane svůj dar a ona spadla na zem.
,,Kdo tě stvořil?" Ptala se dál, ale Bree mohla jen křičet bolestí. ,,Tohle není za potřebí. Řekne vám vše, co chcete vědět." Řekla Esme.
Katherine to zkusila riskovat a postavila se před Bree, takže Jane neměla možnost na ni použít svůj dar.
Bree přestala křičet. Jane se zaměřila na Katherine, ale ta žádnou bolest necítila.
,,Já nevím. Rayley nám nic nechtěl říct. Prý naše myšlenky nejsou bezpečné." Odpověděla nakonec Bree.
,,Jmenovala se Victorie. Možná si ji znala." Řekl Edward. ,,Edwarde, kdyby Voltuři věděli o Victorii, tak by ji zastavili. Je to tak, Jane?" Zeptal se Carlisle. ,,Ovšem." Řekla, ale Katherine jí vůbec nevěřila.
,,Felixi." Dodala. ,,Ona nevěděla, co dělá." Bránila ji Esme. ,,My za ní převezmeme zodpovědnost." Dodala.
,,Dejte jí šanci." Prosil Carlisle. ,,Voltuři nedávají druhou šanci."
,,Ale nám jste druhou šanci dali. A navíc, co je vám po Bree. Nikomu neublížila. Neporušila žádné pravidlo. Zaslouží si žít." Promluvila Katherine pevným hlasem.
Povedlo se jí, aby Jane Felixe zastavila, což taky Katherine chtěla.
,,Caius by se jistě rád dozvěděl, že jste ještě lidé." ,,Už máme datum." Řekla Bella.
Chvíli nikdo nepromluvil, teprve až Jane. ,,Už chci domů. Jdeme."
Voltuři odešli a Katherine se usmála.
,,Děkuju." Poděkovala Bree Katherine, která ji objala. ,,Není za co. Byla to maličkost." Řekla Katherine.
Později toho dne už byla Katherine konečně doma a byla ráda, že vše skončilo.
Po dlouhé době mohla mít klidnou noc a nemusela se bát, že někdo ublíží někomu z jejích blízkých nebo rovnou jí.
,,Jsi v pořádku?" Zeptal se Jasper, který se do Katherininého pokoje dostal oknem a Katherine se lekla, než se usmála.
,,Teď už ano. Konečně je po všem." Řekla a posunula se na posteli, aby si Jasper mohl lehnout vedle ní.
,,Co Bree?" ,,Alice si ji vzala pod svá křídla." ,,Chudák Bree." Řekla Katherine a Jasper se zasmál.
,,Je ti velmi vděčná za záchranu jejího života." ,,Nezasloužila si zemřít. Nic neudělala." Poručila Katherine rameny.
,,Víš, že jsi ta nejlepší dívka kterou jsem si mohl přát?" ,,Opravdu, majore?" ,,Jistě, madam." Řekl Jasper, vzal ji za boky a stáhl si ji do klína.
,,Ani nevíš, jak moc tě miluju." ,,Určitě mě nemiluješ tolik, jako já tebe." Ušklíbla se Katherine. ,,Uděláme kompromis. Oba dva se milujeme stejně." ,,Beru, pane." Řekla a naklonila se k němu, aby ho mohla políbit.
,,Už půjdu spát, jsem unavená, dnes se toho dělo dost." Řekla a lehla si vedle něj. ,,Dobře. Dobrou noc, princezno." Katherine se usmála, objala ho kolem pasu, položila si hlavu na jeho hruď a pomalu začala usínat.
ČTEŠ
War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)
ספרות חובביםKatherine věděla, že se zlomené srdce dá zpravit, ale nemyslela si, že by ho mohla zpravit stejná osoba, která ho zlomila. Cullenovi a hlavně Jasper se vrátil do jejího života a Katherine nemohla být šťastnější. Mohli být konečně spolu a už na vždy...