XI.

1.4K 63 35
                                    

,,A proto mě tak miluješ

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A proto mě tak miluješ."

Brzy ráno se sešla čtveřice před domem Cullenových a Jasper a Edward dovedli sestry na bojiště, kde na ně čekali s věcmi a ony šly označovat krví různá místa, která měla novorozence přilákat k bojišti.

,,Myslíš, že to vyjde?" Zeptala se Bella po cestě. Katherine vzala její ruku a do prstu jí trošku bodla špendlíkem.

,,Neboj se, vyjde to." ,,Bojím se, že se ostatním něco stane." ,,Já taky, ale taky jim věřím, že to zvládnou." Usmála se Katherine.

,,Už jsi Sethovi řekla, že jsi zasnoubená?" ,,Jo, ale škoda, že to bylo v trošku nepříjemnou situaci. Ale nakonec to přijal." ,,Včera jsem se zasnoubila s Edwardem."

Katherine vydala holčičí ječení a objala svou sestru. ,,Gratuluju." ,,Děkuju."

,,Pojď. Pomalu se vrátíme a během toho ještě označíme pár míst." Řekla Katherine a pomalu šly zpět k bojišti.

,,Kdo tak ječel?" Zeptal se Edward. ,,Když už jsi nepožádal o požehnání našeho otce, mohl jsi se zeptat aspoň mě, ale gratuluju." Usmála se Katherine a přistoupila k Jasperovi.

,,Myslíš, že to stačí?" ,,Jo. Novorenci budou šílet z té vůně." Řekl a vzal její ruku. ,,Právě teď ti ztmavly oči." ,,To protože mě to přitahuje." Ušklíbl se.

,,Tak prosím. Než to přestane z toho prstu téct." Usmála se nevině Katherine. ,,Katherine." ,,Říkal jsi, že tě přitahuje." ,,Taky že ano." Řekl a opravdu vzal její prst a ochutnal poslední kapku krve na jejím prstě.

,,Tak?" Zeptala se s úsměvem. ,,Jsi šílená." ,,A proto mě tak miluješ." ,,Existuje spousta dalších věcí, které na tobě miluju."

,,Tak moc bych si přál být tam s tebou celou dobu." Povzdechl si. ,,Budu v pořádku. A navíc tě ostatní budou potřebovat."

,,Čí hlava je nečistá?" Zeptal se někdo. Katherine se otočila a viděla Setha a Jacoba. ,,Ničí, jak doufám." Odpověděla Bella.

,,Alice říkala, že se blíží bouře." Řekl Jasper. ,,Taky ji cítíme." Přikývl Seth. ,,Musíme jít." Dodal Jacob.

,,Uvidíme se za pár hodin." Řekl Edward Belle. ,,Buď opatrná." Řekl Jasper a Katherine objal. ,,Budu počítat minuty, do našeho setkání." Řekla ze srandy Katherine. ,,Uvidíme, jak dlouho tě to bude bavit." Řekl naposledy a společně s Edwardem odešel.

,,Něco novýho?" Zeptal se Jacob Belly. ,,Pár upírů se nás snaží zabít." Odpověděla a trochu se zasmála. ,,To není nic nového." Řekl Jacob a oba dva vzali sestry do náruče a běželi ke campu.

Katherine a Seth běželi dál za Jacobem a Bellou, aby si mohli povídat.

,,Nebudu bojovat." Řekl Seth. ,,Cože?" ,,Sam to nedovolil a Leah velmi ráda souhlasila. Budu poblíž vás a budu hlídat." ,,Aspoň se o tebe nemusím bát. Škoda, že to nemůžu říct o ostatních." Povzdechla si.

,,Nemusíš se bát, Kitty Kat. Všichni to zvládnou a nikdo se nezraní a nezemře. Teda kromě upíří armády." Řekl Seth a oba dva se trošku zasmáli.

,,Víš, že je u tebe příjemné teplo?" Zeptala se Katherine a Seth se zasmál.

Nakonec se dostali na nejvyšší horu, kde na ně čekali bratři a stan už byl připravený.

Katherine přišla k Jasperovi a dala mu pusu.

,,Tak? Kolik, madam?" ,,Když to tak nějak vezmu tak tři hodiny a čtyřicet šest minut." Typnula a Jasper se zasmál. ,,Nepočítala jsi." ,,Tak trošku mě to přestalo bavit. Opravdu. Zkus si to říkat pár hodin."

,,Děkujeme." Řekl Edward za oba bratry. ,,Vraťte se, než udeří bouřka." Řekla Bella. ,,My zůstáváme. Budete potřebovat naše spojení se smečkou a navíc Sam zakázal Sethovi bojovat, bude pořád tady a hlídat."

,,Pojďme dovnitř." Řekl Jasper a s Katherine, Edwardem a Bellou šli do velkého stanu, který byl dostatečně velký, aby se tam vešlo víc osob.

Když potom přišla noc, bouře udeřila a byla větší zima. Obě dvě sestry se snažily spát a byly úplně promrzlé a u sebe, aby se mohly zahřát, ale i tak jim byla zima a nemohly usnout.

,,Měli jsme vybrat lepší místo." Řekl Edward. ,,Ne to je dobrý, jsme v pohodě." Řekla za obě dvě sestry Bella.

Jasper vzal Katherine za ruku a dělal jí palcem malé kroužky na hřbetu ruky a Katherine se na něj usmála.

Za chvíli vešli do velkého stanu Seth a Jacob.

,,Nemůžeme spát, při to cvakání zubů." Vysvětlil Jacob. ,,Zapomeňte." Řekl Edward, když si přečetl Jacobovi myšlenky. ,,Možná ještě budou potřebovat prsty na nohou." Řekl Jacob. ,,A přiznejme si to, my jsme teplejší než vy." Řekl Seth a Katherine se prostě musela zasmál.

,,Sundej tu ruku ze mě." Řekl Jacob, když ho Edward zastavil. ,,Tak na ni nesahej." Zavrčel Edward.

Jasper proti tomu zatím nic neměl. Věděl, že to pro ně bude lepší, když tam budou, protože Katherine a Bella nemohly zmrznout a on a Edward je zahřát nemohli.

,,Nechte se." Řekla Bella. ,,Jestli onemocní, je to vaše chyba." Řekl Jacob.

,,Edwarde, mají pravdu. Potřebujý zahřát, jinak zmrznou. Nerad ho ke Katherine pouštím, ale musí se nějak zahřát." Promluvil poprvé Jasper a Edward nakonec přikývl. 

Seth si lehl vedle Katherine a Jacob vedle Belly.

Pro Katherine to byla velká úleva, kdy cítila to teplo. Přitulila se k Sethovi, ale Jasperovu ruku nepustila.

Jasper na Setha vděčně kývl, když se Katherine přestala třást.

,,Budu muset jít. Ještě si zajdu na lov a půjdu za ostatními připravit se na boj." ,,Hlavně se nenech zabít." Zamumlala Katherine velmi potichu a Jasper se usmál. ,,Nebojte se, madam. Prosím postarej se o ni, Sethe." Řekl, než dal Katherinin pusu na čelo a už opravdu vyšel ze stanu a zmizel v lesích.

,,Slyšela jsi to? Mám se o tebe teď starat." Ušklíbl se Seth. ,,Hele. Za prvé, jsem starší a za druhé, nejsi moje máma." ,,Stejně to udělám. Je starší a přikázal mi to, takže ho poslechnout musím." Řekl a Katherine protočila očima.

,,Bože, jak můžete být tak teplý, když ani nenosíte trička." ,,Vlčí krev, Kitty Kat." ,,Ale i tak."

,,Měla by jsi jít spát. Zítra tě čeká další dlouhý den, kdy budeš nervózní a budeš se o ostatní bát." ,,Dobře."

Katherine zavřela oči, ale musela ještě něco říct.

,,Sethe?" ,,Ano?" ,,Děkuju." Řekla a už opravdu usnula.


War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)Kde žijí příběhy. Začni objevovat