,,Ne. Sethe, děláš si srandu, že?"
Když se Katherine ráno probudila, ve stanu už nikdo nebyl.
Svlékla si bundu, ale mikynu si nechala a vyšla ven.
,,Dobré ráno." Řekla Belle, která stála před stanem. ,,Ahoj. Je všechno v pořádku?" ,,Jo. Jen mám špatný pocit." ,,Nejsi sama."
Ke dvojici přešel vlk se světlou srstí a Katherine k němu přistoupila.
,,Ahoj, Sethe. Utekl jsi." Řekla a Seth jen zavrtěl ocasem. ,,Umíš něco jiného?" Zeptala se s úsměvem a Seth jí podal tlapu.
,,Kde je Jacob? To už..." Zeptala se Bella. ,,Ještě ne. Zkoumá les, jestli je čistý, než odejde." Odpověděl jí Edward, když k nim přišel.
Seth trochu strčil čumákem do Katherine, než taky odběhl do lesa.
,,Omlouvám se za včerejšek." Začala Bella a Katherine si řekla, že bude lepší dát jim nějaký prostor, aby si mohli promluvit.
Trochu víc se vzdálila a dívala se dolů z hory.
Katherine slyšela křik a šla zpět, jen aby viděla, jak Bella dohání Jacoba a Edward se jen dívá, jak odchází.
,,Co se stalo?" ,,Mluvili jsme s Bellou o tom, jak jsme se zasnoubili. Začal jsem o tom mluvit schválně, protože jsem věděl, že Jacob poslouchá. Měl právo to vědět." Povzdechl si Edward.
,,Pro tentokrát souhlasím s tebou." Řekla Katherine a trochu se a něj usmála.
,,Jak jsi to vyřešila ty se Sethem?" ,,Nebylo to zrovna nejlehčí, ale zvládli jsme to. Sice se pořád nemůže zbavit citů ke mě, ale řekl, že mě raději uvidí šťastnou, i když s Jasperem."
,,Políbil ji." Zavrčel. ,,Cože?" ,,Právě teď ho Bella požádala, aby ji políbil." Vysvětlil. ,,Nesnáším ho." Dodal.
,,Vrací se, nechám vám trochu soukromí." Řekla Katherine a šla se posadit dál na velký balvan, aby jim nechala nějaký prostor.
Za chvilku přiběhl Seth a Katherine okamžitě vstala.
,,Začíná to." Řekl Edward, když si přečetl Sethovi myšlenky.
,,Jacob tam dorazil." Oznámil Edward. Jediný on mohl sestrám říkat, co se děje. ,,Žije." Dodal a Bella přikývla.
,,Jasper?" Zeptala se Katherine. ,,Je v pořádku."
,,Co se děje?" Zeptala se Bella. ,,Je blízko." Odpověděl Edward. ,,Kdo?" Zeptala se Katherine. ,,Slyším její myšlenky." Dodal a Katherine pochopila, že myslí Victorii.
,,Sethe, běž." Rozkázal Edward a Seth utekl do lesa.
,,Viděla, že tam nejsme. Zachytila můj pach." Řekl Edward. Katherine a Bella přistoupili k němu a Katherine si Bellu přitáhl co nejblíže k sobě.
,,Věděla, že Bella bude se mnou. Obě dvě." ,,Našla nás." ,,Není sama."
Za chvíli vyšel z lesa mladý kluk a Katherine ho poznala z fotek, který měl Charlie doma a na stanici. Rayley Bears.
,,Raylei, poslouchej mě. Victorie tě jenom využívá, aby mě odlákala. Ví, že tě zabiju." Řekl Edward a hned na to dál od Rayleho přistála Victorie.
,,Vlastně bude ráda, že tě bude mít z krku." Pokračoval. ,,Neposlouchej ho, Raylei. Říkala jsem ti o jeho tricích." Řekla Victorie.
,,Slyším její myšlenky. Co si myslí o tobě." Řekl Edward. ,,On lže." ,,Stvořila tebe a armádu jen aby pomstila svého pravého přítele Jamese. To je jediná věc, na které jí záleží. Na tobě ne." Pokračoval Edward.
Katherine už se opravdu bála. Společně s Bellou se schovala za Edwarda a Bellu měla ještě za sebou.
,,Jsi jenom ty a ty to víš." Řekla Victorie. ,,Přemýšlej o tom. Jsi předce z Forksu, znáš to tady. To je jediný důvod proč si tě vybrala. Nemiluje tě."
Katherine věděla, že Rayley svádí vnitřní boj sám se sebou. Bylo to na něm vidět.
,,Rayley, nenech ho tohle s námi dělat. Ty víš, že tě miluju."
,,Jseš mrtvej." Řekl nakonec Rayley a chtěl se vrhnout na Edwarda, ale zastavil ho Seth, který na něj ve své vlčí podobě skočil a urval mu zápěstí.
Victorie chtěla utéct, ale Edward ji zastavil.
,,Další takovou šanci nedostaneš. Chceš je. Chceš, abychom s Jasperem cítili bolest, kterou jsi cítila, když jsme zabili Jamese. Když jsme ho roztrhali na kusy." Pokračoval a pomalu se blížil k Victorii.
Katherine Bellu schovala za sebe a byla připravena ji chránit.
Victorie se naštval a vrhla se na Edwarda. Chtěla projít okolo něj a vrhnout se taky na sestry, ale Edward ji odhodil a ona přistála na stromě.
Vzal sestry za ruku a běželi trochu dál. Potom se zastavili a Edward pokácel strom, na kterém byla Victoria.
Katherine se podívala na Setha a Rayleho zrovna, když Rayley kopl do Setha, který se praštil o skálu a upadl do bezvědomí.
,,SETHE!" Křičela, ale neběžela za ním, aby mohla chránit Bellu, která ji držela za ruku.
Katherine se vůbec nelíbilo, jak se boj vyvíjel. Klekla si do sněhu a hledala cokoliv ostrého. Což se jí povedlo skoro hned.
Znovu se postavila před Bellu a ostrým kamenem si rozřízla předloktí.
Její krev tekla přes předloktí, dlaň až nakonec z prstů kapala krev na zem, kde zbarvovala sníh do karmínově rudé barvy, a tím upoutala pozornost všech tří upírů, kteří se na ni otočili a přestali bojovat, ale neodtáhli se od sebe.
Edwardovi se díky tomu povedlo dostat se od Victorie a Rayleyho, které odhodil dál.
Rayley přistál na balvanu, kde na něj vyskočil Seth a jeho rameno vzal do své tlamy.
,,Victorie!" Křičel Rayley, ale ona mu nepomohla. Seth odtáhl Rayleyho do lesa, kde ho roztrhal na kusy.
Victorie se na druhou stranu soustředila na Katherininu ruku, která byla pokryta krví.
Edward a Victoria spolu začali bojovat, ale tentokrát to netrvalo ani minutu a byla bez hlavy.
Edward se přiblížil k sestrám a díval se Katherininu ruku.
,,To je dobrý. Doma si to nechám ošetřit." Usmála se. ,,To teda necháš. Co jsi to udělala, co kdyby se k tobě jeden z nich dostal." Nadávala Bella. ,,Nic to není."
Edward odrhl kus Bellyny košile a Bella si to vzala, aby mohla Katherine zavázat ránu.
Hned na to přišel Seth a Katherine k němu přiběhla.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se okamžitě a Seth přikývl a olízl jí obličej. ,,Fuj. Sethe." Řekla a otřela se obličej rukávem.
Potom se Seth otočil na Edwarda a trochu zavrčel.
,,Co se děje?" ,,Alice nás volá. Hned." Odpověděl Edward. Vytáhl zapalovač a spálil Victoriino tělo.
,,Počkat. Jak se tam dostaneme tak rychle? Nemůžeš nás nést obě." Řekla Katherine a Edward se po chvíli zasmál, když si přečetl Sethovi myšlenky.
,,Co?" ,,Máš si sednout Sethovi na hřbet." ,,Ne. Sethe, děláš si srandu, že?" Řekla okamžitě Katherine a Seth zakroutil hlavou a strčil do ní čumákem.
,,Opravdu ti to nevadí?" Zeptala se nejistě a Seth znovu zakroutil hlavou.
Katherine si opatrně sedla a objala ho kolem krku aby nespadla.
Edward vzal Bellu a i Seth a Edward se rozběhl k ostatním na bitevní pole.
ČTEŠ
War with my Major (Twilight Saga, Zatmění)
FanfictionKatherine věděla, že se zlomené srdce dá zpravit, ale nemyslela si, že by ho mohla zpravit stejná osoba, která ho zlomila. Cullenovi a hlavně Jasper se vrátil do jejího života a Katherine nemohla být šťastnější. Mohli být konečně spolu a už na vždy...