#4#

465 54 16
                                    

 Yine hüzüne kapıldığım günlerden biriydi. Diğer insanlar gibi sıradan, boş isteksiz günler. Ama artık bir şeyler yapma isteği vardı bende. Kendimi tanımak istiyorum. Birisi "Sen kimsin?" Diye soru sorduğunda aklıma  sadece adım değil, ben buyum diyebileceğim kelimeler, yeteneklerim olmalıydı. Ama sadece olmalıydı. Yaptığım birşey yok. Saatlerce boş boş oturmak dışında. Buda birşey sayılır değil mi? O gün tanışma faslından sonra konu benim giyim kuşam tarzıma, güzelliğime  gelmişti. Beni eleştirmelerini, çirkinliğimi yüzüme vurmalarını dinleyecek değildim.
"Şey benim gitmem gerekiyorda gitsem sorun olmaz değil mi?"
gibi kelimeler zırvalayarak oradan uzaklaşmıştım.

'And Chewy, I'm some hot nigga'
Hayatıma aksiyon katan tek şey bu telefon. Ve, o gizli numara.

"Alo?"

"Alo merak ediyorum."

"Neyi?"

"Konuştuğum kişiyi."

"Burada asıl merak eden kişi benim. Kimsin adını söyle, ve artık gizli numaradan aramayı kes."

"Olmaz."

"Neden?"

"Maksat söylememek, sen ne zaman söylersen o zaman."

"Telefon sapığı mısın?"

"Aslında hayır, seni aradığımda sarhoştum. Aradığım kişinin sen olması yüksek."

"Anlamadım?"

"Telefon numaranın son iki harfi ne?"

"31?"

"İşte bu yüzden diyorum ya, sarhoştum son numarayı 31 sallamışım. Canım 31 çekmek istemiş."

"İğrendim."

"İkinci merak ettiğim şey bu; neden son rakamların 31?"

"Bunu sana söylemek zorunda mıyım? Söylememi istiyorsan kendini tanıt, yapabilecek misin?"

"Fiziksel özelliklerimi unut, en sevdiğim renk siyah senin?"

"Mavi."

"Pekala şimdi telefon numaranın sonu neden 31 onu söyle.''

"Söylemiyorum."

"Hile yapıyorsun."

"Beni tanımaya başlasan iyi olur, çok safsın."

"Sen de salaksın."

"Tanımadığım birisi bana salak diyor, ilginç."

"Asıl gerçeği seni tanımayan insanlar söylerler."

"Yanlış, birisini tanımadan yargılamak ön yargı olur."  

"Ama ben sana,seni tanımadan gerçeği söylüyorum. Tanımadığın bir erkeğin seni aramasına izin veriyorsun, başkası olsa çoktan engelle moduna almıştı. Aptal ve safsın."

"Beni yargılama, istersen engelle moduna alayım ikimiz içinde iyi olur."

"Engel atmak için de karşındaki kişiye soruyorsun masum, saf ve aptalsın."

"Sinirlerimle oynamaya başlıyorsun."

"Pekala gerçekleri söylemeyelim? Çok akıllı birisin. Oldu mu? Bence hiç olmadı. Sana bile ters geliyor değil mi?"

"Evet ben akıllı değilim,  fakat sende değilsin."

"Kanıtla?"

"Salak olduğunu düşündüğün biri ile konuşuyorsun."

Telefon ÖlümüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin