15 - İyi Yolculuklar

54 7 44
                                    

Üst üste bölüm atasım geldi . İyi okumalar .

Ertesi gün İzaya fazlasıyla huzursuzdu . Bunu Kanra'ya nasıl söyleyeceğini bilemiyordu . Kendini biraz çağresiz hissediyordu . Ama bunu Kanra'ya söylemek zorundaydı .

Kanra , babasının kendisine bir şey söylemek istediğinin farkındaydı ama ne diyeceğini bilmiyordu . Bu yüzden sabırsızca " Baba , çıkart ağzındaki baklayı artık . " dedi . İzaya , kızının sesini duyduğunda tedirgin bir şekilde " Kanra-chan , benim birkaç günlüğüne gitmem gerek . " dedi . Kanra telaşlanmıştı . Daha DNA testi bile sonuç vermemişti . Gerçi DNA testinin sonucu belli zaten . Yine de Kanra , babasından ayrılmak istemediğini belli eden bir ses tonuyla " Seyehate mi çıkıyoruz ? " dedi , her ne kadar cevabı bilsede . İzaya , mahcub bir şekilde " Hayır , ben çıkıyorum . Ben yokken Shinra seninle ilgilenecek . " dedi . Kanra ilk başta üzgün bir ses tonuyla " Ya biz daha yeni kavuşmuş iken . Baba-kız hâlâ tam hasret giderememiş iken- Shizu-chan'da kalıcam ben . " dedi . Sonlara doğru sesi kararlı ve hevesli çıkmıştı .

İzaya , Kanra'nın tepkisindeki bu ağni değişime ve Shizu-chan'da kalmak istemesine şaşımış ve de şaşkınlığını gizleme ihtiyacı duymadan " Hızlı kabul ettin . Ve neden Shizu-chan ? " diye sordu . Kanra tabi bu soruyu beklediği için cevabı hazırdı . Sakince " Çünkü , senin bu uzun süreli gidişlerine alışkınım . Ve Shizu-chan'da kalmak istiyorum . " dedi Kanra .

İzaya , bu cevapla daha da mahcup olurken nazik bir şekilde " Canım benim . Seni böyle bir şeye alıştırmak istemezdim . " dedi ve sesini kararlı bir hale getirerek " Yine de Shizu-chan olmaz ! " dedi .

Kanra , İzaya'ya doğru koştu ve onun bacağına yapıştı . Yalvaran bir ses tonuyla " Babacığım , her şeyim , bir tanem . N'olur Shizu-chan'da kalsam ? " dedi . Sonra kafasını kaldırarak İzaya ile göz teması kurup ona yavru köpek bakışları attı . Şirin bir sesle " Lütfen~ " dedi . Kelimenin sonunu bilerek uzatmıştı . Biliyordu ki İzaya , kızının bu haline dayanamazdı ve dayanamadı da . Malup olmuş bir şekilde " İyi , peki . Shizu-chan da kabul ederse orada kalabilirsin . " dedi İzaya .

Kanra , aldığı cevap üzerine tatmin bir şekilde kollarını havaya kaldırarak " Yuppi ! Benim babam en iyisi ! " dedi . İzaya , Kanra'yı kucağına aldı ve sarıldı . Kanra da babasının yanağını öptü ve sarılışına karşılık verdi .

Bir süre sonra ayrıldıklarında ; Kanra , babasının ona aldığı yeni telefon ile Shizuo'yu aradı .

S : Alo ? Kimsiniz ?

K : Shizu-chan , benim . Kanra . Bir süre sende kalabilir miyim ?

S : Hah ?! Sen miydin kene ? Neden bende kalıyorsun ? Evin mi yok , yoksa pire seni evden mi attı ?

K : *kıkırdayarak* Hayır , Shizu-chan . Sadece , babam bir süreliğine evde olmayacak . Ben de sende kalmak istedim . Olur mu ~? Lütfen ~

S : İyi , peki . Ne zaman geleceksin ?

K : Hemen şimdi hazırlanmaya başlasam en geç bir saate evden çıkarız . Senin evine varmamız da bir 3 saatimizi alsa ... 4 saate evindeyiz Shizu-chan .

S : Siz ? Kiminle geliyorsun ?

K : Beni babam bırakıcak Shizu-chan . Tek gelemem herhalde . Daha 4 yaşındayım ben . Neyse babam çağırıyor . Gelince görüşürüz ve lütfen babama saldırmamaya çalış . Benim için sık dişini .

S : Peki , görüşürüz .

Kanra telefonu kapatıp babasının yanına gider . İzaya birkaç gün olmayacağı için Kanra ; birkaç parça kıyafet , diş fırçası , 5-6 tane oyuncak ve gerekli birkaç eşyasını daha İzaya ile toparlayıp Shizuo'nun evine doğru yola çıkarlar .

Shizuo , birkaç gün için Tom'dan izin ister ve evine gider . Bir süre sonra apartmandan buram buram İzaya'nın kokusunu almasıyla geldiklerini anlar ve onlar kapıuı çalmadan Shizuo kapıyı açar .

İzaya yapmacık şaşkınlığıyla " Vay canına . Kahin misin Shizu-chan ? Bu ne yetenek ? " der . Sesindeki heyecan tınısı kendini ne kadar belli etse de yapmacık duruyordur . Halbuki İzaya içinden " Madem kokumu bu uzaklıktan alabilecek kadar iyi ezberledin , ne diye bana saldırıyorsun be adam ? Sevdiğin için ezberlemedin mi ? Yoksa av köpeği misin ? Her an beni bulup dövmek için mi ezberledin kokumu ? " diye geçiriyordu . İzaya'nın gözlerinde buruk bir bakış vardı . İzaya her ne kadar Shizuo'yla göz teması kurmamak ve yüzüne bakmamak için kafasını eğsede Shizuo bu bakışları fark etmişti ve kalbinde bir sızı oluşmuştu .

Shizuo , sesini korumaya çalışarak " Pire , sen içeri geçmeyecek misin ? " diye sordu . İzaya o an fark etti , Kanra'nın içeriye geçtiğini . İzaya başını kaldırmayıp " Hayır , ben gideyim . Gereğinden fazla kaldım zaten . " diyip gideceği sırada Shizuo , İzaya'nın kolundan tutmuştu . Nedense gitmesini istememişti . İzaya hâlâ inat ederek yere bakıyordu ve " Shizu-chan , kolumu bırakmazsan gidemem . " dedi . Sesindeki o kırgın ve ağlamak isteyen tınıyı ne kadar bastırmaya çalışsa da Shizuo bu tınıyı fark etmişti . Shizuo'nun kalbi kan ağlayacaktı adeta .

İzaya , kolunu çekip kurtarmaya çalışsa da nafile , Shizuo bırakmıyordu . Shizuo içindeki dürtüyü bastıramamıştı ve İzaya'yı kendine çekip ona sıkıca sarılmıştı . İzaya bu beklenmeyen atakla şoka uğramıştı . - Oysaki BİM daha ucuzdu . Anın içine ettim biliyorum . Lütfen vurmayın xjnxnxnx - Fısıldayarak İzaya'nın duyabileceği bir şekilde " Özür dilerim , dün için . Kendimi kaybettim . Sana vurmamalıydım . " dedi pişman bir ses tonuyla . İzaya girdiği şoktan çıkıp - yazarın tavsiyesi üzerine BİM'e uğradı - " Neden özür diliyorsun ? Bana vurduğun için hiç özür dilemezdin sen . Şimdi ne oldu da değiştin ? " diye sordu . Garip hissediyordu her ikiside . Shizuo , İzaya'ya daha sıkı sarılarak " Gitme . " dedi . İzaya , kelimeyi hâlâ algılayamamıştı . Şaşkınlıkla kafasını kaldırıp Shizuo'nun yüzüne baktı . Shizuo ona sıcak bir şekilde gülümsüyordu . Sonra sakin bir sesle " Sonunda kafanı kaldırdın . Hadi ama , sen Orihara Izaya'sın . Başını eğmek sana yakışmıyor . " dedi ve gözlerini kapatarak gülümsemesini büyüttü .

İzaya , Shizuo'dan böyle sıcak bir gülümseme görmenin hayalini bile kuramazdı . Şu an Shizuo'ya sıkıca sarılıp Hafta sonunu onunla geçirmek istiyordu . Ama yapamazdı . İşleri vardı ve acilen halletmesi gerekiyordu . Üzgün bir sesle " Üzgünüm , Shizu-chan . Artık gitmem gerek . Zaten sadece hafta sonu için gidiyorum . En kötü ihtimalle 3 gün kalmam gerekir . " dedi İzaya . Sonra sesini alaycı bir hale sokarak " Hem ben senin düşmanınım . Ne bu duygusallık böyle . Yoksa koca canavar , düşmanı olmadan yapamaz mı ? Kanra olmasa sana düşmanlığımızı uygulamalı hatırlatırdım ama ne yazık ki kızımın kan görmesini istemiyorum . " dedi . Sonra İzaya kendisini daha sıkı saran Shizuo'nun kolları ile acı ile inlemesini engelleyemedi .

Shizuo , İzaya'nın amacını anlayamasa da kendisinin ne yaptığının farkına varıp hemen İzaya'yı serbest bıraktı . Cidden kendini aşmıştı artık . Hem düşmanına sarılmış hem özür dilemiş hem de ona moral vermişti . Cidden delirmiş olmalıydı . Hele de bir inlamasi ile uyarılması ... Şu an domatesten bile kırmızı olduğuna her türlü bahse girerdi .

Kanra , kenardan kıkırdamaya başlayana kadar onun orada olduğunu anlayamamışlardı . Sonra ise ikili iyice kızararak birbirlerine arkalarını döndüler . İzaya kendini toparlayıp " Görüşürüz prensesim . Seni sonra almaya gelirim . " dedi . Kanra da babasına " Görüşürüz baba . Beni aramayı unutma . " dedi ve vedalaşmaları bitince İzaya gitti .

Kanra ; piç smile atarak hınzır bir şekilde " İstersen banyoya git Shizu-chan . Ama cidden , babamın senin üzerindeki etkisi düşündüğümden daha fazlaymış . " dedi ve kıkırdamaya başladı . Shizuo kızarmakta dünya rekoruna gidiyordu . Anlaşılan hafta sonu baya uzun olacaktı .

Hadi size soru : Sizce İzaya nereye gidiyor ? Bilenlere İzaya'ya eşlik etme hakkı verilecek jxmxmxmmccm

Shizaya'lı kalın 😘

Nomi or ORİHARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin