16 - Shizuo'da Kalmak

51 6 113
                                    

Kanra , Shizuo'yu yolladıktan sonra mutfağa gitti . Önce dolaba baktı ve birkaç malzeme alarak yemek hazırlamaya başladı . Hava kararıyordu ve akşam yemeği vakti gelmişti .

Shizuo , sert bir biçimde ellerini yıkıyordu . Cidden rezil olmuştu . Belki pire kadar olmasa da kene de onunla kesin dalga geçicekti . " Babasına bak kızını al . " diye geçirdi içinden Shizuo .

Shizuo , akşam yemeği hazırlamak için banyodan çıkınca burnuna hoş kokular gelmişti . Mutfağa girdiği zaman Kanra'nın akşam yemeğini hazırlamış olduğunu fark etmişti . Shizuo'nun şaşkınlıkla gözleri büyürken Kanra'nın " Yemek birazdan hazır olur . Sen sofrayı kurar mısın Shizu-chan ? " demesi ile kendine gelerek " Sen yemek yapmayı biliyor muydun kene ? " diye sordu . Bu soruya , alınmış bir şekilde " Benim adım Kanra , kene değil ! " dedi Kanra . Sonra da " Hem zaten keneyi nerden çıkardın Shizu-chan ? " diye ekledi . Shizuo use omiz silkmekle yetinmişti .

Shizuo sofrayı hazırladıktan sonra yemekler de hazır olmuştu ve beraber akşam yemeğini yediler . Kanra belki harika yemek yapamıyor olabilirdi ve hatta bunu yetişkin biri yapsa normal denebilirdi ama onun yaşında bir kız için yemekler mükemmeldi . Shizuo " Ellerine sağlık . Çok güzel olmuş . " dedi . Kanra kıkırdayarak " Teşekkürler . Hâlâ gelişmeye çalışıyorum . " dedi . Shizuo yanındaki bardağı eline alıp tam su içmeye başladımıştı ki Kanra'nın " Shizu-chan , babama aşık mısın ? " demesi ile suyu püskürtmesi bir oldu . Zamallı Shizuo , az daha boğuluyordu .

Shizuo öksürüklerinin arasından hışım ve telaşla " Sen ne saçmalıyorsun , teme ?! " dedi . Kanra da " Ay , helal . Shizu-chan , az yavaş iç şunu . " dedi . Shizuo tekrar " Ne saçmalıyorsun dedim . " dedi . Shizuo'nun kalbi deli gibi atmaya başlamıştı . E haliyle yüzü de kızarmıştı . Bu manzara karşısında Kanra hınzır bir şekilde gülümseyerek " Shizu-chan , bana anlatabilirsin . Babama söylemem , söz veriyorum . " dedi . Shizuo anlamamış bir biçimde " Sana ne anlatmamı bekliyorsun ? " diye sordu . Kanra göz devirdi ve " Hadi ama Shizu-chan , babama aşık olduğunu dışardan bakan herkes anlayabilir . Ve madem aşık değilsin o zaman neden babama sıkıca sarılıp ' Gitme ' dedin ? " diye sordu . Shizuo kendini köşeye sıkışmış hissetti nedensizce .

İzaya eve dönmüştü ve valizini alıp yola çıktı . Kanra'ya yalan söylemek istemese bile buna mecbur kalmıştı . O an aklında sadece Kanra ve Shizuo vardı . Valizini alınca havalimanına doğru yola çıktı . Havalimanına varınca Shiki'nin , kendisi için ayarladığı ekip onu karşıladı . Uçak birazdan kalkıcaktı . İzaya uçağa binerken Shizuo'nun " Gitme ! " demesini duymasıyla arkasına döndü ama bunun sadece hayal olduğunu anlayınca başını eğerek yola devam etti . Beraber uçağa bindiler ve yurt dışına doğru yola çıktılar .

Shizuo , oturma odasındaki geniş koltuğa uzanmıştı . Kanra da onun hemen yanındaki tek kişilik koltuğa oturmuştu . Kanra'nın bir elinde not defteri değer elinde kalem vardı ve güzünde de numarasız gözlük .

Kanra bacak bacak üstüne attı ve " Evet sizi dinliyorum , Bay Heiwajima . " dedi bir psikiyatris edasıyla . Shizuo da anlatmaya başladı " Kendimi anlayamıyorum . Pireyi ne zaman görsem her ne kadar sinirlensem de bir o kadar da mutlu oluyorum . İnsan baş düşmanını görünce mutlu olur mu hiç ? Ama ben oluyorum ve bu çok garip . Kalbim deli gibi atmaya başlıyor , etraf birden sıcaklıyor , ona zarar vermekten çok sıkıca sarılmak istiyorum . Bu hisleri anlamlandıramiyorum ve bu beni daha da sinirlendiriyor . Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum . Korkuyorum . İzaya bu zayıflığımı fark eder diye korkuyorum . Bana zarar vermesi ya da tuzak kurması önemli değil . Yeter ki yanımda olsun , onu görebileyim istiyorum . Ve İzaya'nın bunu öğrenip benden uzaklaşmasından korkuyorum . Böyle olmamalıyım , biliyorum ama kendime söz geçiremiyorum . " dedi . Kanra da " Hımm , anlıyorum . " dedi . Shizuo sabırsızlıkla " Evet , benim sorunum ne ? " diye sordu . Kanra'nın yüzü , küçük bir çocuğa ait olamayacak bir şekilde ciddileşti . Suratı gibi sesini de ciddi yaparak " Bay Heiwajima , siz ... " dedi . Shizuo daha fazla sabredemeyerek " Ben ne ? " dedi . Kanra gülümseyerek heyecanlı bir şekilde " Shizu-chan , sen babama aşık olmuşsun ! " dedi . Shizuo ağzından " Eyvah . " diye kaçırdı .

Shizuo'nun telaşı artmıştı . Bu nasıl mümkün olabilirdi ki . İnsan düşmanına aşık olmazdı . Olamazdı . Izaya'dan nefret ediyor olmalıydı . O etmese bile İzaya ediyordu ve bu imkansız hale getiriyordu .

Shizuo , düşüncelere dalmışken " Lanet olsun . " dedi . Kanra , Shizuo'nun bu tepkileriyle eğlenirken sol elindeki not defterini Shizuo'ya uzatım ne tepki vereceğini izlemişti .

Shizuo , kendisine uzatılan not defterini alarak ; belki bir umut bir şey çıkar diye baktı fakat tek gördüğü : kendisi ve İzaya'nın kocaman bir kalbin içerisinde el ele tutuştuğuydu . Kalbi daha da hızlı atmaya başlamış ve zaten kızarmış olan suratı daha da kızarmıştı . İçinden " Domatesten bile kırmızı oldu . " diye geçirdi Kanra , kıkırtısını bastırmaya çalışırken .

Shizuo sonunda boyun eğmişti ve " Belki ... sevi- ... seviy- ... seviyo- ... olabilirim ... birazcık ... " demişti fısıltı gibi . Kanra kaşlarını çatarak ayağa kalktı ve Shizuo'yu işaret ederek " Sen , Shizuo Heiwajima . Aşkını kabullenemiyorken sakın karşılık almayı bekleme . Çünkü daha sen kabul edemezken Orihara İzaya 'ya kabul ettirmen imkansız . Eğer böyle yaparsan , aşkını yalandan ibaret sanır ve sonuç olarak bir daha yüzünü bile göremezsin . " dedi kızgın bir ses tonuyla .

Kanra haklıydı . Daha kendi kabul etmiyorken İzaya'ya kabul ettiremezdi . Bir dakika , İzaya kabul etsin istiyor muydu ki ? Hmm ... Tabi ki istiyordu . Dün tüm gün o pire yüzünden zor durumda kalmıştı ve yeni bir yatak örtüsü alması gerekmişti . " İki kere lanet olsun ! " dedi Shizuo . Sonra kararlı bir sesle " Ben Orihara İzaya'yı seviyorum . Hayır , ona aşığım . Ve aşkımı ona kabul ettirip karşılık almadan asla ama asla İzaya'nın peşini bırakmayacağım . Sonucu ne olursa olsun Orihara İzaya'yı benim yapacağım . " dedi Kanra'nın gazına gelerek . İşte şimdi Kanra'dan şeytani bir sırıtış kazanmış ve ne yaptığının farkına vararak ' Şimdi sıçtım ' bakışları atmıştı .

Shizuo tereddütle " Sence , İzaya bana aşık olabilir mi ? " diye sormuştu . Kanra , onun bu tereddütüne anlam verememişti . Zaten babası da Shizuo'ya aşıktı çünkü . Yoksa kapıda Shizuo ona sarılırken elindeki çakıyı ona saplamakta tereddüt etmezdi .

Evet , İzaya ; Shizuo , kendisine sarılınca cebinden çakısını çıkartmıştı . Shizuo'ya tam saplayacağı sırada Shizuo'nun " Gitme ! " demesiyle eli aşağıya düşmüştü . Sonra konuşmaya başlayıp çakıyı tekrar cebine koymuştu . Üstelik Shizuo fark etmese bile Kanra , babasının ona aşkla baktığını fark etmişti .

Kanra anne şefkati ile Shizuo'ya " Merak etme , o da sana aşık . Sadece o da senin gibi duygularını itiraf etmekte zorlanıyor . Gerçi o bana , sana aşık olduğunu söylemişti . Dolaylı yoldan da olsa . " dedi . Shizuo'nun gözleri parlamıştı . Ve içinde umut yeşermişti .

Saat geç olunca Kanra ve Shizuo dişlerini fırçalayıp geceliklerini giyerken uyumak için hazırlanmışlardı . Kanra'ya nazikçe " Sen yatakta uyu , ben salonda yatarım . " dedi Shizuo . Kanra da memnun olmamış bir surat ifadesiyle ve şirin sesiyle " Bu gece Shizuo babamla uyumak istiyorum . " dedi . Shizuo ' Shizuo babam ' lafını duyduktan sonra Kanra'ya hayatta ' hayır ' diyemezdi .

Shizuo uyuduktan sonra , Kanra düşünmeye başladı ; acaba Ramirez neredeydi ? Dün dışarı çıkmıştı ve hâlâ dönmemişti . Kanra'yı bırakmış olamazdı , değil mi ? Ya eve giderse ve kimseyi bulamayınca terk edildiğini düşünürse ? Ya da evde beklemeye karar verip günlerce yanlız kalırsa ? Hayır . Kanra , Ramirez gelirse diye not bırakmıştı . Peki ya , ya not uçmuşsa ? O zaman ne olacaktı ? Ama cidden Ramirez , Kanra'yı terk ettiyse ? Kanra ne yapardı ? Ramirez yine yanlız kalırdı . Kanra , Ramirez'in kendisini sevmediğini bilse de hep yanında olacağını düşünürdü . Yanılmış mıydı ?

Endişeli , meraklı ve çağresiz bir şekilde " İyi geceler Ram-chan . Her neredeysen . " dedi . Shizuo uyuduğu için kendisini duyamazdı nasılsa . Kanra , Shizuo'nun açılan üstünü örttü ve ona sarıldı . Shizuo'da uykusunda bilinçsizce ona sarıldı ve " İzaya " diye sayıkladı . Kanra kıkırdayıp " Aptal Shizu-chan . Ben babam değilim . " dedi ve yüzündeki hoş gülümsemeyle uyudu .

Bölümün sorusu : Ramirez nerede ? Tahminleri alalım .

Nomi or ORİHARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin