27 - Hafıza Kaybı ( 2/2 )

40 4 264
                                    

Shizuo ve İzaya , sabırla Shinra'nın odadan çıkmasını ve güzel bir haber vermesini bekliyorlardı . İzaya , ilk başta kendini suçlu hissediyordu . " Hepsi benim suçum . Ona daha iyi bakabilseydim o zaman şu an bu durumda olmazdı . " dese bile Shizuo'nun " Senin bir suçun yok . " demesiyle Shizuo'yu suçlamaya başladı . " Benim bir suçum yok ? Eğer seni eve almasaydım kızımın başına böyle bir şey gelmezdi ! Eğer o dün bizimle gelmeseydin Kanra , şimdi yanımda olurdu ! Eğer ... eğer- " İzaya'nın isyenını bölen ise Shizuo'nun İzaya'yı kendine çekerek sıkıca sarılması oldu .

İzaya , her ne kadar kurtulmak için çırpınsa bile işe yaramıyordu . " Bırak beni . " dedi ama Shizuo , onu bırakmadı . Ne kadar çırpınsa da kurtulamayacağının farkındaydı ama o azgın canavara teslim olmak da istemiyordu . Shizuo , zarar vermemeye özen göstererek İzaya'ya daha da sıkı sarıldı . İzaya'nın hâlâpes etmeye niyeti olmadığını fark edince " Özür dilerim . Kanra iyi olacak . Eminim bir şey olmamıştır . " dedi .

İzaya , biraz daha sakinleşmiş gibiydi . Shizuo'nun giysisini avucunda sıkarak " Nasıl emin olabilirsin ki ? " dedi . Shizuo , emin olamazdı ama İzaya'yı rahatlatması gerekiyordu . Derin bir nefes alarak " İzaya , o senin kızın . Bire bir senin kopyan . Sana zarar vermek neredeyse imkansızken ona zarar vermek nasıl kolay olsun ? " dedi . İzaya , başını Shizuo'nun göğsüne bastırdı . Ağlamamak için kendini zor tutuyor gibi bir hali vardı .

Shizuo , İzaya'nın kendisine teslim olduğunu anlayınca sırtını sıvazlamaya başladı . Kızları içerdeyken onların yakınlaşması doğru değildi , en azından vicdanı rahat değildi . Ama İzaya'yı rahatlatmanın başka yolu da gelmemişti aklına . Bir süre daha bekledikten sonra Shinra odadan çıktı . Shinra'nın yüzüne bir korku hakimdi . Bunu gören İzaya , telaş ve endişe içinde Shizuo'dan uzaklaşıp Shinra'nın yanına gitti . Shinra'ya kızının durumunu sordu . İzaya'nın endişesi Shizuo'nun da endişesini arttıroyordu .

Shinra , derin bir nefes aldı . Arkadaşlarını daha fazla endişelendirmek istemiyordu . Zoraki bir şekilde yutkunarak " İzaya , lütfen önce sakinleş ve otur . " dedi . Bu dediği İzaya'yı kesinlikle sakinleştirmiyordu . İzaya , endişesi artarken " Ne oturması Shinra ? Kızım nasıl onu söyle . " dedi . Shizuo , ellerini İzaya'nın omuzlarına koydu . Ona destek olmak ister gibi bir hali vardı ama İzaya , omuzlarını silkerek Shizuo'dan kurtardı ve Shinra'nın yakasına yapıştı . Endişesi sinirle karışırken " Shinra , bir daha sormayacağım . Kızım nasıl ? " dedi .

Shinra , gözlerini İzaya'dan çekerek yere odakladı . Shinra'nın zor durumda olduğunu anlayan Shizuo , İzaya'yı tutarak geri çektiği için İzaya'nın sırtı Shizuo'nun göğsüne yaslanıyordu . İzaya , kendini Shizuo'dan kurtarmaya çalışınca Shizuo , kollarını İzaya'nın beline sardı . İzaya'nın kulağına yaklaşarak " Sakin ol da Shinra , Kanra'nın durumunu anlatsın . Böyle yaparsan Kanra da kötü etkilenir . " diye fısıldadı . İzaya , neden canavarın sesi ile sakinleştiğini bilmese bile bunu sadece onun haklı olması yüzünden olduğunu düşündü .

Shinra söze " İzaya-kun , kızının durumu iyi . " diye başladı . İzaya , rahatladı ama Shinra'nın " Ama ... " demesiyle tekrar tedirgin oldu . " ' Ama ' ne Shinra ? " diye sordu . Shinra , ensesini kaşıyarak " Başını çarptığı için beyni hasar almış ve hafızasını yitirmiş . " dedi . İzaya " Ne kadarını ? " diye sordu . Soruyu anlayamayan Shinra " Hah ? " diyince İzaya da " Hafızasının ne kadarını yitirdi , Shinra ? " diye soruyu düzeltti . Shinra , öksürerek boğazını temizledi . " Genel şeyleri hatırlıyor ama kendini özel olarak ilgilendiren her şey silinmiş gibi . " dedi .

İzaya , bu cevaba gülümsedi . Shinra ve Shizuo , onun bu tepkisine hayretle bakarken İzaya , açıklama yapmak için " Zaten 4 yılda fazla bir hatıra edinmemiştir . Büyüyünce nasılsa unutacaktı . Üstelik geçmişle ilgili kötü anılarını unutmasında fayda var . Hem böylece Shizu-chan ve beni yakınlaştırmaya çalışmaktan vazgeçer . " dedi . Shizuo'nun gözleri sonuna kadar açılırken " Fark ettin mi ? " dedi . İzaya , göz devirerek " O benim kızım , göz kırpışından bile anlarım . " dedi . Shizuo " İlk ne zaman fark ettin ? " diye sorunca " Elbette ki sana ' Shizu-baba ' dediği zaman . İlk başta gücünden etkilendiği için yanında olduğunu sanmıştım ama ' Shizu-baba ' dediğini duymamla taşlar yerine oturdu . " dedi .

Nomi or ORİHARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin