Hava kararmadan Shizuo , Shinra'nın oturduğu apartmana vardı . Aklı bir yandan evde , yürüyemez halde bıraktığı sevgilisinde bir yandan da fazla zaman geçmemesine rağmen özlediği kızındaydı . Shizuo , yürürken ' Birkaç gün daha Shinra'da kalsa fena olmazdı . ' diye geçirdi içinden , sonra düşümdüğü şeyin farkına varıp ' Yok yok yok , İzaya zaten yürüyemeyecek halde , onu fazla zorlamamalıyım . ' diye kendi kendini yine kendine affettirmeyi denedi ( yazar anlatamadı ama okurlar anladı ) .
Shizuo , düşüncelerinden kurtulduğunda Shinra'nın kapısının önüne geldiğini fark etti . Kapıyı çaldı ve bekledi . Shinra " Nagisa-san , Kanra-chan'ı getirdiniz sonunda . " derken kapıyı açtı . Shinra , tüm gün Kanra'ya bir şey olcak veya Nagisa , Kanra'yı kaçırıcak diye endişelenirken şu an karşısında duran sinirli ve hesap sorar şekilde bakan Shizuo , o endişeleri unutturup yeni bir endişenin yeşermesine neden oldu .
Shinra , sert bir şekilde yutkunarak " S-shizuo-kun ? Erken gelmişsin . Hehehehe " dedi . Soğuk terler dökerken bi umut Nagisa'nın Kanra'yı hemen getirmesini diliyordu . Shizuo , kaşlarını daha da çatarak hırlar gibi bir sesle " Kızım nerde Shinra ?! " dedi .
Kanra'ların Sabahı
Kanra , hızlı bir refleksle kafasının altındaki yastığını alıp suratının biraz uzagına iterek kendisine saplanmayı deneyen bıçaktan kurtuldu . Kanra " Off , keşke geberseydin ! " diye söylenen Ram-chan'a cevap olarak " Sanada günaydın , Ram-chan . Rica etsem bıçağı çeker misin ? " dedi .
Ram-chan akşam Kanra ve Nagisa uyuduğunda , Nagisa'nın Kanra'ya saplamayı planladığı bıçağı alıp Kanra'nın kalbine doğrultmuştu . Dertli bir şekilde nefesini dışarıya vererek " Senin için fazla kolay bi ölüm olurdu . " diyip bıçağı geri çekti ve masanın üstüne geri koydu . Kanra'nın pis pis sırıttığını , ona arkası dönükken bile hissederken alayla " Yapamayacağını biliyordum . " demedi onu deliye çeviriyordu .
" Gece o kadar mı gaza geldin , Ram-chan ? " dedi alayla . Ramirez , Kanra'nın uyanmak üzere olduğunu hatta kendine geldiğini anladığı anda ( ki bu uzun sürmemişti ) bıçağı alıp hamlesini yaptı . " Gaza gelmedim . Sadece korkaklar , uyuyan birini öldürür ! Bu yüzden uyanmanı bekledim . " dedi mavi hayalet bıçağı ittirmeye devam ederken . Kanra yandan bi gülümseme ile " Uyumadığımın farkındaydin . " dedi imada bulunurcasına .
Ramirez , derin bir nefes vererek bıçağı ittirmeyi bıraktı . Yavaşça elini geri çekerek Kanra'dan biraz uzaklaştı . Kanra , doğrularak yastığı kendine çekip hâlâ yastığa saplı bıçağı çıkardı . Boş bakışlarla bıçağa bakarken kendisinin her hareketini incelediğine emin olduğu hayaletin beklemeyeceği bir şey yaparak bıçağın sivri tarafını avucunda sıkarak kanamasina neden oldu .
Hissiz ama bir o kadar da hüzünlü sesiyle , kendisine şaşkınlık ve belki birazda endişe ile bakan hayalete hitaben " Belki sen yapamazsın ama ben yapabilirim . Ram-chan , benim kaybedebileceğim tek bir şeyim var , o da babam . Shizu-chan'ın onu koruyacağına inancım sonsuz olsa da , babam onu hâlâ tam kabul etmedi . Ölmem için en azından onların birlikte olmasinı bekler misin ? " dedi . Son cümlesini kendisini , hiç beklemediği bir bakışla izleyen hayaletin gözlerinin içine bakarak ve elini daha da sıkıp daha da kanamasına neden olarak söyledi .
Kanra , Ramirez'in ona hafifde olsa endişe ile bakmasına şaşırmışa olsa bu kisa sürmüştü . Ya bedenini bulamicak diye endişeli ya da yanılgı olduğunu düşündüğü için umursamamayı seçti . Ramirez , Kanra'nın ince kollarını tutarak " Bedenimi bulduktan sonra rahatca ölebilirsin velet . Ama bedenimi bulamadığın sürece yaşamak zorundasın . " dedi . Kanra ilk dediğinin doğru çıkmasıyla offlayıp bıçağı bıraktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nomi or ORİHARA
DiversosKüçük bir kız ortalığı ne kadar karıştırabilir ? Bir anne kızına ne kadar acımasızca davranabilir ? İki düşman ne kadar samimi olabilir ? İkebukuro'ya taşınmak zorunda olan küçük yaramaz ve babasının hayatını değiştirmesinin hikayesidir. (BxB iç...